Nee, nooit gevoeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon seks. Dat je de spanning voelt dat je elkaar allebei erg aantrekkelijk vindt en elkaar wil bespringen, dat heb ik dit weekend nog gehad.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie aan Heloef komt, komt aan mij.
okequote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje stel alcoholisten
Die twee woorden gaan heel lekker samen.quote:
ehm ja eentje, catcher in the rye. daarnaast nog in het nederlands wat boeken waaronder laatste hp die ik al heb sinds hij is uitgebrachtquote:
Proost.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje stel alcoholisten
Fuck that shit, hate 'em both.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Don't hate the cockblocker. Hate the game.
Helaas, ik moet je teleurstellen, ik val op vrouwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Tjacka het volgende:
al wil iemand mij ooit blij maken wil ik met bart naar bed
Worstelen om dominantie seksquote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wordt het dus niks, want ik ben ook wild en alles moet gaan zoals ik het wil.
Dat is chill, ik voel het ook niet zovaak want dan moet iemand wel echt perfect zijn voor mij.quote:
EN NOG NOOIT GELEZEN?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm ja eentje, catcher in the rye. daarnaast nog in het nederlands wat boeken waaronder laatste hp die ik al heb sinds hij is uitgebracht
Dit zal Tjacka's hart verscheuren.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je teleurstellen, ik val op vrouwen.
quote:
Ik ben er al drie keer in begonnenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN NOG NOOIT GELEZEN?
Dat is wel het bazigste deel
Why? Het is best fijn om zoiets te voelenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt ja, maar ik hoef dat niet zo nodig op den foks uit te leggen.
slecht boek matigquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN NOG NOOIT GELEZEN?
Dat is wel het bazigste deel
hoe kan datquote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm ja eentje, catcher in the rye. daarnaast nog in het nederlands wat boeken waaronder laatste hp die ik al heb sinds hij is uitgebracht
Ow, ik ben gewoon lelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dat is chill, ik voel het ook niet zovaak want dan moet iemand wel echt perfect zijn voor mij.
waarom?quote:
Alleen vraag dat niet aan Stevie Wonder, dat is lullig.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg het ze.
Gewoon communiceren met woorden enzo. Die dingen die van letters gemaakt zijn
Die boeken heb ik alle 7 wel 5 keer uitgelezen denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er al drie keer in begonnen
3 keer moeten lezenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom?ik stel al weken uit om het laatste hoofdstuk te lezen
quote:
Nee Nederlands anders raak ik in de war met namenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kan dat
begin opnieuw, in het Engels
wat...quote:
Zeker waar. Zeg niet dat ik dat niet chill vindt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Why? Het is best fijn om zoiets te voelen
0 gelezen 1 film gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
harry potter werd sowieso met het boek slechter na 4
Nee man. stedentripje in Europa over paar weken, in Augustus ga ik naar New York met m`n ma en broertje dus dat wordt al duur genoegquote:
Sorryquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit zal Tjacka's hart verscheuren.
wowquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die boeken heb ik alle 7 wel 5 keer uitgelezen denk ikElke vakantie standaard paar delen mee. zo niet alle 7
Erg wel
Ik ken dat ook nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Why? Het is best fijn om zoiets te voelen
lees het dan gewoon 1 keerquote:
En om dan wild te doen, ook leuk. Maar ik ben sowieso een wildebras, alleen doe ik mij vet lievig voor.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker waar. Zeg niet dat ik dat niet chill vindt.
niet als je weer bij 1 begintquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee Nederlands anders raak ik in de war met namen!
Ik ook niet, ik mag haar wel.quote:
Wedden dat hij het alfabet wel kent. Ookal kan hij niet schrijvenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen vraag dat niet aan Stevie Wonder, dat is lullig.
was er echt verslaafd aan hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |