dat ben ikquote:
Hoi VAquote:
2quote:Op maandag 27 januari 2014 23:16 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, je hebt al genoeg fokchicks gedaan.
Ik had het meer over de vrouwelijke users, maar anders had jij uiteraard bovenaan gestaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta, vanzelfsprekend, bovenaan
Klinkt goedquote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, ik zal je wel even de lijst geven van leukste users in deze lijst van hoog naar laag.
quote:
alles van Kendrick Lamarquote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hebben jullie favo huiswerkliedjes ofzo? Ik ben een playlist aan het maken
waarmeequote:
huiswerken en lerenquote:
nee dat doe ik in complete stiltequote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trance hardcore dubstep e.d, a playlist by iaxe393 on Spotify zoietsquote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Landen die aan de rand van de financiële afgrond staan, zouden de private bezittingen van hun burgers eenmalig moeten kunnen belasten.
Dit stelt de Duitse centrale bank volgens de Volkskrant. Het gaat dan echt alleen om landen die zo diep in de penarie zitten dat andere Europese landen anders met een noodpakket hadden moeten komen - iets dat nu ook alleen maar gebeurt wanneer een land financieel gezien zo kapot is dat het de gehele eurozone in de val zou meetrekken.
Deze noodpakketten moeten echt een uiterste maatregel blijven, aldus de Bundesbank. Hiervoor zou dus een heffing op het vermogen van de burgers van de noodlijdende landen kunnen worden ingevoerd. Dit is niet geheel risicoloos, maar: "In een buitengewoon geval van een dreigend faillissement van een land kan een eenmalige kapitaalheffing meer succes hebben dan de andere relevante opties", aldus de bank in een maandag verschenen rapport.
nee ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit doet pijn.
Ben je wel verliefd op LMI?
Ik heb een Kendrick Lamar lijst gemaakt en die heeft nu 4 volgersquote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Trance hardcore dubstep e.d, a playlist by iaxe393 on Spotify zoiets
imbicielquote:
mijn rustige zon muziek , en ordinaire kankerherrie playlists hebben er 100 +quote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb een Kendrick Lamar lijst gemaakt en die heeft nu 4 volgers
stilte lukt mij niet. Meestal is het ook maakwerk in mijn geval. Stilte is frustrerendquote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat doe ik in complete stilte
dat probeer in tenminste
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn rustige zon muziek , en ordinaire kankerherrie playlists hebben er 100 +q
Moest lachenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef Rodawa het volgende:
haha net nieuw nummer ontdekt op skyradio kijk:
Nieuwquote:Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef Rodawa het volgende:
Ja vond hem wel nice.quote:
Ja, best leuk nummerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja, vrij nieuw dan. Ken je hem al?
wat een sukkel is datquote:
okquote:
neequote:
thats what she saidquote:
Hij acteert hequote:
Jij bent ook overal snel bij he. Straks ga je me nog vertellen dat je Blurred Lines al sinds oktober kent, haha!quote:
oke dan niet sorryquote:
HUH ECHT?quote:
14.gifquote:
Hahahahaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij bent ook overal snel bij he. Straks ga je me nog vertellen dat je Blurred Lines al sinds oktober kent, haha!
JA SORRY DAT IK NU SPOILERquote:
hij naait die gozer nogquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij is ontzettend baas in die film
Zij wordt nu hip hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef Rodawa het volgende:
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar genoeg hoor
Jij behoort tot een select groepje
Die drugsquote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
die man van wolf of wall street leeft wel het beste leven wat je kan bedenkt
Eindbaasquote:
ja oké maar om te zien is hij een sukkelquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij is ontzettend baas in die film
MIJN LEVEN WAT DOE JEquote:
met die telefoonquote:
die gozer is nu weer bezigquote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
die man van wolf of wall street leeft wel het beste leven wat je kan bedenkt
3 nog?quote:
Daar is zijn hele carričre op gebouwd.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké maar om te zien is hij een sukkel
[ afbeelding ]
moest wel lachen om hem
-1quote:
ach, hij paste wel perfect bij zijn rolquote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké maar om te zien is hij een sukkel
[ afbeelding ]
moest wel lachen om hem
zou kopenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
die gozer is nu weer bezig
heeft een pakket op de markt gezet met een paar dvd's oid hoe je rijkt wordt
kost 10k
lemmon ofzo tochquote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben wel vergeten wat voor drugs het was
tijdens die commercialquote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
die gozer is nu weer bezig
heeft een pakket op de markt gezet met een paar dvd's oid hoe je rijkt wordt
kost 10k
22 Jump Street is het volgende deelquote:
oke 0,5 danquote:
harde hossels worden gezetquote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch is het zo. Date om te bewijzen?
En je weet nu al dat het een flop wordt. Net als met The Hangoverquote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
22 Jump Street is het volgende deel
Weet niet waarom, maar met sommige mensen wil ik best direct seks hebben zonder een woord te wisselen.quote:
Daar vond ik deel 2 wel van tegenvallen ja. Deel 3 niet eens gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je weet nu al dat het een flop wordt. Net als met The Hangover
Het maakt niet uit welk topic, Faxie probeert weer chicks te hosselen. Somethings never change.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch is het zo. Date om te bewijzen?
dit heb ik nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Weet niet waarom, maar met sommige mensen wil ik best direct seks hebben zonder een woord te wisselen.
rtquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Weet niet waarom, maar met sommige mensen wil ik best direct seks hebben zonder een woord te wisselen.
Loop je je al omhoog te werken op het Beursplein?quote:
Zie. Ik ga er dus niet op in, hij doet bij meerdere.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk topic, Faxie probeert weer chicks te hosselen. Somethings never change.
Some thingsquote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk topic, Faxie probeert weer chicks te hosselen. Somethings never change.
Leugens!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Op alles wat beweegt schatje.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zie. Ik ga er dus niet op in, hij doet bij meerdere.
Beste acteur van dit momentquote:
ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef JanCees het volgende:
moest ook lachen toen hij in z'n lamborghini probeerde in te stappen
haha
Dankjewel Heloefquote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zie. Ik ga er dus niet op in, hij doet bij meerdere.
Ik vergeet wel eens een spatie. Shithappens.quote:
samen met tony stark natuurlijkquote:
Hosselaren gonna hossel.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik clockblock hier, ik cockblock daar. Ik cockblock het hele jaar.quote:
Je moet niet blocken, je moet wingenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik clockblock hier, ik cockblock daar. Ik cockblock het hele jaar.
niet mijn type filmsquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:33 schreef Jimbo het volgende:
wisten jullie dat ik al 4 broeken heb opgerek inmiddelsik pas gewoon al mn kleding weer die ik te klein gekocht heb
dat baasheid
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Troost je, Laura B is toch al bezet.
dude die gast kan iedereen er in laten geloven dat ie niet van pepper houdquote:
Jawelquote:Op maandag 27 januari 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, niet haten op mijn broertje he?
Nee nog niet, maar het kan niet lang duren. Ze heeft nota bene vanavond nog make-up combinaties uitgeprobeerd om haar stille crush te versieren morgen. Dat wordt batsen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Troost je, Laura B is toch al bezet.
kijk dioe met micheal douglasquote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet nog een film kijken als wolf of wallstreet dat is echt goede motivatie
Ja? Ben ik het type niet voor, ik dacht juist dat jij meer het type bent die alles maar laat gebeuren.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te bewegen hoor. Ik doe al het werk wel
ik ga morgen 13 years a slave kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Gatsbyquote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind iron man maar kutquote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude die gast kan iedereen er in laten geloven dat ie niet van pepper houd
bitches be cray
jij bent kutquote:
Is niet een van sterkste punten, sorry.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet niet blocken, je moet wingen
heb je boek gelezen?quote:
Nou nee eigenlijk nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja? Ben ik het type niet voor, ik dacht juist dat jij meer het type bent die alles maar laat gebeuren.
Pepperquote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude die gast kan iedereen er in laten geloven dat ie niet van pepper houd
bitches be cray
ben je nog bij haar ja?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op onze relatie, zou je ook eens moeten zijn.
nee hoorquote:
Hij is niet echt batsbaar, ja zeker wel, maar ik wil meer van hem. Sommige mannen zijn gewoon zo aantrekkelijk en spannend dat je zonder woorden allebei weet wat er te doen staat, maar dit exemplaar is interessant, zeg maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar het kan niet lang duren. Ze heeft nota bene vanavond nog make-up combinaties uitgeprobeerd om haar stille crush te versieren morgen. Dat wordt batsen.
februari ergens ?quote:
met nederlands commentaarquote:
ercht welquote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je nog bij haar ja?
ze is wel 3 KILO AANGEKOMEN JA?!
[..]
nee hoor
Nee lees nu ander boekquote:
mooi, bier en sport. ben ik wel fan vanquote:
Ah, ik begreep al niet waarom al haar kleine bh's werden vervangen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je nog bij haar ja?
ze is wel 3 KILO AANGEKOMEN JA?!
ja?quote:
wie zegt dat ik ga kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met nederlands commentaar
gewoon op bbc kijken mi mang
ja voor school dit jaarquote:
Lieverd, geloof mij nou. Je moet jongens dingen duidelijk maken. We denken niet op zulke niveaus.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij is niet echt batsbaar, ja zeker wel, maar ik wil meer van hem. Sommige mannen zijn gewoon zo aantrekkelijk en spannend dat je zonder woorden allebei weet wat er te doen staat, maar dit exemplaar is interessant, zeg maar.
kusje terugquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik clockblock hier, ik cockblock daar. Ik cockblock het hele jaar.
saraquote:
Ik bedoel gewoon seks. Dat je de spanning voelt dat je elkaar allebei erg aantrekkelijk vindt en elkaar wil bespringen, dat heb ik dit weekend nog gehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieverd, geloof mij nou. Je moet jongens dingen duidelijk maken. We denken niet op zulke niveaus.
Don't hate the cockblocker. Hate the game.quote:
Het is dat ik je net te vlug af was.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
goede grap
die had ik kunnen maken
oke zibaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon seks. Dat je de spanning voelt dat je elkaar allebei erg aantrekkelijk vindt en elkaar wil bespringen, dat heb ik dit weekend nog gehad.
Nice. Engelse boeken?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja voor school dit jaarwas wel te doen
ik ben bezig in ongeveer 7 boeken nu denk ik
Zeg het ze.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieverd, geloof mij nou. Je moet jongens dingen duidelijk maken. We denken niet op zulke niveaus.
hahahahaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb maanden gezocht naar een boek wat niet eens een ebook versie heeft hahahaha
waarschijnlijk welquote:
Ja we kunnen wel merken of je wil batsen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon seks. Dat je de spanning voelt dat je elkaar allebei erg aantrekkelijk vindt en elkaar wil bespringen, dat heb ik dit weekend nog gehad.
Nee, nooit gevoeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie aan Heloef komt, komt aan mij.
okequote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje stel alcoholisten
Die twee woorden gaan heel lekker samen.quote:
ehm ja eentje, catcher in the rye. daarnaast nog in het nederlands wat boeken waaronder laatste hp die ik al heb sinds hij is uitgebrachtquote:
Proost.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje stel alcoholisten
Fuck that shit, hate 'em both.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Don't hate the cockblocker. Hate the game.
Helaas, ik moet je teleurstellen, ik val op vrouwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Tjacka het volgende:
al wil iemand mij ooit blij maken wil ik met bart naar bed
Worstelen om dominantie seksquote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wordt het dus niks, want ik ben ook wild en alles moet gaan zoals ik het wil.
Dat is chill, ik voel het ook niet zovaak want dan moet iemand wel echt perfect zijn voor mij.quote:
EN NOG NOOIT GELEZEN?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm ja eentje, catcher in the rye. daarnaast nog in het nederlands wat boeken waaronder laatste hp die ik al heb sinds hij is uitgebracht
Dit zal Tjacka's hart verscheuren.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je teleurstellen, ik val op vrouwen.
quote:
Ik ben er al drie keer in begonnenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN NOG NOOIT GELEZEN?
Dat is wel het bazigste deel
Why? Het is best fijn om zoiets te voelenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt ja, maar ik hoef dat niet zo nodig op den foks uit te leggen.
slecht boek matigquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN NOG NOOIT GELEZEN?
Dat is wel het bazigste deel
hoe kan datquote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm ja eentje, catcher in the rye. daarnaast nog in het nederlands wat boeken waaronder laatste hp die ik al heb sinds hij is uitgebracht
Ow, ik ben gewoon lelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dat is chill, ik voel het ook niet zovaak want dan moet iemand wel echt perfect zijn voor mij.
waarom?quote:
Alleen vraag dat niet aan Stevie Wonder, dat is lullig.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg het ze.
Gewoon communiceren met woorden enzo. Die dingen die van letters gemaakt zijn
Die boeken heb ik alle 7 wel 5 keer uitgelezen denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er al drie keer in begonnen
3 keer moeten lezenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom?ik stel al weken uit om het laatste hoofdstuk te lezen
quote:
Nee Nederlands anders raak ik in de war met namenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kan dat
begin opnieuw, in het Engels
wat...quote:
Zeker waar. Zeg niet dat ik dat niet chill vindt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Why? Het is best fijn om zoiets te voelen
0 gelezen 1 film gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
harry potter werd sowieso met het boek slechter na 4
Nee man. stedentripje in Europa over paar weken, in Augustus ga ik naar New York met m`n ma en broertje dus dat wordt al duur genoegquote:
Sorryquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit zal Tjacka's hart verscheuren.
wowquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die boeken heb ik alle 7 wel 5 keer uitgelezen denk ikElke vakantie standaard paar delen mee. zo niet alle 7
Erg wel
Ik ken dat ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Why? Het is best fijn om zoiets te voelen
lees het dan gewoon 1 keerquote:
En om dan wild te doen, ook leuk. Maar ik ben sowieso een wildebras, alleen doe ik mij vet lievig voor.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker waar. Zeg niet dat ik dat niet chill vindt.
niet als je weer bij 1 begintquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee Nederlands anders raak ik in de war met namen!
Ik ook niet, ik mag haar wel.quote:
Wedden dat hij het alfabet wel kent. Ookal kan hij niet schrijvenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen vraag dat niet aan Stevie Wonder, dat is lullig.
was er echt verslaafd aan hahaquote:
ik lees eerst de laatste in het nederlands en begin daarna in het engelsquote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet als je weer bij 1 begint
ik heb ze allemaal in het nederlands en engels gelezen![]()
en wel haat?quote:
Ik ga naar Venetië, Kroatië & Tjechiëquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man. stedentripje in Europa over paar weken, in Augustus ga ik naar New York met m`n ma en broertje dus dat wordt al duur genoeg
stille wateren diepe gronden allesquote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
En om dan wild te doen, ook leuk. Maar ik ben sowieso een wildebras, alleen doe ik mij vet lievig voor.
Heloef, mijn broeder, het lijkt er op dat wij wederom een uitstekende mening delen.quote:
jammerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
gvd jancees
wij zijn geen FOK!vrienden meer
Netjes man. in 1 vakantie of afzonderlijk?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga naar Venetië, Kroatië & Tjechië
ik zit vol met goede ideeënquote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees eerst de laatste in het nederlands en begin daarna in het engelsdat vind ik een goed plan.
*flappert met vleugels en pakt pijl en boog*quote:
dit was mijn eigen idee hequote:
nee hoorquote:
hahahhhahahahahahhahhaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee hoor
Heb dat ooit geprobeerd, zat er flink naast
Ongeveer tien dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes man. in 1 vakantie of afzonderlijk?
Venetie is tof
oh jij weerquote:
Ex zegt dat ik gewoon te dominant ben ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
stille wateren diepe gronden alles
Staar je daar maar niet te blind op hihahoquote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Grappen maken over Stevie Wonder daar heb ik wel een andere kijk op
The man, the mystery. The cinnamonstick.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Niemand hier heeft mij gemeet.
quote:
kleine aanpassing op mijn ideequote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kan dat
begin opnieuw, in het Engels
Interrailen?quote:
Okay byequote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga eens. Tijd om een spelletje te spelen
Niet op die manier.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*flappert met vleugels en pakt pijl en boog*
Kan, maar heb het wel meegekregen dat je er goed uitziet. Over het algemeen. Ik ben altijd wat kritischer dus zal wel gemiddeld zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Niemand hier heeft mij gemeet.
Had je ex daar zo lang voor nodig? Na wat FOK!posts is dat wel duidelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ex zegt dat ik gewoon te dominant ben ofzo.
Ken ik niet. Heb je geen tentamens?quote:He is de thriller 'let me in' leuk?
Morgen skip ik colleges. Ben meo.
oke prima als jij het zo wiltquote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
kleine aanpassing op mijn idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Erg mysterieus.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
The man, the mystery. The cinnamonstick.
Nee, maar in bed bedoelde hij, denk ik. Kom ik dominant over?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je ex daar zo lang voor nodig? Na wat FOK!posts is dat wel duidelijk.
[..]
Ken ik niet. Heb je geen tentamens?
Kaneel heeft een stille aanbidsterquote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan, maar heb het wel meegekregen dat je er goed uitziet. Over het algemeen. Ik ben altijd wat kritischer dus zal wel gemiddeld zijn.
En dan met het vliegtuig van Venetie naar Kroatie en Kroatie naar Tsjechie?quote:
Het is ook een beetje sneu ja. De grappen dan, Stevie niet. Stevie is baas.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Grappen maken over Stevie Wonder daar heb ik wel een andere kijk op
wowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |