Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
wel erbij zeggen dat je na hun overstapt en van welke apotheek je afkomt.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Bos81 het volgende:
thanks voor de antwoorden. Kan ik morgen gewoon even naar de apotheek hier..
Ik heb me er al ingeschrevenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel erbij zeggen dat je na hun overstapt en van welke apotheek je afkomt.
ik ben er nuquote:
Ik wil je alvast waarschuwen. Ik las op de FB van een nicht van me, dat ze in de zomervakantie naar de Elzas gaat. Dat je het alvast weetquote:
thanks, ik zal de authoriteiten inlichten hierquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil je alvast waarschuwen. Ik las op de FB van een nicht van me, dat ze in de zomervakantie naar de Elzas gaat. Dat je het alvast weet
Vooral haar man is gevaarlijk, die werkt bij de NSquote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
thanks, ik zal de authoriteiten inlichten hier
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral haar man is gevaarlijk, die werkt bij de NS
hondaquote:
JBquote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Helleu
Morgen maar weer eens het UWV bellen
Alles goed hier?
dan is het helemaal geen probleemquote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef DaMart het volgende:
Gezelligheid werkt goed tegen de hoofdpijn, blijkbaar.
Visite net weg en nu ben ik wél wakker.
Omdat ik minder werk dan de uren waarvoor ik ww heb, maar wel genoeg verdien om geen ww meer nodig te hebben. En dat is lastigquote:
Mja, toen visite er was ook wel hoor. Alleen moet ik nog even afwassen en eigenlijk op tijd gaan slapen zoquote:
Hoezo die reactie naar mij in het datingtopic?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik minder werk dan de uren waarvoor ik ww heb, maar wel genoeg verdien om geen ww meer nodig te hebben. En dat is lastig
gewoon, vind het een leuke vrouw!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo die reactie naar mij in het datingtopic?
Ahh. Vind ik wel wat voor jou, ja. Goede kaaklijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon, vind het een leuke vrouw!
Ja! idd.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh. Vind ik wel wat voor jou, ja. Goede kaaklijn.
Komt door die goede kaaklijn dat ze er nog goed uitziet op die leeftijd.quote:
Deze is ook 47quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt door die goede kaaklijn dat ze er nog goed uitziet op die leeftijd.
Haha, shut up.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze is ook 47
[ afbeelding ]
Komt duidelijk door de kaaklijn ja
quote:
Iets stoers in haar uiterlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb echt geen idee waarom ik een vrouw leuk vind of niet eigenlijk.
Vaak ook wel iets 'aparts', of een bepaalde blik ofzo... Weet t dus niet preciesquote:
GA MAAR WEER, JA!11quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vaak ook wel iets 'aparts', of een bepaalde blik ofzo... Weet t dus niet precies
Maar! Ik ga naar bed![]()
Ja, al had ik 'm eerder ook al.quote:
Vond de vorige toffer..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, al had ik 'm eerder ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap hoe vrienden gewoon raden welk spel ik zelf wel wilde hebben.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef DaMart het volgende:
Mochten jullie me de komende tijd missen, dan ben ik denk ik met mijn nieuwe verjaardagscadeau aan het spelen.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap hoe vrienden gewoon raden welk spel ik zelf wel wilde hebben.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef DaMart het volgende:
Mochten jullie me de komende tijd missen, dan ben ik denk ik met mijn nieuwe verjaardagscadeau aan het spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap hoe vrienden gewoon raden welk spel ik zelf wel wilde hebben.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |