Ahh. Vind ik wel wat voor jou, ja. Goede kaaklijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, vind het een leuke vrouw!
Ja! idd.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh. Vind ik wel wat voor jou, ja. Goede kaaklijn.
Komt door die goede kaaklijn dat ze er nog goed uitziet op die leeftijd.quote:
Deze is ook 47quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt door die goede kaaklijn dat ze er nog goed uitziet op die leeftijd.
Haha, shut up.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is ook 47
[ afbeelding ]
Komt duidelijk door de kaaklijn ja
quote:
Iets stoers in haar uiterlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb echt geen idee waarom ik een vrouw leuk vind of niet eigenlijk.
Vaak ook wel iets 'aparts', of een bepaalde blik ofzo... Weet t dus niet preciesquote:
GA MAAR WEER, JA!11quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vaak ook wel iets 'aparts', of een bepaalde blik ofzo... Weet t dus niet precies
Maar! Ik ga naar bed![]()
Ja, al had ik 'm eerder ook al.quote:
Vond de vorige toffer..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, al had ik 'm eerder ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap hoe vrienden gewoon raden welk spel ik zelf wel wilde hebben.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef DaMart het volgende:
Mochten jullie me de komende tijd missen, dan ben ik denk ik met mijn nieuwe verjaardagscadeau aan het spelen.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap hoe vrienden gewoon raden welk spel ik zelf wel wilde hebben.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef DaMart het volgende:
Mochten jullie me de komende tijd missen, dan ben ik denk ik met mijn nieuwe verjaardagscadeau aan het spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap hoe vrienden gewoon raden welk spel ik zelf wel wilde hebben.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |