voor 20 euro koop ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan je ff vragentwee kaartjes 120 euro
oke dankjequote:
wat dan nog meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef JanCees het volgende:
joe betekent helemaal niet ja per definitie
ik dacht: joe, ik ga het vragenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh ja, en is goed eigenlijk ook wel
maar in deze context was het toch wel duidelijk
doeiquote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik dacht: joe, ik ga het vragen
ik ga
dat is dan toch een ja in deze context?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik dacht: joe, ik ga het vragen
ik ga
hey schatje patatjequote:
dan zou ik het in eerste instantie niet voorstellen tochquote:Op maandag 27 januari 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat typ misschien sarcastisch was.
Ja dag ik ga het niet vragen
typ is altijd sarcastisch, behalve als ie het niet isquote:Op maandag 27 januari 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat typ misschien sarcastisch was.
Ja dag ik ga het niet vragen
ja oke dat is zoquote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey schatje patatje
[..]
dan zou ik het in eerste instantie niet voorstellen toch
nee helemaal nietquote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
Heb je ruzie met je vriendin dat je niet meer naar JT gaat ?
wat at je?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, ik stink naar knoflook.
een teken dat mijn maaltijd weer heerlijk was
zet de kaartjes op marktplaatsquote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee helemaal nietmaar we gingen omdat we allebei dachten: oh zij wikt graag dus dan ga ik wel mee. En nu willen we wel maar het geld is ook wel handig en zij heeft familieweekend dan.
Garnalen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, ik stink naar knoflook.
een teken dat mijn maaltijd weer heerlijk was
ahhaquote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee helemaal nietmaar we gingen omdat we allebei dachten: oh zij wikt graag dus dan ga ik wel mee. En nu willen we wel maar het geld is ook wel handig en zij heeft familieweekend dan.
Had sate gemaakt met daarbij rijst met knoflook ei sambal zooi kruiden prei en sojasaus. (denk de kommas maar zelf ertussenquote:
ook lekker, maar die doe ik liever in piri piriquote:
piri piri omgquote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook lekker, maar die doe ik liever in piri piri
ah klinkt wel lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had sate gemaakt met daarbij rijst met knoflook ei sambal zooi kruiden prei en sojasaus. (denk de kommas maar zelf ertussen
Ook lekker. Maar garnalen met knoflook met broodquote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook lekker, maar die doe ik liever in piri piri
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had sate gemaakt met daarbij rijst met knoflook ei sambal zooi kruiden prei en sojasaus. (denk de kommas maar zelf ertussen
Altijdquote:
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook lekker. Maar garnalen met knoflook met brood
slapenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik was al met al ook tevreden met mijn lekkerbek, sla en aardappels.
Tevens net een uurtje geslapen.
ja doequote:
ben ik je eerste klantquote:
quote:
Wel zonde van mijn studie.quote:
De economie daar is kansloos. Maar wel een goede combinatie ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Of docent in Spanje. Je kunt ze vast wat bijbrengen op economisch vlak.
quote:
zwerquote:
Dus je kunt ze wat bijbrengen. Revolutionair denken Muto, eerst een klas daarna de landelijke macht.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Muto het volgende:
[..]
De economie daar is kansloos. Maar wel een goede combinatie ja.
Hoe is het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |