Kun je nagaan hoeveel ik ervan weetquote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn de Emmy's lieverd, Grammy's zijn voor muziek.
Hij heeft in elk geval wel een herkenbaar geluidquote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ik ervan weetAlhoewel, misschien wint Peter zelfs een Grammy
Mwoa, allebei inteelt hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ik ervan weetAlhoewel, misschien wint Peter zelfs een Grammy
Too slow!quote:
Hep ze tog al gudaan?quote:
Sander was net al even in beeldquote:
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben benieuwd of Dionne iets gaat vragen deze keer.
Ze is er ook wel echt het type voor, Dionne.quote:
Maar ze is vrijgezel!quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker commentaar gekregen dat ze vorige keer niks zei.
Ik vind hem maar een jankhoofd hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow is dat uit BzV ik zag dat gifje langskomen maar had geen idee wie die vent was
En ze hebben het zwart/wit tijdperk nog meegemaakt!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:11 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die hebben meer muziek gemaakt dan ''i wanna hold your hand'' hoor.
Blijkbaar is ze pas 33. Ik had 48 ook geloofd.quote:
Het is helemaal niks.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Echt een radiohoofd. Helaas heeft ze daar ook geen talent voor.
Goeie post.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en ze zag er verschrikkelijk uit.quote:
Aicha >>>>> Dionnequote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10/10 zou gevenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de linker, die had het kunnen zijn, maar waarom zou er dan een wel en een niet zo gaan zitten?quote:
quote:
Inderdaad, Google Daft Punk en je hebt tientallen fotos zonder maskerquote:Op maandag 27 januari 2014 19:15 schreef FredVleespet het volgende:
Foto's zijn toch allang bekend wie ze zijn
Die wil nog niet echt toegeven aan het feit dat ze 50 is geweest.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en ze zag er verschrikkelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |