qftquote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Remzz het volgende:
Als alle vrouwen zo eerlijk tegen mannen waren als Judith was de wereld een stuk makkelijker.
GMTAquote:
Jan is vooral erg simpel.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Injetta het volgende:
Wat een enorme romantische locatie.
Oh, Judith is een gecompliceerd type.
Lekker goedkoop op de tafel bij naast de hamburgers, heerlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Eerin het volgende:
Hij had m in moeten koppen en gewoon zeggen "Ik weet wat ik wil. Ik wil jou."
Bam, Judith op dr rug.
Dat kan ook tegen je werken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Eerin het volgende:
Bam, Judith op dr rug.
Bam, Judith keihard tegen de counter duwen en gaanquote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Eerin het volgende:
Bam, Judith op dr rug.
Inderdaad, dat had ik gedaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Eerin het volgende:
Bam, Judith op dr rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
https://www.facebook.com/leonie.wesselinkquote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
waarom heb ik nog geen link van de facebook van leonie gezien overigens?
jup...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef BananaPancake het volgende:
Bij Judith zit t gevoel gewoon niet goed en daarom ziet ze al die minpunten in Jan. Dus dat wordt m gewoon niet
addedquote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef Eerin het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/leonie.wesselink
Het is inderdaad nogal een lesbisch landschap ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:59 schreef Yaku het volgende:
Kwa landschap past Bonaire wel bij Aletta.
Hij is gewoon een goede gastheer.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk heeft ze door wat een ontiegelijke lamlul het is.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef Eerin het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/leonie.wesselink
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Ze waren pas echt bazen als ze allebei hun broek op dat moment naar beneden hadden gedaan.
zou er geen paal van krijgenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Ze waren pas echt bazen als ze allebei hun broek op dat moment naar beneden hadden gedaan.
En dat bord er tussen hangenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
Die is twee weken geleden naar de kapper in Bunschoten geweest dus dat is niks geworden.quote:
Mooi, maar toch een tikkie ordinair.quote:
Zo zat ik ook al te denkenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die is twee weken geleden naar de kapper in Bunschoten geweest dus dat is niks geworden.
En Jan heeft of geen FB of ze zijn geen vrienden met elkaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die is twee weken geleden naar de kapper in Bunschoten geweest dus dat is niks geworden.
Bunschoten, Ontario.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Great minds think alike.quote:
Hehe ja iddquote:Op zondag 26 januari 2014 21:02 schreef matthijst het volgende:
Denk je dat ik je nu opeens leuk vindt slome draak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |