Overigens ook een prima kont.quote:
Jouw moment was gisteren al met Eric Corton.quote:
Oh ja en Mark Tuitertquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Jouw moment was gisteren al met Eric Corton.
Dat rijmt niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
Liever schijt op een natte krant, dan naar een show van Marc-Marie
Als hij ooit een show met Claudia gaat maken...quote:
Nee hoor hier zag ik overal posters van True Detectivequote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
Misschien als je Sylvana vraagt wat ze voor de rest doet, dat Amsterdam dan vol komt te hangen met haar posters
Lijkt hij wel een beetje op idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ard Schenk, de wereldberoemde hersenchirurg!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
Dan moet je natuurlijk niet vergeten die pil elke dag in te nemen.
Sorry.quote:
Nee, de neuropsycholoog.quote:
Ziet er geen dag ouder uit dan 50.quote:
Mwah.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze man geeft geweldige colleges.
helaas kun je wel zo gezond mogelijk leven. Je sluit die ziektes niet uit, je verkleint alleen het risicoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:13 schreef tong80 het volgende:
Heb je Tong weer zal je zeggen. Maar Harm Kuipers de professor heeft ook levensbeëindigende kanker als wereldkampioenschaatsen
We weten het Bossie. Respect voor jouw hardlopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
helaas kun je wel zo gezond mogelijk leven. Je sluit die ziektes niet uit, je verkleint alleen het risico
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
helaas kun je wel zo gezond mogelijk leven. Je sluit die ziektes niet uit, je verkleint alleen het risico
Nee, leg uit?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel even 1 op 1 met Eva, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ook niet, ik wist niet eens dat het al was geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
Nog niks van dat Kockel/Jinek programma gezien.
Oh ja inderdaad nu ik die foto zag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:22 schreef Felagund het volgende:
Mij deed het ook aan weekend miljonairs denken.
Dacht ik ook, het is ongeveer net zo lang als een reclameblok.quote:
Zei Sven dat?quote:
Ach Peter smult daar ook van, allemaal toneelspelquote:
Peter is een zelfingenomen lul maar hij zorgt wel altijd voor leuke tv.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Peter 1 op 1 met Bert van der Veer was ook gezellig.
Ik vond vooral dat hij zich verschrikkelijk liet kennen toen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:25 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ach Peter smult daar ook van, allemaal toneelspel
Iew nu ga ik er ook op letten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Hij heeft een vieze pukkel in zijn mondhoek.
Die mag wel aangepakt worden.quote:
Zat ik na het posten ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:19 schreef Felagund het volgende:
[..], al zou ik helaas in de tweede zin zetten.
quote:
Herpesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Hij heeft een vieze pukkel in zijn mondhoek.
De twee engste mensen van Nederland.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Peter 1 op 1 met Bert van der Veer was ook gezellig.
Dat niet alleen hij wil helemaal niks vertellen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:27 schreef Gramulanion het volgende:
Matthijs komt nooit bij andere programma's, voelt hij zich te goed voor.
Een driegesprek met Peter R, Prem en Jeroen Krabbe die het eens moeten worden wie van hun het beste is zou wel geweldige televisie opleveren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De twee engste mensen van Nederland.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:29 schreef Martinello het volgende:
Ik zie Sharon Dijksma in het publiek.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Ik wist niet dat Sharon Dijksma nog een zus(je) had.
Biggetje Dijksma?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:29 schreef Martinello het volgende:
Ik zie Sharon Dijksma in het publiek.
Eensquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
DWDD om 7 uur heeft dit topic geen goed gedaan.
Heeft hij een niet verkleurd armtoupetje?quote:
Zal even kijken vanavond.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:30 schreef tong80 het volgende:
Kom eens in het W.F. Hermans-topic Tem.
Z'n biografie is geweldig.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:38 schreef Jahr00n het volgende:
zit die vent onder de medicatie ofzo
wat een mongol
Valt wel mee toch?quote:
Nee.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
SoundBites en ik hoef niet eens te plassen.
Daar plan ik mijn hele vrijdag omheen!quote:
Zo zou ik dat wel omschrijven ja. Dit soort nummers maakt elk plaatselijk bandje tegenwoordig.quote:
Beter dan GBTTZquote:
Ik viel er pas net in, dus dat heb ik gemist.quote:
Nogal.quote:
De week kan dan ook niet eindigen voordat hij gesproken heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar plan ik mijn hele vrijdag omheen!
Hij spreekt vast vloeiend Russisch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan Timmerfrans het verschil wel maken ja.
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:49 schreef OProg het volgende:
Ik wacht nog steeds op het moment dat Pieter niet met 'ja' begint.
quote:
19:52:49 + We denken er precier hetzelfde over.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:52 schreef Zaktabak het volgende:
Deze Lucky is wel knap gedaan, een presentatie zo verknippen zodat het een hele ongemakkelijke lijkt.
Ja, het inmiddels bekende zwarte gat.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:52 schreef Zaktabak het volgende:
Deze Lucky is wel knap gedaan, een presentatie zo verknippen zodat het een hele ongemakkelijke lijkt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch klote...dat dat hele schema door zo'n netcoördinator is verneukt.
ja het is net te kort om even te gaan gamenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, het inmiddels bekende zwarte gat.
Haha baasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
19:52:49 + We denken er precier hetzelfde over.
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:39 schreef Specularium het volgende:
Mexicano zal zich hier wel weer op aftrekken.
quote:Tafeldame: Dionne Stax
Nieuwslezeres Dionne Stax is tafeldame.
Rare oog? Toch niet weer die klapjes-heaumeau?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Sander van LuckyTV is er ook, en die man met dat rare oog.
Nee, erg spraakzaam was ze niet, maar eigenlijk hoeft dat ook niet.quote:
Dat is niet eng, dat is wishful thinking.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:33 schreef DrDentz het volgende:
Ohh ik had eng gedroomd over DWDD dat er een vuurspuwer aan tafel zat en Matthijs wilde dat hij zn trucje ging doen maar het ging helemaal mis en zn hoofd ging in brand en toen werd de uitzending gestopt pfft.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:33 schreef DrDentz het volgende:
Ohh ik had eng gedroomd over DWDD dat er een vuurspuwer aan tafel zat en Matthijs wilde dat hij zn trucje ging doen maar het ging helemaal mis en zn hoofd ging in brand en toen werd de uitzending gestopt pfft.
En gare tandjes.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Sander van LuckyTV is er ook, en die man met dat rare oog.
Dit is hem.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Rare oog? Toch niet weer die klapjes-heaumeau?
Bert van der Veer?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is hem.
[ afbeelding ]
Ben even zijn naam kwijt.
Lichtpuntje in de duisternis!quote:
Dat zijn de Emmy's lieverd, Grammy's zijn voor muziek.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
Wat was er met de Grammy's? Ik volg dat niet. Peter R. weer wat gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |