heeee jc jij ook hier wat toevallig ik ookquote:
Ja, dat dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit vaak zuurdesem in ipv bakkersgist.
gmta soort vanquote:
Zo ongeveer jaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, gewoon zuurdesem brood dus eigenlijk?
komt door jouw aanwezigheidquote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
heeee jc jij ook hier wat toevallig ik ook
maar ik ben er ook pas netquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
Jeweetwel, dat hele bol.com stunt met koptelefoon, nu heeft iedereen die een bestelling heeft geplaatst een kortingscode gekregen van 15 euro, enkel te besteden aan die koptelefoon.
Nu heeft iemand in SC WO Rechten 10 kortingen mede dankzij paar juristen in spe gehosseld en nu heeft die een koptelefoon twv 140 euro voor 4 euro besteld
Gaan jullie definitief verkopen ja?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
Wie wil twee kaartjes voor justin timberlake kopen?
ken wel wat mensen die er interesse in zouden hebben denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
ja we kunnen het geld goed gebruiken en vriendin waarmee ik ga heeft dan familieweekend waar ze wel heen wiltquote:
oh kan je ff vragenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken wel wat mensen die er interesse in zouden hebben denk ik
ga je niet meer?
Ah ja en vooral als jullie het hadden gekocht omdat jullie van elkaar dachten dat jullie wilden gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja we kunnen het geld goed gebruiken en vriendin waarmee ik ga heeft dan familieweekend waar ze wel heen wilt
joequote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan je ff vragentwee kaartjes 120 euro
is dat een ja?quote:
ja dat dus ookquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ja en vooral als jullie het hadden gekocht omdat jullie van elkaar dachten dat jullie wilden gaan. Ofzo.
voor 20 euro koop ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan je ff vragentwee kaartjes 120 euro
oke dankjequote:
wat dan nog meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef JanCees het volgende:
joe betekent helemaal niet ja per definitie
ik dacht: joe, ik ga het vragenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh ja, en is goed eigenlijk ook wel
maar in deze context was het toch wel duidelijk
doeiquote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik dacht: joe, ik ga het vragen
ik ga
dat is dan toch een ja in deze context?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik dacht: joe, ik ga het vragen
ik ga
hey schatje patatjequote:
dan zou ik het in eerste instantie niet voorstellen tochquote:Op maandag 27 januari 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat typ misschien sarcastisch was.
Ja dag ik ga het niet vragen
typ is altijd sarcastisch, behalve als ie het niet isquote:Op maandag 27 januari 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat typ misschien sarcastisch was.
Ja dag ik ga het niet vragen
ja oke dat is zoquote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey schatje patatje
[..]
dan zou ik het in eerste instantie niet voorstellen toch
nee helemaal nietquote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
Heb je ruzie met je vriendin dat je niet meer naar JT gaat ?
wat at je?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, ik stink naar knoflook.
een teken dat mijn maaltijd weer heerlijk was
zet de kaartjes op marktplaatsquote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee helemaal nietmaar we gingen omdat we allebei dachten: oh zij wikt graag dus dan ga ik wel mee. En nu willen we wel maar het geld is ook wel handig en zij heeft familieweekend dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |