Overigens ook een prima kont.quote:
Jouw moment was gisteren al met Eric Corton.quote:
Oh ja en Mark Tuitertquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Jouw moment was gisteren al met Eric Corton.
Dat rijmt niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
Liever schijt op een natte krant, dan naar een show van Marc-Marie
Als hij ooit een show met Claudia gaat maken...quote:
Nee hoor hier zag ik overal posters van True Detectivequote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
Misschien als je Sylvana vraagt wat ze voor de rest doet, dat Amsterdam dan vol komt te hangen met haar posters
Lijkt hij wel een beetje op idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ard Schenk, de wereldberoemde hersenchirurg!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
Dan moet je natuurlijk niet vergeten die pil elke dag in te nemen.
Sorry.quote:
Nee, de neuropsycholoog.quote:
Ziet er geen dag ouder uit dan 50.quote:
Mwah.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze man geeft geweldige colleges.
helaas kun je wel zo gezond mogelijk leven. Je sluit die ziektes niet uit, je verkleint alleen het risicoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:13 schreef tong80 het volgende:
Heb je Tong weer zal je zeggen. Maar Harm Kuipers de professor heeft ook levensbeëindigende kanker als wereldkampioenschaatsen
We weten het Bossie. Respect voor jouw hardlopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
helaas kun je wel zo gezond mogelijk leven. Je sluit die ziektes niet uit, je verkleint alleen het risico
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
helaas kun je wel zo gezond mogelijk leven. Je sluit die ziektes niet uit, je verkleint alleen het risico
Nee, leg uit?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel even 1 op 1 met Eva, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ook niet, ik wist niet eens dat het al was geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
Nog niks van dat Kockel/Jinek programma gezien.
Oh ja inderdaad nu ik die foto zag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:22 schreef Felagund het volgende:
Mij deed het ook aan weekend miljonairs denken.
Dacht ik ook, het is ongeveer net zo lang als een reclameblok.quote:
Zei Sven dat?quote:
Ach Peter smult daar ook van, allemaal toneelspelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |