dat ben ikquote:
Hoi VAquote:
2quote:Op maandag 27 januari 2014 23:16 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, je hebt al genoeg fokchicks gedaan.
Ik had het meer over de vrouwelijke users, maar anders had jij uiteraard bovenaan gestaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta, vanzelfsprekend, bovenaan
Klinkt goedquote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax, ik zal je wel even de lijst geven van leukste users in deze lijst van hoog naar laag.
quote:
alles van Kendrick Lamarquote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hebben jullie favo huiswerkliedjes ofzo? Ik ben een playlist aan het maken
waarmeequote:
huiswerken en lerenquote:
nee dat doe ik in complete stiltequote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trance hardcore dubstep e.d, a playlist by iaxe393 on Spotify zoietsquote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Landen die aan de rand van de financiële afgrond staan, zouden de private bezittingen van hun burgers eenmalig moeten kunnen belasten.
Dit stelt de Duitse centrale bank volgens de Volkskrant. Het gaat dan echt alleen om landen die zo diep in de penarie zitten dat andere Europese landen anders met een noodpakket hadden moeten komen - iets dat nu ook alleen maar gebeurt wanneer een land financieel gezien zo kapot is dat het de gehele eurozone in de val zou meetrekken.
Deze noodpakketten moeten echt een uiterste maatregel blijven, aldus de Bundesbank. Hiervoor zou dus een heffing op het vermogen van de burgers van de noodlijdende landen kunnen worden ingevoerd. Dit is niet geheel risicoloos, maar: "In een buitengewoon geval van een dreigend faillissement van een land kan een eenmalige kapitaalheffing meer succes hebben dan de andere relevante opties", aldus de bank in een maandag verschenen rapport.
nee ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit doet pijn.
Ben je wel verliefd op LMI?
Ik heb een Kendrick Lamar lijst gemaakt en die heeft nu 4 volgersquote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Trance hardcore dubstep e.d, a playlist by iaxe393 on Spotify zoiets
imbicielquote:
mijn rustige zon muziek , en ordinaire kankerherrie playlists hebben er 100 +quote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb een Kendrick Lamar lijst gemaakt en die heeft nu 4 volgers
stilte lukt mij niet. Meestal is het ook maakwerk in mijn geval. Stilte is frustrerendquote:Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat doe ik in complete stilte
dat probeer in tenminste
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn rustige zon muziek , en ordinaire kankerherrie playlists hebben er 100 +q
Moest lachenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef Rodawa het volgende:
haha net nieuw nummer ontdekt op skyradio kijk:
Nieuwquote:Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef Rodawa het volgende:
haha net nieuw nummer ontdekt op skyradio kijk:
Ja vond hem wel nice.quote:
Ja, best leuk nummerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja, vrij nieuw dan. Ken je hem al?
wat een sukkel is datquote:
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |