Omdat je dan mobiel kunt bellen wanneer nodig...DUH!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik krijg geen begravenis, ik word ingevroren en door aliens ontdekt in het jaar 4023
p.s. fuck off met je mobiele telefoons, waarom zou ik dat willen hebben
quote:
Mattie ik heb geen auto, ik heb enkel een fiets. En als ik ergens pech in heb ga ik uit van dat mensen om me heen (kunnen) helpen, zoals ik ook bij pech van een ander help, of is dat tegenwoordig niet normaal meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:13 schreef very het volgende:
[..]
Omdat je dan mobiel kunt bellen wanneer nodig...DUH!
Succes met je thuistelefoon als je op een verlaten plek met autopech staat. Of een ander makkelijk te bedenken voorbeeld.
Spreek nederlands godverdommequote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Ramkraker het volgende:
Ah bezem waarom mp3 speler kopen ben je te skeer voor iPhone ofzo? :S
Bedankt je hebt me aids gegeven.quote:
Ik kijk wel uit voordat ik jou ga geven.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt je hebt me aids gegeven.
En als er geen andere mensen zijn? En wat als je wel een auto zou hebben? Of als je spoedeisende hulp nodig hebt voor een oud vrouwtje die ook geen mobiel heeft? Er zijn 1000en voorbeelden te bedenken waarbij een mobiel handig is. Ik snap die fobie gewoon niet zo. Je kan zelf in de hand in hoeverre je er afhankelijk van raakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mattie ik heb geen auto, ik heb enkel een fiets. En als ik ergens pech in heb ga ik uit van dat mensen om me heen (kunnen) helpen, zoals ik ook bij pech van een ander help, of is dat tegenwoordig niet normaal meer?
Leef toch niet zo in de angst van wat als dit wat als dat, godskolere je leeft niet eeuwig.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef very het volgende:
[..]
En als er geen andere mensen zijn? En wat als je wel een auto zou hebben? Of als je spoedeisende hulp nodig hebt voor een oud vrouwtje die ook geen mobiel heeft? Er zijn 1000en voorbeelden te bedenken waarbij een mobiel handig is. Ik snap die fobie gewoon niet zo. Je kan zelf in de hand in hoeverre je er afhankelijk van raakt.
Daar snijdt je een interessant punt aan, maar 't is nou eenmaal mogelijk om daar geld voor te vangen. Staat in de wet. Dus in die zin ook weer een vorm van kapitalisme.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef the-eye het volgende:
Zeer terechte klacht.
Laten we het ook even hebben over de idioot hoge vergoedingen die ondernemers moeten betalen voor het draaien van muziek in hun zaak. Als een klant muziek hoort is dat eigenlijk niet meer als een soort reclame voor de artiest. Artiesten doen alle mogelijke moeite om hun muziek bij de mensen onder de aandacht te brengen. Als een ondernemer daar een helpende hand bij biedt door muziek in z'n zaak te draaien is het van de zotte om daar dan een vergoeding voor te vragen.
Ik leef ook niet in angst...ik gebruik mijn telefoon vooral omdat het een hoop makkelijker maakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leef toch niet zo in de angst van wat als dit wat als dat, godskolere je leeft niet eeuwig.
Jij bent bang voor rust/stilte en alleen zijn lijkt het.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef very het volgende:
[..]
Ik leef ook niet in angst...ik gebruik mijn telefoon vooral omdat het een hoop makkelijker maakt.
Maar jij lijkt bang voor auto's, telefoons en wereldleiders...dus misschien moet je je eigen woorden eens raadplegen
Heb je het gejank over je TT al gezien in het feedbacktopic?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent bang voor rust/stilte en alleen zijn lijkt het.
Ik ben helemaal niet bang, ik ben simpelweg beter geinformeerd, ja ik weet het.. ironisch he.
Hoe kom jij tot deze incorrecte conclusie? Ik voel me namelijk heerlijk als ik alleen ben.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent bang voor rust/stilte en alleen zijn lijkt het.
Vertel ons, oh goed geïnformeerde, welk onheil loert er op ons auto-, en telefoongebruikers?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben helemaal niet bang, ik ben simpelweg beter geinformeerd, ja ik weet het.. ironisch he.
nee nog niet, stuur maar link ik wil wel even lachen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je het gejank over je TT al gezien in het feedbacktopic?
KLB / [KLB] Feedback Een of andere mongool dreigde dat hij je topic op twitter zou zetten als de TT niet aangepast zou wordenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee nog niet, stuur maar link ik wil wel even lachen.
oh boy twitters, daar komen hele volkeren op af dan, mischien word ik wel beroempt buiten fok.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / [KLB] Feedback Een of andere mongool dreigde dat hij je topic op twitter zou zetten als de TT niet aangepast zou worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |