Dat sowieso, stenigen met grind tot de dood volgt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Zaktabak het volgende:
BREIN daarintegen zijn vuige hardnekkige flikkers, tyfuslaffe hoerenzonen die ze wat mij betreft tegen het muurtje mogen zetten. Vooral Tim Kuik, corrupte rotmongool
We kunnen agent 47 huren.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Zaktabak het volgende:
Tja, Buma... Betwijfel het of ze hun werk wel goed doen, maar wat ze doen. Ik snap het wel.
BREIN daarintegen zijn vuige hardnekkige flikkers, tyfuslaffe hoerenzonen die ze wat mij betreft tegen het muurtje mogen zetten. Vooral Tim Kuik, corrupte rotmongool
In spanje heeft niemand daar ook wat mis mee. Doe niet bang.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Spongeboss het volgende:
Overigens Baaij die deze titel kindkontneukende kutlui noemt, terwijl hij zelf volhield dat er niets mis is een relatie te hebben met een 14 jarig meisje of zo.The fuque.
Neger het staat op de bon.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef WhineAndShine het volgende:
Hier is de BUMA STEMRA helemaal niet voor verantwoordelijk mongooltje
Stop het dan niet in je TT bezem.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In spanje heeft niemand daar ook wat mis mee. Doe niet bang.
Ik ben trouwens helemaal niet voor het kontneuken van kinderen, zoals jij dat brengt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Stop het dan niet in je TT bezem.
Die jongen van de kassa zei het zelf.quote:
Trouwens, ik keek op de bon en zn naam staat er op.quote:
Geen id wie dat is maar googlde die en dat is hem niet nee.quote:
Ga hard huilen, landverrader.quote:
Het was 2 euro 42.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef robber57 het volgende:
He TS!?,
Je kunt die thuiskopieheffing terug vorderen van de winkel waar je hem gekocht hebt, er schijnt een wettelijke regel te zijn die verbied dat pas bij de kassa nog eens de heffing word bijgeteld, de prijs waarvoor je apparaat aangeboden was is de prijs inclusief de heffing.
Jij huilt om twee euro.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga hard huilen, landverrader.
Je moest eens weten. Het gaat verder niet om het geld, meer om het idee erachter dat ik betaal omdat er heffing is op commerciele muziek die ik nieteens luister.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij huilt om twee euro.
Hard leven he met een uitkering
Jij bent de laatste die moet zeggen dat je je inkomsten moet verdienen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Het gaat verder niet om het geld, meer om het idee erachter dat ik betaal omdat er heffing is op commerciele muziek die ik nieteens luister.
En daar komt nog bij dat als je het keer 234023984273934820590239 doet, je veel geld aan die lijers overhandigd, dat ze dus eigenlijk helemaal niet verdienen.
Je kent me niet dus shut the kontje up.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die moet zeggen dat je je inkomsten moet verdienen.
Je gedraagt je nu als een stampvoetende puber ipv een 30+er.
Grow up.
Zeker last van een persoonlijkheidsstoornisje? Wel de ganse dag fok!ken, maar niet willen werken?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kent me niet dus shut the kontje up.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zeker last van een persoonlijkheidsstoornisje? Wel de ganse dag fok!ken, maar niet willen werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |