met 3 man.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gezamenlijke/gedeelde rekening mag ik hopen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met 3 man.
stonden ook nog 2 bittergarnituurtjes op en 2 cola
Wie die twee cola dan weer op heeft, geen idee
altijd leeg en dan blijk ik ook nog gepind te hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker is dat, dat je dan wakker wordt en in je portemonnee kijkt![]()
Dat is het ergste ja. Gewoon thuislaten is vaak wel het beste.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
altijd leeg en dan blijk ik ook nog gepind te hebben
Ik was niet eens bij je in de buurt?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Het is de waarheid. Ik kon je ruiken vanmorgen toen je hier vlakbij was.
dat was woensdagquote:Op maandag 27 januari 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker is dat, dat je dan wakker wordt en in je portemonnee kijkt![]()
2 km.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was niet eens bij je in de buurt?
Pfft, zo werkt het toch nieeeequote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
goedzo was het al kwijt huehuehue
Stress, afstuderen allesquote:Op maandag 27 januari 2014 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tevens hoi crack. hoeist op de studie?
Terecht.quote:
We waren ergens ver weg. Was helemaal groen en bergen.quote:
Nice! Ik doe op het moment geen studie meer, maar dat wist je alquote:Op maandag 27 januari 2014 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stress, afstuderen alles. Bijna klaar. Dan stage
Wauw, dit zou een waargebeurd verhaal van Tchock kunnen zijn over mij op een vakantie oid.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
We waren ergens ver weg. Was helemaal groen en bergen.
Toen ging je bellen in een kamer en kwam je huilend terug. Toen ging je me slaan.
Toen ging ik je troosten en gingen we op een bed liggen. Ik was de grote lepel.
Je werd weer rustig, maar vond het te warm want je ging helemaal zweten.
Ohhh, wat dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice! Ik doe op het moment geen studie meer, maar dat wist je alik wil wel weer een nieuwe beginnen in de logistiek
Ja ik wil beginnen in het magazijn om uiteindelijk teamleider te worden. En als ik dan nog extra ambitie hebt supervisor.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, wat dan?Ja dat wist ik inderdaad. Maar goed dat je weer shit wil oppakken!
Ahh, vaak zijn dat wel van die beroepen waar je makkelijk omhoog kunt klimmenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik wil beginnen in het magazijn om uiteindelijk teamleider te worden. En als ik dan nog extra ambitie hebt supervisor.
Haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw, dit zou een waargebeurd verhaal van Tchock kunnen zijn over mij op een vakantie oid.
Dat zou raar zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha.
Misschien ben ik wel Tchock.
Ik heb geen verstand van rechten, dus zal snel door de mand vallen.quote:
Bij mij ookquote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles wat Etsu zegt gaat me het ene oor in het andere oor uit
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles wat Etsu zegt gaat me het ene oor in het andere oor uit
ik moet nog boodschappen doenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Heb fucking honger maar ben te moe/lui om op te staan.
Bestel pizza!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet nog boodschappen doen
maar ik wil heul nie naar buiten
Je droomde nog denkikquote:Op maandag 27 januari 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat ik eten had gehaald vanmorgen.
Kan echter niks vinden.
Snap er niks van.
meh, heb van het weekend al pizza opquote:
sla en komkommer is wel erg magerquote:Op maandag 27 januari 2014 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
meh, heb van het weekend al pizza op
knal wel een salade in elkaar, heb nog wel wat liggen wat samen een salade kan zijn
Oooh oke, dat is primaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
feta
tomaat
ui
en misschien in de vriezer wat kip of nog wat tonijn ergens in de kast
Hmm, ik heb kennelijk melk, boter, salami, duits brood, red bull en kipvingers gehaald.quote:
What the hell is duits broodquote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik heb kennelijk melk, boter, salami, duits brood, red bull en kipvingers gehaald.
dat wilde ik ook typenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit vaak zuurdesem in ipv bakkersgist.
Oh, gewoon zuurdesem brood dus eigenlijk?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heeee jc jij ook hier wat toevallig ik ookquote:
Ja, dat dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gmta soort vanquote:
Zo ongeveer jaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, gewoon zuurdesem brood dus eigenlijk?
komt door jouw aanwezigheidquote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
heeee jc jij ook hier wat toevallig ik ook
maar ik ben er ook pas netquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
Jeweetwel, dat hele bol.com stunt met koptelefoon, nu heeft iedereen die een bestelling heeft geplaatst een kortingscode gekregen van 15 euro, enkel te besteden aan die koptelefoon.
Nu heeft iemand in SC WO Rechten 10 kortingen mede dankzij paar juristen in spe gehosseld en nu heeft die een koptelefoon twv 140 euro voor 4 euro besteld
Gaan jullie definitief verkopen ja?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
Wie wil twee kaartjes voor justin timberlake kopen?
ken wel wat mensen die er interesse in zouden hebben denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
ja we kunnen het geld goed gebruiken en vriendin waarmee ik ga heeft dan familieweekend waar ze wel heen wiltquote:
oh kan je ff vragenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken wel wat mensen die er interesse in zouden hebben denk ik
ga je niet meer?
Ah ja en vooral als jullie het hadden gekocht omdat jullie van elkaar dachten dat jullie wilden gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja we kunnen het geld goed gebruiken en vriendin waarmee ik ga heeft dan familieweekend waar ze wel heen wilt
joequote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan je ff vragentwee kaartjes 120 euro
is dat een ja?quote:
ja dat dus ookquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ja en vooral als jullie het hadden gekocht omdat jullie van elkaar dachten dat jullie wilden gaan. Ofzo.
voor 20 euro koop ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan je ff vragentwee kaartjes 120 euro
oke dankjequote:
wat dan nog meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef JanCees het volgende:
joe betekent helemaal niet ja per definitie
ik dacht: joe, ik ga het vragenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh ja, en is goed eigenlijk ook wel
maar in deze context was het toch wel duidelijk
doeiquote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik dacht: joe, ik ga het vragen
ik ga
dat is dan toch een ja in deze context?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik dacht: joe, ik ga het vragen
ik ga
hey schatje patatjequote:
dan zou ik het in eerste instantie niet voorstellen tochquote:Op maandag 27 januari 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat typ misschien sarcastisch was.
Ja dag ik ga het niet vragen
typ is altijd sarcastisch, behalve als ie het niet isquote:Op maandag 27 januari 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat typ misschien sarcastisch was.
Ja dag ik ga het niet vragen
ja oke dat is zoquote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey schatje patatje
[..]
dan zou ik het in eerste instantie niet voorstellen toch
nee helemaal nietquote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
Heb je ruzie met je vriendin dat je niet meer naar JT gaat ?
wat at je?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, ik stink naar knoflook.
een teken dat mijn maaltijd weer heerlijk was
zet de kaartjes op marktplaatsquote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee helemaal nietmaar we gingen omdat we allebei dachten: oh zij wikt graag dus dan ga ik wel mee. En nu willen we wel maar het geld is ook wel handig en zij heeft familieweekend dan.
Garnalen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, ik stink naar knoflook.
een teken dat mijn maaltijd weer heerlijk was
ahhaquote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee helemaal nietmaar we gingen omdat we allebei dachten: oh zij wikt graag dus dan ga ik wel mee. En nu willen we wel maar het geld is ook wel handig en zij heeft familieweekend dan.
Had sate gemaakt met daarbij rijst met knoflook ei sambal zooi kruiden prei en sojasaus. (denk de kommas maar zelf ertussenquote:
ook lekker, maar die doe ik liever in piri piriquote:
piri piri omgquote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook lekker, maar die doe ik liever in piri piri
ah klinkt wel lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had sate gemaakt met daarbij rijst met knoflook ei sambal zooi kruiden prei en sojasaus. (denk de kommas maar zelf ertussen
Ook lekker. Maar garnalen met knoflook met broodquote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook lekker, maar die doe ik liever in piri piri
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had sate gemaakt met daarbij rijst met knoflook ei sambal zooi kruiden prei en sojasaus. (denk de kommas maar zelf ertussen
Altijdquote:
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook lekker. Maar garnalen met knoflook met brood
slapenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik was al met al ook tevreden met mijn lekkerbek, sla en aardappels.
Tevens net een uurtje geslapen.
ja doequote:
ben ik je eerste klantquote:
quote:
Wel zonde van mijn studie.quote:
De economie daar is kansloos. Maar wel een goede combinatie ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Of docent in Spanje. Je kunt ze vast wat bijbrengen op economisch vlak.
quote:
zwerquote:
Dus je kunt ze wat bijbrengen. Revolutionair denken Muto, eerst een klas daarna de landelijke macht.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Muto het volgende:
[..]
De economie daar is kansloos. Maar wel een goede combinatie ja.
Hoe is het?quote:
me gustaquote:
eten.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:43 schreef VMSDKR het volgende:
GODVERDOMME
WAT ZAL IK GAAN KOKEN
JONGENS?
quote:
Nee, Kut IOS 7quote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Tjacka langsgeweest hihaho
apple productenquote:
Waarom niet gedaan? Macbook werkt echt kut inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
apple producten
vandaag bijna een nieuwe macbook gekocht
nu blij dat ik hem niet heb
vond 2100 best teveel voor een impuls aankoop waarvan ik zeker weet dat ik er spijt van krijg zodra ik 1game erop wil spelenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet gedaan? Macbook werkt echt kut inderdaad![]()
Ik vind Apple opzich prima. Maar ik vind het echt schandalig dat je niet de mogelijkheid hebt om te downgraden als je het niks vindt.
Voor games moet je ook geen Macbook kopen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond 2100 best teveel voor een impuls aankoop waarvan ik zeker weet dat ik er spijt van krijg zodra ik 1game erop wil spelen
mja, dat sowieso. maar de macbook was zo lekker dun en unibody. dat is wat ik zegmaar zoek.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor games moet je ook geen Macbook kopen.
Gamelaptops zijn ook nog goedkoper vaak.
Bang voor z`n buck?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja, dat sowieso. maar de macbook was zo lekker dun en unibody. dat is wat ik zegmaar zoek.
denk nogsteeds voor de GS70 stealth te gaan, maar weet niet of die een beetje bang voor zn buck is
dat is leuk als je niet samenwoontquote:
ik heb een game pc, die staat boven.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey euromast
[..]
hoezo? voor minder veel meer voor je geld
ahaquote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een game pc, die staat boven.
vind het ongezellig en kut om de hele avond daar te zitten om een spelletje te spelen.
en zn ding in de woonkamer neerzetten geeft gelijk zn teringbende. dus ik pak een gamelaptop. kan ik en beneden zitten en van mn games genieten.
Heb je een ps4?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
aha
dan nog is een goede gamelaptop veel te duur
slinger dan gewoon je ps4 aan
hij stond een tijdje nummer 1 van 2014 over heel FOK! gezien dacht ik, dus dat zal wel mee vallenquote:
De bikkel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij stond een tijdje nummer 1 van 2014 over heel FOK! gezien dacht ik, dus dat zal wel mee vallen
die mist zn games en muis supportquote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
aha
dan nog is een goede gamelaptop veel te duur
slinger dan gewoon je ps4 aan
nogsteedsquote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij stond een tijdje nummer 1 van 2014 over heel FOK! gezien dacht ik, dus dat zal wel mee vallen
mwah ff rustig aan deze week, maar vbl kom ik niet meerquote:
supquote:
Is het wat, die ps4?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ff rustig aan deze week, maar vbl kom ik niet meer
alleen t feyenoord topic
muis support moeten ze niet doenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die mist zn games en muis support
tijd voor de xim4
als er meer games komen welquote:
dan moet ik zeker een seizoenkaart van volendam halenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat support your local is toch wel prachtig eigenlijk
nee van de valken tochquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan moet ik zeker een seizoenkaart van volendam halen
xim 4, geen eigen support dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
muis support moeten ze niet doen
games inderdaad, daarom wacht ik nog voorlopig
alles, behalve mhl en die football gamequote:
Alles? Net zeg je nog dat er amper games op zijn?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alles, behalve mhl en die football game
mja op een moment heb je ze uitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles? Net zeg je nog dat er amper games op zijn?
wat houdt dat in dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
xim 4, geen eigen support dus.
maarja moet snel uitkomen, dan kan ik een zooi spellen spelen die ik nu niet leuk vind met de controller (multiplayer dan)
heb je al psn? zitten al toffe gratis games bij hoorde ikquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja op een moment heb je ze uitZijn niet replayable enzo.
Dusja, dan zit je met zn ding, zonder games
Ik las hooters. De wens is de vader van de gedachtequote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat houdt dat in dan?
is oneerlijk man, zeker bij shooters
er post hier iemand die daar gaat werkenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las hooters. De wens is de vader van de gedachte
onlo had jij nou ook een sccquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las hooters. De wens is de vader van de gedachte
Pics van de dame in kwestie.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
er post hier iemand die daar gaat werken
ezell sherlock alles
Zit je nou mijn cluppie belachelijk te maken?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel bazenclub
moesten toen altijd de koeien nog van het veld
Pak 'm JanCees!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zit je nou mijn cluppie belachelijk te maken?
in de keetquote:
ik ben al paar maanden niet meer in de paus geweestquote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
en in de paus is het altijd kanjerdruk
waar ga jij heen danquote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben al paar maanden niet meer in de paus geweest
Oh, het is nieteens 020quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef JanCees het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik hiervan moet denken, Tjacka.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef JanCees het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik hiervan moet denken, Tjacka.
Neuh niet oneerlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat houdt dat in dan?
is oneerlijk man, zeker bij shooters
[..]
heb je al psn? zitten al toffe gratis games bij hoorde ik
Maar dan anders.quote:
DOAGquote:
OOK HIER?!?!?!?!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:57 schreef Jimbo het volgende:
Ja onlo, jij ook hier?
Wat is er bij de vbl sc gebeurd dat iedereen hier komt buurten?
ach, begrijpelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik miste je erg in dat andere topic
In deze SC.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OOK HIER?!?!?!?!![]()
post "hier" pas sinds 2003
Gezelligquote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
Lekker boodschappen gedaan met mijn ouderd
wow jij bent echt oudquote:Op maandag 27 januari 2014 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OOK HIER?!?!?!?!![]()
ik heb je t laatste jaar nog vrijwel nooit in grtd gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OOK HIER?!?!?!?!![]()
leukquote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
Lekker boodschappen gedaan met mijn ouderd
hij is vooral langquote:
grtd bestaat niet eens vanaf 2003.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb je t laatste jaar nog vrijwel nooit in grtd gezien
geen ideequote:
3600 topics in 11 jaar lijkt mij wel heel weinig. Dat haal jij in je eentje bijna. Zonder bans dan.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik miste je erg in dat andere topic
2007quote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef Muto het volgende:
[..]
3600 topics in 11 jaar lijkt mij wel heel weinig. Dat haal jij in je eentje bijna. Zonder bans dan.
bansquote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef Muto het volgende:
[..]
3600 topics in 11 jaar lijkt mij wel heel weinig. Dat haal jij in je eentje bijna. Zonder bans dan.
quote:
Oh, maar dat komt omdat ik het over GC in general heb, en niet een 1 of ander specifiek topicquote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kan je wel iets keihards geven.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ezell is al god van deze SC.
Ik wil cijfers, keiharde feiten!
doe normaal pedoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan je wel iets keihards geven.
jij doet tegenwoordig minderjarige joden?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, is ze echt minderjarig?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij doet tegenwoordig minderjarige joden?
okequote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, maar dat komt omdat ik het over GC in general heb, en niet een 1 of ander specifiek topic
Er zijn er voor minder gesneuveld.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tot je 12 b ent?quote:
Enkhuizer Jodekoekenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry pa, hier een koekje om het goed te maken.
[ afbeelding ]
Seksueel gezien ben je al vanaf je 16de meerderjarig.quote:
quote:
ja hequote:
Nou is dat ook meteen duidelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seksueel gezien ben je al vanaf je 16de meerderjarig.
En daar doelen ze natuurlijk op dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |