Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
wel erbij zeggen dat je na hun overstapt en van welke apotheek je afkomt.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Bos81 het volgende:
thanks voor de antwoorden. Kan ik morgen gewoon even naar de apotheek hier..
Ik heb me er al ingeschrevenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel erbij zeggen dat je na hun overstapt en van welke apotheek je afkomt.
ik ben er nuquote:
Ik wil je alvast waarschuwen. Ik las op de FB van een nicht van me, dat ze in de zomervakantie naar de Elzas gaat. Dat je het alvast weetquote:
thanks, ik zal de authoriteiten inlichten hierquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil je alvast waarschuwen. Ik las op de FB van een nicht van me, dat ze in de zomervakantie naar de Elzas gaat. Dat je het alvast weet
Vooral haar man is gevaarlijk, die werkt bij de NSquote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
thanks, ik zal de authoriteiten inlichten hier
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral haar man is gevaarlijk, die werkt bij de NS
hondaquote:
JBquote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Helleu
Morgen maar weer eens het UWV bellen
Alles goed hier?
dan is het helemaal geen probleemquote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef DaMart het volgende:
Gezelligheid werkt goed tegen de hoofdpijn, blijkbaar.
Visite net weg en nu ben ik wél wakker.
Omdat ik minder werk dan de uren waarvoor ik ww heb, maar wel genoeg verdien om geen ww meer nodig te hebben. En dat is lastigquote:
Mja, toen visite er was ook wel hoor. Alleen moet ik nog even afwassen en eigenlijk op tijd gaan slapen zoquote:
Hoezo die reactie naar mij in het datingtopic?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik minder werk dan de uren waarvoor ik ww heb, maar wel genoeg verdien om geen ww meer nodig te hebben. En dat is lastig
gewoon, vind het een leuke vrouw!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo die reactie naar mij in het datingtopic?
Ahh. Vind ik wel wat voor jou, ja. Goede kaaklijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, vind het een leuke vrouw!
Ja! idd.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh. Vind ik wel wat voor jou, ja. Goede kaaklijn.
Komt door die goede kaaklijn dat ze er nog goed uitziet op die leeftijd.quote:
Deze is ook 47quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt door die goede kaaklijn dat ze er nog goed uitziet op die leeftijd.
Haha, shut up.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is ook 47
[ afbeelding ]
Komt duidelijk door de kaaklijn ja
quote:
Iets stoers in haar uiterlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb echt geen idee waarom ik een vrouw leuk vind of niet eigenlijk.
Vaak ook wel iets 'aparts', of een bepaalde blik ofzo... Weet t dus niet preciesquote:
GA MAAR WEER, JA!11quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vaak ook wel iets 'aparts', of een bepaalde blik ofzo... Weet t dus niet precies
Maar! Ik ga naar bed![]()
Ja, al had ik 'm eerder ook al.quote:
Vond de vorige toffer..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, al had ik 'm eerder ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap hoe vrienden gewoon raden welk spel ik zelf wel wilde hebben.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef DaMart het volgende:
Mochten jullie me de komende tijd missen, dan ben ik denk ik met mijn nieuwe verjaardagscadeau aan het spelen.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap hoe vrienden gewoon raden welk spel ik zelf wel wilde hebben.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef DaMart het volgende:
Mochten jullie me de komende tijd missen, dan ben ik denk ik met mijn nieuwe verjaardagscadeau aan het spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap hoe vrienden gewoon raden welk spel ik zelf wel wilde hebben.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dan moet je hem opladenquote:
Ik doe dat elke avond eigenlijk, ongeacht hoe 'vol' mijn telefoon nog isquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 goldfinger1963
02. 022 littledrummergirl
03. 021 KapiteinGasthof
04. 018 DaMart
05. 010 MPG
06. 009 Fascination
07. 009 Nikkie_86
08. 008 JaniesBrownie
09. 007 Bos81
10. 007 crv
11. 006 Stuart
12. 006 JJH
13. 005 wel.o.k
14. 004 Whiskers2009
15. 003 DeZwabber
16. 002 ZeehonT_86
17. 002 roos85
18. 001 MeneerRicardo
19. 001 Zokunen.
Reeks-statistieken!
Ik net. Lekker de hele avond getafeldquote:
moet je doen.. ga ik ook doen!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om weer een studie te gaan doen
werkloosquote:
hoi Beebquote:
wist je dast nog niet...nou ja, op het moment ziektewet en vanaf maart dus zonder werkquote:
quote:
Okequote:Op zondag 26 januari 2014 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet 'weg' hoor. Gewoon minder actief
quote:
nee... word me nooit wat verteld hier... klote man..quote:Op maandag 27 januari 2014 09:54 schreef crv het volgende:
[..]
wist je dast nog niet...nou ja, op het moment ziektewet en vanaf maart dus zonder werk
aggieessquote:Op maandag 27 januari 2014 10:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee... word me nooit wat verteld hier... klote man..
en nu al op zoek naar wat anders of mag dat niet omdat je in de ziektewet zit?quote:
Heeft DaMart weer het apparaat gesaboteerdquote:
Wat leuk! Wat ga je doen of ben je er nog niet helemaal uitquote:
Voor mij begint de week morgen pasquote:Op maandag 27 januari 2014 17:18 schreef Iwanius het volgende:
Middag (bijna avond) lui. Was de dag nog wat of gewoon typisch voor een maandag = k*t(omdat het de begin vd week is)
koffie graagquote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef mriekz het volgende:
Oh nee! Dit bestaat nog steeds! Heb hier uurtjes versleten door alle gezelligheid
Iemand koffie, thee, sap, warme choco?
Melk, suiker?quote:
graagquote:
Zo! Je neemt niet met minder genoegen?!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
graag![]()
en een lepeltje om te roeren
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef mriekz het volgende:
[..]
Zo! Je neemt niet met minder genoegen?!
als je de hond dan ook uitlaatquote:
kennen wij mekaar van eerder danquote:Op maandag 27 januari 2014 20:03 schreef mriekz het volgende:
Ik zal nog eens iets aanbieden! Wat een heerlijk warm welkom terug...!
Ook leuk jou te spreken!
dat kan wel kloppenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef mriekz het volgende:
Haha ik heb hier in de zomer van 2012 gezeten en toen heb ik inderdaad jouw naam vaker voorbij zien komenmaaaaakt niet uit!
quote:
En ik last ook wel een bakkiequote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef mriekz het volgende:
Thanks KoenEn Muck snapt het!
Geniet ervan!
Duh.. Ik ben terug! Hij rook de koffie!quote:
Koenquote:
Muck is een damequote:Op maandag 27 januari 2014 21:00 schreef mriekz het volgende:
[..]
Duh.. Ik ben terug! Hij rook de koffie!
quote:
Oeps, sorry Muck! Heb me nog niet genoeg in je verdiept...hihiquote:
Ook dat heb ik! 2 flessen in de aanbieding vandaag. Échte cola natuurlijk.quote:
Lekker, dank jequote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef mriekz het volgende:
[..]
Ook dat heb ik! 2 flessen in de aanbieding vandaag. Échte cola natuurlijk.
*schenkt een glas in voor DaMart*
Meer tijd voor een borrelquote:
zo ken ik je weerquote:
dus geen goede indruk danquote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef mriekz het volgende:
Ja zeg! Ik probeer hier een goede indruk te maken, maar ik blijf niet lopen!
Haha! *heeft gelijk geen trek meer in koekjes*quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef crv het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-in-duitsland.html
Nope, er zijn grenzen. Morgen weer een nieuwe dag!quote:
Mriekzquote:Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef mriekz het volgende:
Oh nee! Dit bestaat nog steeds! Heb hier uurtjes versleten door alle gezelligheid
Iemand koffie, thee, sap, warme choco?
Niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef mriekz het volgende:
Mag k even heel wat anders vragen? Hoe verwijder ik een post?
Kan dit wel op mn ipad?
eens gepost altijd gepostquote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef mriekz het volgende:
Kan dit wel op mn ipad?
ssstttquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet.
Of nou ja, je kunt edit doen en alles weghalen.
een post verwijderen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef mriekz het volgende:
Kan dit wel op mn ipad?
Met het kruisje naast je avatarquote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef mriekz het volgende:
Kan dit wel op mn ipad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, alleen aanpassenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef mriekz het volgende:
Kan dit wel op mn ipad?
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met het kruisje naast je avatar.
Niet op iPadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan aanvinken, omlaag scrollen, verwijderen aanklikken.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
iPad kent geen desktopversie opvragen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet op iPad
Dan aanvinken, omlaag scrollen, verwijderen aanklikken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met het kruisje naast je avatar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vast wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
iPad kent geen desktopversie opvragen?.
Die oranje?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
vast wel.
Maar standaard krijg je mobile lay-out voorgeschoteld.
Neequote:
Weet ik...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Gelukkig niet.
Al bestaat die wel nog steeds
Volgens mij ben jij de enige die die nog gebruikt....quote:
Ik gebruik de smartphone-layout gewoon hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die die nog gebruikt....
Of tijd voor een nieuwe telefoon!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Koen66 het volgende:
ik kreeg die oranje layout kaatst een keer opeens voorgeschotld
Fok hickup I guess
Downgraden danquote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sins upgrade naar Android 4.3 doet ie sowieso kut
Eenschquote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sins upgrade naar Android 4.3 doet ie sowieso kut
Muckquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Eensch![]()
Zelfs mijn wekker doet het niet altijd
ik een galaxy s advancequote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muck
Samsung Galaxy S3 hier..... Batterij na upgrade vanaf 4.1.2 ook 2x zo snel leeg
Toch niet de kookwekker hequote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Eensch![]()
Zelfs mijn wekker doet het niet altijd
Ik zou niet durven... Mis je iets?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Mriekz foto's aan het weghalen van Fobo?
dacht dat toen ik net keek ik 2 foto's zagquote:
Haha! Je bent snel. Klopt wel, maar hij lag hier op z'n kant. Zit nog even te klooien met uploaden.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht dat toen ik net keek ik 2 foto's zag
maar ik kijk wel vaker scheef
maar hoe gaat het met jou eigenlijk?
tofquote:Op maandag 27 januari 2014 21:50 schreef mriekz het volgende:
[..]
Haha! Je bent snel. Klopt wel, maar hij lag hier op z'n kant. Zit nog even te klooien met uploaden.
En met mij gaat ie lekkah! Zeker vergeleken met de laatste keren dat ik hier was. Niks te klagen!
Daar?
Dikkequote:Op maandag 27 januari 2014 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof
Ach, het zijn prive nog steeds Goede Tijden, Slechte Tijden, qua werk is het mwahmwah, dus het krijgt een 7- momenteel allemaal
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef mriekz het volgende:
[..]
Dikkevoor jou dan! Maakt je avond misschien wat beter
Je kunt ook eerlijk zeggen dat je mn kus niet lekker genoeg vond... Pff!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Ach, ik overleef het wel, ik ben er aan gewend
voorquote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef mriekz het volgende:
[..]
Je kunt ook eerlijk zeggen dat je mn kus niet lekker genoeg vond... Pff!
Have funquote:Op maandag 27 januari 2014 22:15 schreef Koen66 het volgende:
En nu,..........
Ben ik me ff scheren, hoort er ook bij af en toe
laterrrrrrr
Jij zit op haar FoBo te F5'en?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht dat toen ik net keek ik 2 foto's zag
maar ik kijk wel vaker scheef
maar hoe gaat het met jou eigenlijk?
welnee, ik was muziek aan het makenquote:
*TOOOOOEEEEEEEET*quote:
Noem jij Muck dr muziek nou herriequote:
Probeer jij nou via een valse beschuldiging aan mijn adres de muziek van Muck herrie te noemen?quote:
Nou doe je het weer hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probeer jij nou via een valse beschuldiging aan mijn adres de muziek van Muck herrie te noemen?.
Zie!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk die TOET van jou willen quoten, maar ik klikte mis.
Jouw TOET was geen toetermuziek zoals Muck die maakt hoor. Jouw TOET klonk als een stotterende zeehond met een behoorlijke verkoudheidquote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie!
Jij houdt gewoon niet van toetermuziek.
Maar dat maakt het nog geen herrie.
ga financieel administratief doen... of k het haal is de vraag omdat t heel wat abders is maar heb er zin in !! hoe is het met jou? lang niet gesproken...quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat ga je doen of ben je er nog niet helemaal uit
Wat leuk. Als je gemotiveerd genoeg bent moet dat vast wel lukken. In ieder geval gewoon proberenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga financieel administratief doen... of k het haal is de vraag omdat t heel wat abders is maar heb er zin in !! hoe is het met jou? lang niet gesproken...
laat me maar weer in de steekquote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk. Als je gemotiveerd genoeg bent moet dat vast wel lukken. In ieder geval gewoon proberen
Hier wel okay thanks. Ja, ben de laatste tijd wat minder op het forum en was veel bij de buren (GRTD)
Hoe lang duurt je studie eigenlijk en ben je al begonnen?quote:
een jaar en begin eind februariquote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang duurt je studie eigenlijk en ben je al begonnen?
jaaa doe t samen met vriendin is 1 dag in de week dus kan er gewoon bij blijven werken ! ideaal in mijn ogen.quote:
Absoluut, klinkt goed. Leuk dat je zoiets onderneemt, succes alvastquote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaaa doe t samen met vriendin is 1 dag in de week dus kan er gewoon bij blijven werken ! ideaal in mijn ogen.
thnx stu nu jij nog... al idee wat je wilt gaan doen ?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut, klinkt goed. Leuk dat je zoiets onderneemt, succes alvast
Ik zit te denken aan civiel rechtquote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
thnx stu nu jij nog... al idee wat je wilt gaan doen ?
Ik hoop dat ik mezelf er enkele jaren toe kan zetten om bijna dagelijks iets te doenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pittig.. maar denk wel dat jij dat kunt!
vast wel.. je werkt nu toch ook dagelijks ?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik mezelf er enkele jaren toe kan zetten om bijna dagelijks iets te doen
Ja, maar ik wil het in deeltijd gaan doen dus naast mijn huidige baanquote:Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vast wel.. je werkt nu toch ook dagelijks ?
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 021 mriekz
02. 020 Koen66
03. 018 DaMart
04. 017 Nikkie_86
05. 016 goldfinger1963
06. 016 crv
07. 013 MPG
08. 011 Stuart
09. 007 Muck
10. 003 wel.o.k
11. 002 roos85
12. 002 Bos81
13. 001 JaniesBrownie
14. 001 Iwanius
15. 001 gianni61
16. 001 VAS
17. 001 sararaats
Reeks-statistieken!
ligt er aan hoe je het zelf wilt zienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:36 schreef mriekz het volgende:
Goeiemorgen!
Op nr 1? Is dat positief of negatief?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:36 schreef mriekz het volgende:
Goeiemorgen!
Op nr 1? Is dat positief of negatief?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.nu.nl/tech/368(...)-meer-blokkeren.html
he he, eindelijk een rechter die een beetje weet hoe het werkt
dan zal ik er een koekje bij doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zwart suikerik moet aan de lijn denken
Mag jij wel koffie van ome Docquote:
Koffiequote:
Durf je dat wel aanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe maar thee. En heb je ook een stuk taart in de aanbieding erbij?.
Mag ik dan wel zeggen dat Muck herrie maakt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan?
Voor je het weet krijg je ontploffietaart....
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik dan wel zeggen dat Muck herrie maakt?.
quote:
vanavond weerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik dan wel zeggen dat Muck herrie maakt?.
Ha! Nee mijn leven was te uitdagend...zocht hier even onderdakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:40 schreef crv het volgende:
[..]meestal roepen we dan dat je geen leven hebt
quote:
ah een dubbele espressoquote:
huh jij bent er tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef crv het volgende:
[..]
huh jij bent er tochtja als sommigen er zijn ben ik weg omdat ik dan niet voor mezelf in sta... ik ben heul veilig.. grote bek klein hartje enzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoi schatje
life goes on.. be proud of yourself!
quote:
hmm nou wordt ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja als sommigen er zijn ben ik weg omdat ik dan niet voor mezelf in sta... ik ben heul veilig.. grote bek klein hartje enzo..hoi schatje
waarnaar?? iedereen weet geloof ik wie ik niet mag hier..quote:
Ik heb wel een idee...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waarnaar?? iedereen weet geloof ik wie ik niet mag hier..
ik let daar noiet zo op, dus dat gaat langs me heenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
* Doet lief * Hi Nikkie! Zie dat we aan dezelfde kant van het land zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat schept een band ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:40 schreef mriekz het volgende:
[..]
* Doet lief * Hi Nikkie! Zie dat we aan dezelfde kant van het land zitten
hoi leuk zeg voel me vaak eenzaam zo alleen uit t oooooostenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:40 schreef mriekz het volgende:
[..]
* Doet lief * Hi Nikkie! Zie dat we aan dezelfde kant van het land zitten
Haha, wie weet! En hoi terug!quote:
midlife crisis ouwe?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef crv het volgende:
hebbehebbehebbe
![]()
deze gaat geveild worden
[ afbeelding ]
wie dan?ben benieuwdofjehet goed hebt.. mag ook dm hoor..quote:
quote:
duuuuuuuuur dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:45 schreef crv het volgende:
[..]
Was de wagen van senna
http://www.autoweek.nl/ni(...)da-nsx-in-verkoop/nu
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:47 schreef crv het volgende:
ik gaat de haard eens aangooien en een borrel pakken [ afbeelding ]
quote:
quote:
RIP Neef Fransquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:47 schreef crv het volgende:
ik gaat de haard eens aangooien en een borrel pakken [ afbeelding ]
quote:
Maakt niet uit. Ik post nu eenmaal vaak doordenkertjes...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:58 schreef crv het volgende:
[..]ik moest ff nadenken, sorry bos. Misschien een schrale troost dat zijn kinderen het goed doen
dacht dat het bij mij altijd tegenzat, maar jij lijkt wel een graadje erger...quote:
Tsja....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:09 schreef crv het volgende:
[..]
dacht dat het bij mij altijd tegenzat, maar jij lijkt wel een graadje erger...![]()
![]()
Kop op
tja, van mij hoef je niet zo geheimzinnig te doen hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wie dan?ben benieuwdofjehet goed hebt.. mag ook dm hoor..
Ik dacht inderdaad meteen aan jouquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Muck het volgende:
[..]
tja, van mij hoef je niet zo geheimzinnig te doen hoor.
Zolang er normaal gedaan wordt, zie ik niet in waarom één van ons weg zou moeten blijven.
Met een rucolasaus?quote:
nee, een simpele roomsaus met wat nootmuskaat en de kazen erdoor.quote:
bittere meuk iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, een simpele roomsaus met wat nootmuskaat en de kazen erdoor.
Ik houd niet van rucola
Ook lekker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, een simpele roomsaus met wat nootmuskaat en de kazen erdoor.
Ik houd niet van rucola
Ik kom eraanquote:
wat lust jij eigk nietquote:
ja...quote:
Theequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat lust jij eigk niet?
Ehm. Vrij weinig geloof ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat lust jij eigk niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |