Eigenlijk raar dat ik betaal voor zorgpremies terwijl ik niks afneem omdat ik gewoon niet ziek ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ook zo raar dat er thuiskopieheffing op smartphones zit. Ik luister daarop alleen naar spotify en betaal dus gewoon al voor de muziek.
Meldt je aan als artiest en je krijgt je geldjes terug.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Kinderkontneukende kutlui van buma stemra (voordat een slechten modje de TT editte)
Koop ik een nieuwe mp3 speler omdat mn oude begint te sterven krijg ik dus aan de kassa thuiskopieheffing terwijl ik godverdomme enkel mn eigen (letterlijk) muziek, chiptunes, klassiek en immortal technique op mn mp3 spelers zet.
Lachen met de pet in je kont!
Verder wel nog goed gesprek gehad met de kassajongen, wel aardig.
Dat buma stemra gepeupel zou genapalmt moeten worden
Wat voor van de stoel gevallen kut pipo download dan ook de top 40, je krijgt toch al een hersentumor van hoe vaak dat op de radio te horen is of wat..
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat buma stemra gepeupel zou genapalmt moeten worden
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou de artiest de ondernemer moeten betalen? Zonder muziek mist er sfeer, dus gaan klanten ergens anders heen. Met andere woorden, het is terecht dat de ondernemer betaald. Immers neemt hij een dienst af en profiteert hij ervan.
Ik zeg niet dat de artiest de ondernemers zou moeten betalen, waar haal je dat vandaan? Maar als een ondernemer al betaald heeft voor de aanschaf van het nummer, betaald heeft voor de software waar het mee af wordt gespeeld (gaat ook een gedeelte van die kant op) moet er niet nog ééns geharkt worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou de artiest de ondernemer moeten betalen? Zonder muziek mist er sfeer, dus gaan klanten ergens anders heen. Met andere woorden, het is terecht dat de ondernemer betaald. Immers neemt hij een dienst af en profiteert hij ervan.
Dat is iets heel anders. Met elke verzekering betaal je vaak alleen voor anderen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat ik betaal voor zorgpremies terwijl ik niks afneem omdat ik gewoon niet ziek ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |