alles, behalve mhl en die football gamequote:
Alles? Net zeg je nog dat er amper games op zijn?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alles, behalve mhl en die football game
mja op een moment heb je ze uitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles? Net zeg je nog dat er amper games op zijn?
wat houdt dat in dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
xim 4, geen eigen support dus.
maarja moet snel uitkomen, dan kan ik een zooi spellen spelen die ik nu niet leuk vind met de controller (multiplayer dan)
heb je al psn? zitten al toffe gratis games bij hoorde ikquote:Op maandag 27 januari 2014 19:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja op een moment heb je ze uitZijn niet replayable enzo.
Dusja, dan zit je met zn ding, zonder games
Ik las hooters. De wens is de vader van de gedachtequote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat houdt dat in dan?
is oneerlijk man, zeker bij shooters
er post hier iemand die daar gaat werkenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las hooters. De wens is de vader van de gedachte
onlo had jij nou ook een sccquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las hooters. De wens is de vader van de gedachte
Pics van de dame in kwestie.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
er post hier iemand die daar gaat werken
ezell sherlock alles
Zit je nou mijn cluppie belachelijk te maken?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel bazenclub
moesten toen altijd de koeien nog van het veld
Pak 'm JanCees!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zit je nou mijn cluppie belachelijk te maken?
in de keetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |