Nou nee eigenlijk nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja? Ben ik het type niet voor, ik dacht juist dat jij meer het type bent die alles maar laat gebeuren.
Pepperquote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude die gast kan iedereen er in laten geloven dat ie niet van pepper houd
bitches be cray
ben je nog bij haar ja?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op onze relatie, zou je ook eens moeten zijn.
nee hoorquote:
Hij is niet echt batsbaar, ja zeker wel, maar ik wil meer van hem. Sommige mannen zijn gewoon zo aantrekkelijk en spannend dat je zonder woorden allebei weet wat er te doen staat, maar dit exemplaar is interessant, zeg maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar het kan niet lang duren. Ze heeft nota bene vanavond nog make-up combinaties uitgeprobeerd om haar stille crush te versieren morgen. Dat wordt batsen.
februari ergens ?quote:
met nederlands commentaarquote:
ercht welquote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je nog bij haar ja?
ze is wel 3 KILO AANGEKOMEN JA?!
[..]
nee hoor
Nee lees nu ander boekquote:
mooi, bier en sport. ben ik wel fan vanquote:
Ah, ik begreep al niet waarom al haar kleine bh's werden vervangen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je nog bij haar ja?
ze is wel 3 KILO AANGEKOMEN JA?!
ja?quote:
wie zegt dat ik ga kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met nederlands commentaar
gewoon op bbc kijken mi mang
ja voor school dit jaarquote:
Lieverd, geloof mij nou. Je moet jongens dingen duidelijk maken. We denken niet op zulke niveaus.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij is niet echt batsbaar, ja zeker wel, maar ik wil meer van hem. Sommige mannen zijn gewoon zo aantrekkelijk en spannend dat je zonder woorden allebei weet wat er te doen staat, maar dit exemplaar is interessant, zeg maar.
kusje terugquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik clockblock hier, ik cockblock daar. Ik cockblock het hele jaar.
saraquote:
Ik bedoel gewoon seks. Dat je de spanning voelt dat je elkaar allebei erg aantrekkelijk vindt en elkaar wil bespringen, dat heb ik dit weekend nog gehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieverd, geloof mij nou. Je moet jongens dingen duidelijk maken. We denken niet op zulke niveaus.
Don't hate the cockblocker. Hate the game.quote:
Het is dat ik je net te vlug af was.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
goede grap
die had ik kunnen maken
oke zibaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon seks. Dat je de spanning voelt dat je elkaar allebei erg aantrekkelijk vindt en elkaar wil bespringen, dat heb ik dit weekend nog gehad.
Nice. Engelse boeken?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja voor school dit jaarwas wel te doen
ik ben bezig in ongeveer 7 boeken nu denk ik
Zeg het ze.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieverd, geloof mij nou. Je moet jongens dingen duidelijk maken. We denken niet op zulke niveaus.
hahahahaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb maanden gezocht naar een boek wat niet eens een ebook versie heeft hahahaha
waarschijnlijk welquote:
Ja we kunnen wel merken of je wil batsen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon seks. Dat je de spanning voelt dat je elkaar allebei erg aantrekkelijk vindt en elkaar wil bespringen, dat heb ik dit weekend nog gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |