Kun je nagaan hoeveel ik ervan weetquote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn de Emmy's lieverd, Grammy's zijn voor muziek.
Hij heeft in elk geval wel een herkenbaar geluidquote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ik ervan weetAlhoewel, misschien wint Peter zelfs een Grammy
Mwoa, allebei inteelt hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ik ervan weetAlhoewel, misschien wint Peter zelfs een Grammy
Too slow!quote:
Hep ze tog al gudaan?quote:
Sander was net al even in beeldquote:
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben benieuwd of Dionne iets gaat vragen deze keer.
Ze is er ook wel echt het type voor, Dionne.quote:
Maar ze is vrijgezel!quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker commentaar gekregen dat ze vorige keer niks zei.
Ik vind hem maar een jankhoofd hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow is dat uit BzV ik zag dat gifje langskomen maar had geen idee wie die vent was
En ze hebben het zwart/wit tijdperk nog meegemaakt!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:11 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die hebben meer muziek gemaakt dan ''i wanna hold your hand'' hoor.
Blijkbaar is ze pas 33. Ik had 48 ook geloofd.quote:
Het is helemaal niks.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Echt een radiohoofd. Helaas heeft ze daar ook geen talent voor.
Goeie post.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en ze zag er verschrikkelijk uit.quote:
Aicha >>>>> Dionnequote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10/10 zou gevenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de linker, die had het kunnen zijn, maar waarom zou er dan een wel en een niet zo gaan zitten?quote:
quote:
Inderdaad, Google Daft Punk en je hebt tientallen fotos zonder maskerquote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef FredVleespet het volgende:
Foto's zijn toch allang bekend wie ze zijn
Die wil nog niet echt toegeven aan het feit dat ze 50 is geweest.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en ze zag er verschrikkelijk uit.
Bij dat concert waar ik was deden ze op een gegeven moment ook hun helmen af.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, Google Daft Punk en je hebt tientallen fotos zonder masker
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij dat concert waar ik was deden ze op een gegeven moment ook hun helmen af.
Idd, echt zo'n gast die daar alleen zit om zijn netwerk. Wat een wanvertoning.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef OProg het volgende:
Waarom mag deze man daar nog iets vertellen?
Helaas zat ik te ver om ze op de foto te krijgenquote:
Grijs geverfdquote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
Heeft die gast nou zijn haar grijs geverfd?
Het klopt gewoon niet helemaal.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij dat concert waar ik was deden ze op een gegeven moment ook hun helmen af.
Wacht maar tot je de eerste filmpjes ziet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Paul het volgende:
Hou op met al die Dionne Stax foto's. MUST NOT FAP
Ongeloveloos.quote:
Dionne naked.rarquote:Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de eerste filmpjes ziet.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Paul het volgende:
Hou op met al die Dionne Stax foto's. MUST NOT FAP
"heb jij dat ook gedaan op school?"quote:
Je bent zelf wel een beetje een huisvrouwtje.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft hij een wijvenketting om.
Dionne is wel een beetje een huisvrouwtje geloof ik
Helemaal niets mis mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Ze wil boerin worden. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Nee dat ben ik totaal nietquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf wel een beetje een huisvrouwtje.
Dat is fashionable.quote:
papier masjeequote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Zoiets als een ballon omwikkelen met draad, dan in de stijfsel gooien en ten slotte de ballon doorprikken.
En ze zat aan de stoel.quote:
Papier maché maar dan andersquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Zoiets als een ballon omwikkelen met draad, dan in de stijfsel gooien en ten slotte de ballon doorprikken.
Een nichtmerrie.quote:
quote:
Bitch in de slaapkamer.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Paul het volgende:
Denken jullie dat Dionne een aardig meisje is of een bitch?
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Voor Paul's no fap:
[ afbeelding ]
Heb je Hennie stoel ook nog?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Voor Paul's no fap:
[ afbeelding ]
een lief meisjequote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Paul het volgende:
Denken jullie dat Dionne een aardig meisje is of een bitch?
Ik op Dionne?quote:
Pfff, ik ben afgehaakt.quote:
Lijkt wel zo'n wc-ketting op de basisschool.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die ketting van die kerel heeft m'n moeder ook.
Wc-ketting?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n wc-ketting op de basisschool.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een wijf dat zichzelf lelijk wil maken.
De ene Roosmarijn is de andere niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Deze is ook wel lief
[ afbeelding ]
Handig.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als die er niet hing, was de wc bezet.
Zij is helemaal niet lelijkquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee, wel uit hetzelfde genre:
[ afbeelding ]
Klopt, maar valt wel binnen het negerinnen-genre.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Zij is helemaal niet lelijk
[ afbeelding ]
Zij heeft het ook gedaanquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het niet over Cheryl deze keer.
Ik denk dat Loralie beijer word bedoelt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Zij is helemaal niet lelijk
[ afbeelding ]
Noralyquote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik denk dat Loralie beijer word bedoelt.
Ik keek net even om te kijken of die engerd al weg was maar hij is nog in beeld. Laat het je weten als hij weg is.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
Ik was weer echt compleet afgeleid en heb niet geluisterd.
Die vond ik toch iets minder irritant klinken.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef SunChaser het volgende:
Hij lijkt op Die trockener dinges zanger, ook al met zo'n bescheten stem
waarom duurt dit item zo lang, volgens mij is hij al 20 min aan het woord....of het voelt zo lang.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik keek net even om te kijken of die engerd al weg was maar hij is nog in beeld. Laat het je weten als hij weg is.
Iedere minuut dat hij in plaats van Dionne in beeld is, is een doodzonde.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
waarom duurt dit item zo lang, volgens mij is hij al 20 min aan het woord....of het voelt zo lang.
Eindeloos gebazel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
waarom duurt dit item zo lang, volgens mij is hij al 20 min aan het woord....of het voelt zo lang.
Ex eekwo met Connie Palmen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef pfaf het volgende:
Is dit het saaiste gesprek/onderwerp ooit?
Wat zei je over mijn moederquote:Op maandag 27 januari 2014 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n wc-ketting op de basisschool.
Dat word vast een link naar uitzending gemist.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
Zucht. Zou hij ook getimed hebben hoe lang dit zeer boeiende onderwerp geduurd heeft?
KIJKENquote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou wel een naaktkalender van hem kopenquote:
Kijk ik op....prinses Laurentienquote:
Oranje bovenquote:
Wat ze onder heeft wil ook echt niet wetenquote:
Ach, toch wel potentieel interessant eventueel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat ze onder heeft wil ook echt niet weten
Ik miste zijn grap, of was die er niet?quote:
Iets met heb je zin in schaatsen, hihaho gaat niet door.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik miste zijn grap, of was die er niet?
Nee voor mij niet, maar laat je vooral niet tegenhouden door mijquote:Op maandag 27 januari 2014 19:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ach, toch wel potentieel interessant eventueel.
Die bil tattoo was niet echt een lust voor het oog.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Allemaal lelijke tattoos laten zetten.
Oei.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met heb je zin in schaatsen, hihaho gaat niet door.
Die delen de voorliefde voor deze engel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef Paul het volgende:
Ik heb medelijden met de vrouwen in deze topic die onze geiligheid jegens Dione Stax moeten aanlezen
Dan wordt het Lijden in plaats van Leiden.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Ze moeten opletten dat ze niet uit de maat gaan want dan krijgt er eentje een klap met een toeter.
Ach joh, de dames kunnen toch ook geilen op Humberto?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef Paul het volgende:
Ik heb medelijden met de vrouwen in deze topic die onze geiligheid jegens Dione Stax moeten aanlezen
Alle vrouwen op FOK! zijn biseksueel. Of lelijk en dan maakt het toch niet uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef Paul het volgende:
Hypnotic Brass Ensemble geloof ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
Maar hoe heten ze nou?
Ik versta het steeds niet
Hypnotic Brass Ensemble. Het nummer heet War.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
Maar hoe heten ze nou?
Ik versta het steeds niet
Ik heb medelijden met jullie, niks aan die Dionne.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef Paul het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hypnotic Brass Ensemble geloof ik.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hypnotic Brass Ensemble. Het nummer heet War.
Hij kijkt wel Pleijquote:
Niet te volgen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Pleij zet de kraan weer open en lult weer door.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jullie, niks aan die Dionne.
Idd jaquote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Pleij zet de kraan weer open en lult weer door.
Had ze maar niks aanquote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jullie, niks aan die Dionne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |