dat is leuk als je niet samenwoontquote:
ik heb een game pc, die staat boven.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey euromast
[..]
hoezo? voor minder veel meer voor je geld
ahaquote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een game pc, die staat boven.
vind het ongezellig en kut om de hele avond daar te zitten om een spelletje te spelen.
en zn ding in de woonkamer neerzetten geeft gelijk zn teringbende. dus ik pak een gamelaptop. kan ik en beneden zitten en van mn games genieten.
Heb je een ps4?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
aha
dan nog is een goede gamelaptop veel te duur
slinger dan gewoon je ps4 aan
hij stond een tijdje nummer 1 van 2014 over heel FOK! gezien dacht ik, dus dat zal wel mee vallenquote:
De bikkel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij stond een tijdje nummer 1 van 2014 over heel FOK! gezien dacht ik, dus dat zal wel mee vallen
die mist zn games en muis supportquote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
aha
dan nog is een goede gamelaptop veel te duur
slinger dan gewoon je ps4 aan
nogsteedsquote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij stond een tijdje nummer 1 van 2014 over heel FOK! gezien dacht ik, dus dat zal wel mee vallen
mwah ff rustig aan deze week, maar vbl kom ik niet meerquote:
supquote:
Is het wat, die ps4?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ff rustig aan deze week, maar vbl kom ik niet meer
alleen t feyenoord topic
muis support moeten ze niet doenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die mist zn games en muis support
tijd voor de xim4
als er meer games komen welquote:
dan moet ik zeker een seizoenkaart van volendam halenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat support your local is toch wel prachtig eigenlijk
nee van de valken tochquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan moet ik zeker een seizoenkaart van volendam halen
xim 4, geen eigen support dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
muis support moeten ze niet doen
games inderdaad, daarom wacht ik nog voorlopig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |