Dat zou raar zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha.
Misschien ben ik wel Tchock.
Ik heb geen verstand van rechten, dus zal snel door de mand vallen.quote:
Bij mij ookquote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles wat Etsu zegt gaat me het ene oor in het andere oor uit
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles wat Etsu zegt gaat me het ene oor in het andere oor uit
ik moet nog boodschappen doenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Heb fucking honger maar ben te moe/lui om op te staan.
Bestel pizza!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet nog boodschappen doen
maar ik wil heul nie naar buiten
Je droomde nog denkikquote:Op maandag 27 januari 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat ik eten had gehaald vanmorgen.
Kan echter niks vinden.
Snap er niks van.
meh, heb van het weekend al pizza opquote:
sla en komkommer is wel erg magerquote:Op maandag 27 januari 2014 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
meh, heb van het weekend al pizza op
knal wel een salade in elkaar, heb nog wel wat liggen wat samen een salade kan zijn
Oooh oke, dat is primaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
feta
tomaat
ui
en misschien in de vriezer wat kip of nog wat tonijn ergens in de kast
Hmm, ik heb kennelijk melk, boter, salami, duits brood, red bull en kipvingers gehaald.quote:
What the hell is duits broodquote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik heb kennelijk melk, boter, salami, duits brood, red bull en kipvingers gehaald.
dat wilde ik ook typenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit vaak zuurdesem in ipv bakkersgist.
Oh, gewoon zuurdesem brood dus eigenlijk?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heeee jc jij ook hier wat toevallig ik ookquote:
Ja, dat dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gmta soort vanquote:
Zo ongeveer jaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, gewoon zuurdesem brood dus eigenlijk?
komt door jouw aanwezigheidquote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
heeee jc jij ook hier wat toevallig ik ook
maar ik ben er ook pas netquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef Etsu het volgende:
Jeweetwel, dat hele bol.com stunt met koptelefoon, nu heeft iedereen die een bestelling heeft geplaatst een kortingscode gekregen van 15 euro, enkel te besteden aan die koptelefoon.
Nu heeft iemand in SC WO Rechten 10 kortingen mede dankzij paar juristen in spe gehosseld en nu heeft die een koptelefoon twv 140 euro voor 4 euro besteld
Gaan jullie definitief verkopen ja?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
Wie wil twee kaartjes voor justin timberlake kopen?
ken wel wat mensen die er interesse in zouden hebben denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
ja we kunnen het geld goed gebruiken en vriendin waarmee ik ga heeft dan familieweekend waar ze wel heen wiltquote:
oh kan je ff vragenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken wel wat mensen die er interesse in zouden hebben denk ik
ga je niet meer?
Ah ja en vooral als jullie het hadden gekocht omdat jullie van elkaar dachten dat jullie wilden gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja we kunnen het geld goed gebruiken en vriendin waarmee ik ga heeft dan familieweekend waar ze wel heen wilt
joequote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan je ff vragentwee kaartjes 120 euro
is dat een ja?quote:
ja dat dus ookquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ja en vooral als jullie het hadden gekocht omdat jullie van elkaar dachten dat jullie wilden gaan. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |