SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Nou yvon weg want ze willen naaienOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nou yvon weg want ze willen naaien![]()
![]()
Ik had dezelfde TTOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Jezus wat duurt het lang dat nieuwe topic amateur tsOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Die twee hebben al voor het keuzemoment lopen flikflooien, zie je zoMalheureusement le fromage de cacahoučte.![]()
Staat er zo'n trol naast je terwijl er een blonde godin wegrijdt
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jos verdient zo'n leuke, knappe meid niet!
Hij weet dat zelf ook blijkbaar.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Snachts komt ze terug en schuiven ze de drie bedden tegen elkaar aan.quote:
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Volgens mij heeft Saskia iets in Jos zijn oor gefluisterd.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Heb je wel een punt. Ineens zo klefquote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die twee hebben al voor het keuzemoment lopen flikflooien, zie je zo
Your beauty never ever scared me.![]()
zag niet uit als de eerste kus neequote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die twee hebben al voor het keuzemoment lopen flikflooien, zie je zo
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jos en Saskie verdienen elkaar wel."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die twee hebben al voor het keuzemoment lopen flikflooien, zie je zoOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Spoiler godverdomme!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
dikke ingrid met kort haar, duidelijk!Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ze heten allebei Ingrid oelewapperquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Echt he, wat een druifquote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Staat er zo'n trol naast je terwijl er een blonde godin wegrijdten dan ook nog eens die draak vol op d'r bakkes pakken, WTF.
![]()
Ja, ik ben nu wel benieuwd watquote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Wilskracht het volgende:
Volgens mij heeft Saskia iets in Jos zijn oor gefluisterd.
Jos is inderdaad ook maar een saaie lul, met zijn degelijke bril.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh wachtOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
tetten heeft ze zekerquote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Yaku het volgende:
Jos kan iig lekker gaan motorboten straks.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Madame Mikmak springt straks voor een trekker, gok ik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MONGOOLOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
hahahaha hij doet een Toine van Peperstraten![]()
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Huh, wat?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Saskia blijft wel 50 jaar bij hem.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Injetta het volgende:
Jos verdient zo'n leuke, knappe meid niet!
Hij weet dat zelf ook blijkbaar.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
is moeilijkOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nu gaat jan zich uitsloven
begint ie te huilen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Nou, hier straalt wel wat van af."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze wilde toch ook niet verder nadenken over de andere dingen, kwam ook niet echt over net alsof ze tegen Yvon zei dat ze wellicht voor hem zou willen verhuizen.
Als Jos dat ook opgemerkt heeft, is het wel te begrijpen dat hij dan niet voor haar kiest toch?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Iemand moet die Jan iets pittiger laten praten. Die grafstem de hele tijd.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Gezelligheid
Lekker eten bij de macdoOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Iets Canadees
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Sfeervol uit eten met Jan.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil wel iets Canadees proberen...... Nummer 8 met frietBestel dan Eland ofzo
A mind with a heart of it's own![]()
Broodje Elandquote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef DrMarten het volgende:
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Of nummer 39 met rijst. Keertje wat anders.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef DrMarten het volgende:
![]()
Met uitzicht op de parkeerplaats.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Amarantha het volgende:
Iets gezelligs doen.. Vreten bij de McDonalds
mooi uitzicht op de parkeerplaats enzoquote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Amarantha het volgende:
Iets gezelligs doen.. Vreten bij de McDonaldsReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
NEE EN WEL EN DATE BIJ DE MACDO WAT EN DROLOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jan ziet het niet
Boer zoekt vrouw = Vrouw zoekt boerIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Judith probeert excuses te verzinnen om er vandoor te kunnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat een enorme romantische locatie.
Oh, Judith is een gecompliceerd type.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
qftquote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Remzz het volgende:
Als alle vrouwen zo eerlijk tegen mannen waren als Judith was de wereld een stuk makkelijker.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Haha, wat een sukkel, hij snapt niet dat het een voorbeeld is... Wat een simpel figuur.Haters everywhere but I don't really care.![]()
GeenmeningJan.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Jan is een man zonder ruggegraat."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
GMTAquote:
Dit gaat niets worden jongens, inpakken en afsluiten.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nu er op duiken
Jan is vooral erg simpel.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Injetta het volgende:
Wat een enorme romantische locatie.
Oh, Judith is een gecompliceerd type.sig verwijderd door FA![]()
Eindelijk heeft ze door wat een ontiegelijke lamlul het is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
waarom heb ik nog geen link van de facebook van leonie gezien overigens?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jan is te besluitloos, zij wil meer pit.
Gelukkig wisten we dat nog niet
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Als je er geen zin in hebt, rot dan op naar je eigen land, teringwijf."
- Jan, over vijf minuten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jan had moeten zeggen 'kom Judith we gaan winkelen'. Wedden dat Judith dat had gewaardeerd
Waarom zegt hij niet: ik wil jou. Ik wil je keihard xxxxx
Ik wil een woest en wil meeslepend leven met jou op dien boerderie...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
"Daar kun je wel leuke dingetjes van friebelen
Lekker goedkoop op de tafel bij naast de hamburgers, heerlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Eerin het volgende:
Hij had m in moeten koppen en gewoon zeggen "Ik weet wat ik wil. Ik wil jou."
Bam, Judith op dr rug.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Bij Judith zit t gevoel gewoon niet goed en daarom ziet ze al die minpunten in Jan. Dus dat wordt m gewoon nietMy salvation lies in your love..![]()
Dat kan ook tegen je werken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Eerin het volgende:
Bam, Judith op dr rug.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Bam, Judith keihard tegen de counter duwen en gaanquote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Eerin het volgende:
Bam, Judith op dr rug.
Inderdaad, dat had ik gedaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Eerin het volgende:
Bam, Judith op dr rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
https://www.facebook.com/leonie.wesselinkquote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
waarom heb ik nog geen link van de facebook van leonie gezien overigens?![]()
jup...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef BananaPancake het volgende:
Bij Judith zit t gevoel gewoon niet goed en daarom ziet ze al die minpunten in Jan. Dus dat wordt m gewoon nietknow'm sayin?
word? word.![]()
Jan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ze heeft twee palen nodigAnd I am a weapon of massive consumption
addedquote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef Eerin het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/leonie.wesselink
Heb je judith ook?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
"Ik heb nodig: 2 palen"
En deze niet inkoppen
Te makkelijk dit
Het is inderdaad nogal een lesbisch landschap ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:59 schreef Yaku het volgende:
Kwa landschap past Bonaire wel bij Aletta."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat nou? Ze heeft 2 palen nodig?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ze waren pas echt bazen als ze allebei hun broek op dat moment naar beneden hadden gedaan.know'm sayin?
word? word.![]()
Hij is gewoon een goede gastheer.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk heeft ze door wat een ontiegelijke lamlul het is.
Moet hij het dan overal mee oneens zijn en tegendraads doen.5 Ferrari's op videoband!![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef Eerin het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/leonie.wesselink![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Ze waren pas echt bazen als ze allebei hun broek op dat moment naar beneden hadden gedaan.![]()
![]()
zou er geen paal van krijgenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Ze waren pas echt bazen als ze allebei hun broek op dat moment naar beneden hadden gedaan.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En dat bord er tussen hangenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Ze waren pas echt bazen als ze allebei hun broek op dat moment naar beneden hadden gedaan.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Bij Aletta zijn er zo vaak van die zweverige meuk gesprekken
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Die is twee weken geleden naar de kapper in Bunschoten geweest dus dat is niks geworden.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mooi, maar toch een tikkie ordinair.quote:
Judith is leuker
Zo zat ik ook al te denkenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die is twee weken geleden naar de kapper in Bunschoten geweest dus dat is niks geworden.
Mmm lekker weertje daar.
En Jan heeft of geen FB of ze zijn geen vrienden met elkaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die is twee weken geleden naar de kapper in Bunschoten geweest dus dat is niks geworden.![]()
Bunschoten, Ontario.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die is twee weken geleden naar de kapper in Bunschoten geweest dus dat is niks geworden.![]()
Jan is zo onhandig
Great minds think alike.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hehe ja iddquote:Op zondag 26 januari 2014 21:02 schreef matthijst het volgende:
Denk je dat ik je nu opeens leuk vindt slome draak?
know'm sayin?
word? word.![]()
Jan valt mij nu wel mee, Judith gedraagt zich nu gewoon als een bitch."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
![]()
Vind Judith wel tof hierin
aww arme JanThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Judith voelt niks voor hem. Arme Jan. Hij is een sukkel.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Wel een beetje mee eens ja..quote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
Jan valt mij nu wel mee, Judith gedraagt zich nu gewoon als een bitch.Your beauty never ever scared me.![]()
Jup, dit zagen we al lang...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jan krijgt een stomp in zn maag![]()
Ja ze moest naar de kapper gvd Jan.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jan heeft geen noten.But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run![]()
Begrijp dan: Jan IS gewoon zo saaiGaat voor de BHFH-award 2005!
Het is niet meer ahahaIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
BAM!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Dat ook. Ze wilde het niet zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
Jan valt mij nu wel mee, Judith gedraagt zich nu gewoon als een bitch.![]()
Dit leek wel een beetje op Katwijk
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Aje dr niks bij voelt dan vind ik dat een wijze beslissing.
Pfoe, heeft ze mazzel dat ze weg mag. Zonder camera's had ze nu aan een ketting in de kelder gezeten.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Toch altijd weer schrikken als Ingtid of Ingrid onverwacht in beeld komt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit doet me denken aan die Scene in Soldaat van Oranje in de duinen bij Scheveningen![]()
Arme Jan.. Hij is best leuk en zonder het hele cameragebeuren enz volgens mij een stuk leukerYour beauty never ever scared me.![]()
mooi dit, die passen bij elkaar.... 2 x gewoon"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
gewoon een beetje socially awkward. maar dat krijg je als je daar woont.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef Miniem het volgende:
Jammer, het is wel een goede gast maar soms best onhandig.
hij zou een goede FOK!ker zijnReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Vond dat Judith wel een punt had dat Jan zich te makkelijk laat leiden zonder tegengas of eigen mening te geven. Daar knappen vrouwen wel vaak op af.![]()
Niet alleen samen met de schuldsanering.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Awww
Johan heeft zijn moederfiguur gevonden.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Andere Ingrid verzuipen ze straks in zee."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Waarom hebben die meiden in godsnaam
Gereageerd op Jan? Hij was toch al zo in dat filmpje of niet?My salvation lies in your love..![]()
Wat een gevoelsmens
TOPSHOW
Wat een homoOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Awww true love!!1!11!!Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Drijft zo terug naar Nederland.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:05 schreef OProg het volgende:
Andere Ingrid verzuipen ze straks in zee.![]()
![]()
Deense design lampjes
Mn vriend kijkt voor het eerst mee en heeft me al een paar keer verbaasd zitten aankijken.met de vraag: wat is dit joh?!![]()
En nu deze ff dumpen en klaar."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die schuld moet ze alleen aflossen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Niet alleen samen met de schuldsanering.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2014 21:06:34 ]![]()
top emo tv is ditquote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef Starlie het volgende:
Mn vriend kijkt voor het eerst mee en heeft me al een paar keer verbaasd zitten aankijken.met de vraag: wat is dit joh?!
Dit geeft de meest depressieve fokker toch hoop?
Ze neemt het goed op
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
En dan reageert ze ook nog eens positiefquote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef alors het volgende:
We zijn lekker uitgewaaid, en we hebben besloten dat jij mag oprotten.![]()
![]()
Lief van haar
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kleine Ingrid zit nog wel een tijdje in de schuldsanering."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hahah, meteen die Yvon een beetje op afstand houden, voordat die emocrappola komt: "het is niet, erg, het is goed".Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ze lijkt wel die ene die met Astrid en Wim.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
huhwhatwaarom?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:07 schreef OProg het volgende:
Kleine Ingrid zit nog wel een tijdje in de schuldsanering."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: