Ik hoop dat ze justin bieber draaien op je begravenis.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Bedankt voor het mede betalen van mijn downloadverslaving!
Zal nog steeds meer bezoekers hebben dan die van jou vrees ik. Bij jou komt misschien enkel die kassajongen omdat je hem de mp3 beloofd hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze justin bieber draaien op je begravenis.
ditquote:Op maandag 27 januari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zal nog steeds meer bezoekers hebben dan die van jou vrees ik. Bij jou komt misschien enkel die kassajongen omdat je hem de mp3 beloofd hebt.
Overigens mp3's kopen?Geen smartphone hebben..
___!
Smartphones.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zal nog steeds meer bezoekers hebben dan die van jou vrees ik. Bij jou komt misschien enkel die kassajongen omdat je hem de mp3 beloofd hebt.
___!
Ik krijg geen begravenis, ik word ingevroren en door aliens ontdekt in het jaar 4023quote:Op maandag 27 januari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
___!
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze justin bieber draaien op je begravenis.
quote:
quote:
Mp3 speler kost geld ben ik te skeer voor. Voor een beejte mp3 speler ben je ook gewoon teveel geld kwijt.quote:
Een smartphone is duurderquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Mp3 speler kost geld ben ik te skeer voor. Voor een beejte mp3 speler ben je ook gewoon teveel geld kwijt.
Dat is waar ik had toen back in the day een abbo, terwijl had ik de telefoon los gekocht was ik 330 kwijt. Met abbo en dus belminuten en al die shit was ik 360 euro kwijt. Het ding is nu al 2 jaar oud en is nog steeds alive. Als hij 3 jaar meegaat is hij niet zo duur geweest 360:36=10 euro per maand. Valt mee.quote:
Als je het zo bekijkt valt het wel mee inderdaad. Heb ook nog een oude htc liggen, maar die doet het niet als er een simkaart inzit, dus echt een telefoon kun je het niet meer noemen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waar ik had toen back in the day een abbo, terwijl had ik de telefoon los gekocht was ik 330 kwijt. Met abbo en dus belminuten en al die shit was ik 360 euro kwijt. Het ding is nu al 2 jaar oud en is nog steeds alive. Als hij 3 jaar meegaat is hij niet zo duur geweest 360:36=10 euro per maand. Valt mee.
Het ergste is, dat die Buma stemra gewoon door ons betaald worden terwijl we er tegen zijn. En dus ook net als dat Brein' hun advocaatjes betalen met ons geld.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef the-eye het volgende:
Zeer terechte klacht.
Laten we het ook even hebben over de idioot hoge vergoedingen die ondernemers moeten betalen voor het draaien van muziek in hun zaak. Als een klant muziek hoort is dat eigenlijk niet meer als een soort reclame voor de artiest. Artiesten doen alle mogelijke moeite om hun muziek bij de mensen onder de aandacht te brengen. Als een ondernemer daar een helpende hand bij biedt door muziek in z'n zaak te draaien is het van de zotte om daar dan een vergoeding voor te vragen.
Dat is vaag ik heb ook een HTC maar hoop dat die van mij 4 jaar mee gaat, dan heb ik hem goedkoop gehad. Een mp3 vind ik klote, heb er een, een sony. Maar ze kunnen vrij duur zijn en die dingen van de mediamarkt zijn geen zak waard. Daar ik toch een mobiel heb is dat handiger.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt valt het wel mee inderdaad. Heb ook nog een oude htc liggen, maar die doet het niet als er een simkaart inzit, dus echt een telefoon kun je het niet meer noemen.
Span een rechtzaak aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het ergste is, dat die Buma stemra gewoon door ons betaald worden terwijl we er tegen zijn. En dus ook net als dat Brein' hun advocaatjes betalen met ons geld.
Alsof ik de hele dag mn fotocamera bij me draagquote:
Batjeboy, nobody gives a fuck. Ga opsodemieteren met je telefoons, apjes en hipster abbos.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waar ik had toen back in the day een abbo, terwijl had ik de telefoon los gekocht was ik 330 kwijt. Met abbo en dus belminuten en al die shit was ik 360 euro kwijt. Het ding is nu al 2 jaar oud en is nog steeds alive. Als hij 3 jaar meegaat is hij niet zo duur geweest 360:36=10 euro per maand. Valt mee.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Alsof ik de hele dag mn fotocamera bij me draag
Ik kan hem wel beschrijven; zou je homo zijn vond je hem knap, stoppelbaardje, kort haar, magische lach.
Zou je niet homo zijn vond je hem gewoon knap, stoppelbaardje, kort haar, aardig.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Batjeboy, nobody gives a fuck. Ga opsodemieteren met je telefoons, apjes en hipster abbos.
Dat sowieso, stenigen met grind tot de dood volgt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Zaktabak het volgende:
BREIN daarintegen zijn vuige hardnekkige flikkers, tyfuslaffe hoerenzonen die ze wat mij betreft tegen het muurtje mogen zetten. Vooral Tim Kuik, corrupte rotmongool
We kunnen agent 47 huren.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Zaktabak het volgende:
Tja, Buma... Betwijfel het of ze hun werk wel goed doen, maar wat ze doen. Ik snap het wel.
BREIN daarintegen zijn vuige hardnekkige flikkers, tyfuslaffe hoerenzonen die ze wat mij betreft tegen het muurtje mogen zetten. Vooral Tim Kuik, corrupte rotmongool
In spanje heeft niemand daar ook wat mis mee. Doe niet bang.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Spongeboss het volgende:
Overigens Baaij die deze titel kindkontneukende kutlui noemt, terwijl hij zelf volhield dat er niets mis is een relatie te hebben met een 14 jarig meisje of zo.The fuque.
Neger het staat op de bon.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef WhineAndShine het volgende:
Hier is de BUMA STEMRA helemaal niet voor verantwoordelijk mongooltje
Stop het dan niet in je TT bezem.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In spanje heeft niemand daar ook wat mis mee. Doe niet bang.
Ik ben trouwens helemaal niet voor het kontneuken van kinderen, zoals jij dat brengt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Stop het dan niet in je TT bezem.
Die jongen van de kassa zei het zelf.quote:
Trouwens, ik keek op de bon en zn naam staat er op.quote:
Geen id wie dat is maar googlde die en dat is hem niet nee.quote:
Ga hard huilen, landverrader.quote:
Het was 2 euro 42.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef robber57 het volgende:
He TS!?,
Je kunt die thuiskopieheffing terug vorderen van de winkel waar je hem gekocht hebt, er schijnt een wettelijke regel te zijn die verbied dat pas bij de kassa nog eens de heffing word bijgeteld, de prijs waarvoor je apparaat aangeboden was is de prijs inclusief de heffing.
Jij huilt om twee euro.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga hard huilen, landverrader.
Je moest eens weten. Het gaat verder niet om het geld, meer om het idee erachter dat ik betaal omdat er heffing is op commerciele muziek die ik nieteens luister.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij huilt om twee euro.
Hard leven he met een uitkering
Jij bent de laatste die moet zeggen dat je je inkomsten moet verdienen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Het gaat verder niet om het geld, meer om het idee erachter dat ik betaal omdat er heffing is op commerciele muziek die ik nieteens luister.
En daar komt nog bij dat als je het keer 234023984273934820590239 doet, je veel geld aan die lijers overhandigd, dat ze dus eigenlijk helemaal niet verdienen.
Je kent me niet dus shut the kontje up.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die moet zeggen dat je je inkomsten moet verdienen.
Je gedraagt je nu als een stampvoetende puber ipv een 30+er.
Grow up.
Zeker last van een persoonlijkheidsstoornisje? Wel de ganse dag fok!ken, maar niet willen werken?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kent me niet dus shut the kontje up.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zeker last van een persoonlijkheidsstoornisje? Wel de ganse dag fok!ken, maar niet willen werken?
Omdat je dan mobiel kunt bellen wanneer nodig...DUH!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik krijg geen begravenis, ik word ingevroren en door aliens ontdekt in het jaar 4023
p.s. fuck off met je mobiele telefoons, waarom zou ik dat willen hebben
quote:
Mattie ik heb geen auto, ik heb enkel een fiets. En als ik ergens pech in heb ga ik uit van dat mensen om me heen (kunnen) helpen, zoals ik ook bij pech van een ander help, of is dat tegenwoordig niet normaal meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:13 schreef very het volgende:
[..]
Omdat je dan mobiel kunt bellen wanneer nodig...DUH!
Succes met je thuistelefoon als je op een verlaten plek met autopech staat. Of een ander makkelijk te bedenken voorbeeld.
Spreek nederlands godverdommequote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Ramkraker het volgende:
Ah bezem waarom mp3 speler kopen ben je te skeer voor iPhone ofzo? :S
Bedankt je hebt me aids gegeven.quote:
Ik kijk wel uit voordat ik jou ga geven.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt je hebt me aids gegeven.
En als er geen andere mensen zijn? En wat als je wel een auto zou hebben? Of als je spoedeisende hulp nodig hebt voor een oud vrouwtje die ook geen mobiel heeft? Er zijn 1000en voorbeelden te bedenken waarbij een mobiel handig is. Ik snap die fobie gewoon niet zo. Je kan zelf in de hand in hoeverre je er afhankelijk van raakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mattie ik heb geen auto, ik heb enkel een fiets. En als ik ergens pech in heb ga ik uit van dat mensen om me heen (kunnen) helpen, zoals ik ook bij pech van een ander help, of is dat tegenwoordig niet normaal meer?
Leef toch niet zo in de angst van wat als dit wat als dat, godskolere je leeft niet eeuwig.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef very het volgende:
[..]
En als er geen andere mensen zijn? En wat als je wel een auto zou hebben? Of als je spoedeisende hulp nodig hebt voor een oud vrouwtje die ook geen mobiel heeft? Er zijn 1000en voorbeelden te bedenken waarbij een mobiel handig is. Ik snap die fobie gewoon niet zo. Je kan zelf in de hand in hoeverre je er afhankelijk van raakt.
Daar snijdt je een interessant punt aan, maar 't is nou eenmaal mogelijk om daar geld voor te vangen. Staat in de wet. Dus in die zin ook weer een vorm van kapitalisme.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef the-eye het volgende:
Zeer terechte klacht.
Laten we het ook even hebben over de idioot hoge vergoedingen die ondernemers moeten betalen voor het draaien van muziek in hun zaak. Als een klant muziek hoort is dat eigenlijk niet meer als een soort reclame voor de artiest. Artiesten doen alle mogelijke moeite om hun muziek bij de mensen onder de aandacht te brengen. Als een ondernemer daar een helpende hand bij biedt door muziek in z'n zaak te draaien is het van de zotte om daar dan een vergoeding voor te vragen.
Ik leef ook niet in angst...ik gebruik mijn telefoon vooral omdat het een hoop makkelijker maakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leef toch niet zo in de angst van wat als dit wat als dat, godskolere je leeft niet eeuwig.
Jij bent bang voor rust/stilte en alleen zijn lijkt het.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef very het volgende:
[..]
Ik leef ook niet in angst...ik gebruik mijn telefoon vooral omdat het een hoop makkelijker maakt.
Maar jij lijkt bang voor auto's, telefoons en wereldleiders...dus misschien moet je je eigen woorden eens raadplegen
Heb je het gejank over je TT al gezien in het feedbacktopic?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent bang voor rust/stilte en alleen zijn lijkt het.
Ik ben helemaal niet bang, ik ben simpelweg beter geinformeerd, ja ik weet het.. ironisch he.
Hoe kom jij tot deze incorrecte conclusie? Ik voel me namelijk heerlijk als ik alleen ben.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent bang voor rust/stilte en alleen zijn lijkt het.
Vertel ons, oh goed geïnformeerde, welk onheil loert er op ons auto-, en telefoongebruikers?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben helemaal niet bang, ik ben simpelweg beter geinformeerd, ja ik weet het.. ironisch he.
nee nog niet, stuur maar link ik wil wel even lachen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je het gejank over je TT al gezien in het feedbacktopic?
KLB / [KLB] Feedback Een of andere mongool dreigde dat hij je topic op twitter zou zetten als de TT niet aangepast zou wordenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee nog niet, stuur maar link ik wil wel even lachen.
oh boy twitters, daar komen hele volkeren op af dan, mischien word ik wel beroempt buiten fok.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / [KLB] Feedback Een of andere mongool dreigde dat hij je topic op twitter zou zetten als de TT niet aangepast zou worden
Daarom niks kopen maar gewoon downloaden, je heb er immers voor betaald met de thuiskopie heffing. Mooi toch!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Koop ik een nieuwe mp3 speler omdat mn oude begint te sterven krijg ik dus aan de kassa thuiskopieheffing terwijl ik godverdomme enkel mn eigen (letterlijk) muziek, chiptunes, klassiek en immortal technique op mn mp3 spelers zet.
Lachen met de pet in je kont!
Verder wel nog goed gesprek gehad met de kassajongen, wel aardig.
Dat buma stemra gepeupel zou genapalmt moeten worden
Wat voor van de stoel gevallen kut pipo download dan ook de top 40, je krijgt toch al een hersentumor van hoe vaak dat op de radio te horen is of wat..
Dance with the devilquote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Koop ik een nieuwe mp3 speler omdat mn oude begint te sterven krijg ik dus aan de kassa thuiskopieheffing terwijl ik godverdomme enkel mn eigen (letterlijk) muziek, chiptunes, klassiek en immortal technique op mn mp3 spelers zet.
Wat voor van de stoel gevallen kut pipo download dan ook de top 40, je krijgt toch al een hersentumor van hoe vaak dat op de radio te horen is of wat..
Gelukkig zijn smartphones gratis.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Mp3 speler kost geld ben ik te skeer voor. Voor een beejte mp3 speler ben je ook gewoon teveel geld kwijt.
Ontkom je vaak niet aan zo'n ding en als je er 3 jaar mee doet kost hij niet zo gek veel en je hebt een mini laptop ervoor terug. Verder heb je er al voor 100 euro als ik me niet vergis een mp3 kost ook al rond de 30-50.quote:
Als je een goede wil betaal je ook al snel 100 euro, verschil is wel dat je een topnotch mp3speler hebt in plaats van een low-end smartphone. Goedkoop is duurkoop zegt men. Maar het ligt er vooral aan waar je prioriteiten liggen. Smartphones hebben inderdaad nogal wat extra functionaliteiten naast muziek en bellen. Zelf heb ik liever een mp3speler en dumbphone.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ontkom je vaak niet aan zo'n ding en als je er 3 jaar mee doet kost hij niet zo gek veel en je hebt een mini laptop ervoor terug. Verder heb je er al voor 100 euro als ik me niet vergis een mp3 kost ook al rond de 30-50.
Ik ben geen audiofiel, ik ken mensen die weglopen met dure koptelefoons mij boeit dat allemaal niet, misschien dat hem daar aan ligt?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je een goede wil betaal je ook al snel 100 euro, verschil is wel dat je een topnotch mp3speler hebt in plaats van een low-end smartphone. Goedkoop is duurkoop zegt men. Maar het ligt er vooral aan waar je prioriteiten liggen. Smartphones hebben inderdaad nogal wat extra functionaliteiten naast muziek en bellen. Zelf heb ik liever een mp3speler en dumbphone.
Ik download sowieso alles, maar ik heb geen interesse in commerciele troep dus dat download ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Daarom niks kopen maar gewoon downloaden, je heb er immers voor betaald met de thuiskopie heffing. Mooi toch!
Die thuiskopieheffing heeft mij al duizenden euro's bespaart.
Ik bedoel vooral dat als je een low-end model hebt, er vaak al snel dingen gaan haperen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben geen audiofiel, ik ken mensen die weglopen met dure koptelefoons mij boeit dat allemaal niet, misschien dat hem daar aan ligt?
Ooh ik doe er nooit veel mee whatsapp en muziek. Dat is alles eigenlijk... Soms youtube en soms internet browser, en dat is het dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat als je een low-end model hebt, er vaak al snel dingen gaan haperen.
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
mp3's kopen? Geen smartphone hebben.. ___!
Heb je je documontaire ook al gedownload?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik download sowieso alles, maar ik heb geen interesse in commerciele troep dus dat download ik niet.
ler skreivenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je je documontaire ook al gedownload?
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Werden er in dit topic kinderen in hun konten geneukt ?
Die is gemodereerd :/quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:58 schreef BlackLining het volgende:
Terechte klachtal vind ik hem wel een beetje zacht uitgedrukt. Ik persoonlijk zou een waar grovere verwoording kiezen
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef the-eye het volgende:
Zeer terechte klacht.
Goeie reactie.quote:
Gaat mij om de gedachte van hoe the-eye over artiesten denkt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Goeie reactie.
Wel eens zo'n rekening gezien van Stemra? Gaat werkelijk helemaal nergens over inderdaad.
Die idioten werken zelfs geld zitten als je op je eigen eenmanszaak tijdens het werk, in je eentje dus, een gekocht (!) CD'tje afspeelt. Want dan luister je muziek tijdens het werk en dat kost extra
Als ik op een middag 12X Wil i am (or whatever) voorbij hoor komen op een radiozender, heb ik toch het idee dat ik hem 12X moet horen om bij te bewegen het cd'tje te gaan kopen maar blijkbaar zie ik dat verkeerd.quote:
Waarom zou de artiest de ondernemer moeten betalen? Zonder muziek mist er sfeer, dus gaan klanten ergens anders heen. Met andere woorden, het is terecht dat de ondernemer betaald. Immers neemt hij een dienst af en profiteert hij ervan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als ik op een middag 12X Wil i am (or whatever) voorbij hoor komen op een radiozender, heb ik toch het idee dat ik hem 12X moet horen om bij te bewegen het cd'tje te gaan kopen maar blijkbaar zie ik dat verkeerd.
Eigenlijk raar dat ik betaal voor zorgpremies terwijl ik niks afneem omdat ik gewoon niet ziek ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zo raar dat er thuiskopieheffing op smartphones zit. Ik luister daarop alleen naar spotify en betaal dus gewoon al voor de muziek.
Meldt je aan als artiest en je krijgt je geldjes terug.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderkontneukende kutlui van buma stemra (voordat een slechten modje de TT editte)
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou de artiest de ondernemer moeten betalen? Zonder muziek mist er sfeer, dus gaan klanten ergens anders heen. Met andere woorden, het is terecht dat de ondernemer betaald. Immers neemt hij een dienst af en profiteert hij ervan.
Ik zeg niet dat de artiest de ondernemers zou moeten betalen, waar haal je dat vandaan? Maar als een ondernemer al betaald heeft voor de aanschaf van het nummer, betaald heeft voor de software waar het mee af wordt gespeeld (gaat ook een gedeelte van die kant op) moet er niet nog ééns geharkt worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou de artiest de ondernemer moeten betalen? Zonder muziek mist er sfeer, dus gaan klanten ergens anders heen. Met andere woorden, het is terecht dat de ondernemer betaald. Immers neemt hij een dienst af en profiteert hij ervan.
Dat is iets heel anders. Met elke verzekering betaal je vaak alleen voor anderen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat ik betaal voor zorgpremies terwijl ik niks afneem omdat ik gewoon niet ziek ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |