met 3 man.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gezamenlijke/gedeelde rekening mag ik hopen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met 3 man.
stonden ook nog 2 bittergarnituurtjes op en 2 cola
Wie die twee cola dan weer op heeft, geen idee
altijd leeg en dan blijk ik ook nog gepind te hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker is dat, dat je dan wakker wordt en in je portemonnee kijkt![]()
Dat is het ergste ja. Gewoon thuislaten is vaak wel het beste.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
altijd leeg en dan blijk ik ook nog gepind te hebben
Ik was niet eens bij je in de buurt?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Het is de waarheid. Ik kon je ruiken vanmorgen toen je hier vlakbij was.
dat was woensdagquote:Op maandag 27 januari 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker is dat, dat je dan wakker wordt en in je portemonnee kijkt![]()
2 km.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was niet eens bij je in de buurt?
Pfft, zo werkt het toch nieeeequote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
goedzo was het al kwijt huehuehue
Stress, afstuderen allesquote:Op maandag 27 januari 2014 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tevens hoi crack. hoeist op de studie?
Terecht.quote:
We waren ergens ver weg. Was helemaal groen en bergen.quote:
Nice! Ik doe op het moment geen studie meer, maar dat wist je alquote:Op maandag 27 januari 2014 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stress, afstuderen alles. Bijna klaar. Dan stage
Wauw, dit zou een waargebeurd verhaal van Tchock kunnen zijn over mij op een vakantie oid.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
We waren ergens ver weg. Was helemaal groen en bergen.
Toen ging je bellen in een kamer en kwam je huilend terug. Toen ging je me slaan.
Toen ging ik je troosten en gingen we op een bed liggen. Ik was de grote lepel.
Je werd weer rustig, maar vond het te warm want je ging helemaal zweten.
Ohhh, wat dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice! Ik doe op het moment geen studie meer, maar dat wist je alik wil wel weer een nieuwe beginnen in de logistiek
Ja ik wil beginnen in het magazijn om uiteindelijk teamleider te worden. En als ik dan nog extra ambitie hebt supervisor.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, wat dan?Ja dat wist ik inderdaad. Maar goed dat je weer shit wil oppakken!
Ahh, vaak zijn dat wel van die beroepen waar je makkelijk omhoog kunt klimmenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik wil beginnen in het magazijn om uiteindelijk teamleider te worden. En als ik dan nog extra ambitie hebt supervisor.
Haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw, dit zou een waargebeurd verhaal van Tchock kunnen zijn over mij op een vakantie oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |