Waarom zijn Flash en Stu weg?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:27 schreef ZeehonT_86 het volgende:
[..]
gek hé als Toek, Flash en Stuart weg zijn.
flash is alweer terug hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 10:27 schreef ZeehonT_86 het volgende:
[..]
gek hé als Toek, Flash en Stuart weg zijn.
Ik krijg nog wat verlate verjaardagsvisitequote:Op zondag 26 januari 2014 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Wie heeft er wilde plannen voor vandaag?
schilderenquote:Op zondag 26 januari 2014 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
wat is ermee gebeurd danquote:Op zondag 26 januari 2014 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg nog wat verlate verjaardagsvisite.
Helaas is de appeltaart niet helemaal geworden wat ik ervan verwacht had.
altijd tofquote:Op zondag 26 januari 2014 10:40 schreef roos85 het volgende:
Mogguh trouwens
Ga vanavond met vrienden uit eten
Hij zat vast aan het bakblik en als je een punt eruit snijdt, dan valt die punt uit elkaarquote:Op zondag 26 januari 2014 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat is ermee gebeurd dan?
ah, appelkruimeltaartquote:Op zondag 26 januari 2014 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zat vast aan het bakblik en als je een punt eruit snijdt, dan valt die punt uit elkaar.
noem het rustiek, authentiek en je komt ermee wegquote:
Mja, misschien toch maar even een taartje halen bij de supermarkt straksquote:Op zondag 26 januari 2014 10:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
noem het rustiek, authentiek en je komt ermee weg
welnee, gewoon zeggen: zelf gemaakt lekker he?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, misschien toch maar even een taartje halen bij de supermarkt straks.
Dat kan ook ja. En je krijgt zo'n punt toch niet in zijn geheel naar binnenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, gewoon zeggen: zelf gemaakt lekker he?![]()
![]()
rustieke crumble, recept van rudoplh van tvquote:Op zondag 26 januari 2014 11:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, gewoon zeggen: zelf gemaakt lekker he?![]()
![]()
laatste stukje naar huis treinen en dan very much probably op de bank crashen.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ah nog een feestgangerquote:Op zondag 26 januari 2014 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
laatste stukje naar huis treinen en dan very much probably op de bank crashen.
juh. Was tof.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ah nog een feestgangerik zag op facebook ook al een clubje. Leuk geweest?
wacht maar tot je zo oud bent als ik....quote:Op zondag 26 januari 2014 11:26 schreef JJH het volgende:
Ik word te oud voor die shit. Was verdomme om half drie op de kamer en ik ben compleet gesloopt.
watjequote:Op zondag 26 januari 2014 11:26 schreef JJH het volgende:
Ik word te oud voor die shit. Was verdomme om half drie op de kamer en ik ben compleet gesloopt.
haha ik heb ook van die vlagen, soms trek ik ze best goed en soms moet ik drie dagen bijkomenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:26 schreef JJH het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot je zo oud bent als ik....
Jij bent al gesloopt als je 7 uur 's avonds pas gaat slapen?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben al gesloopt als ik op staquote:Op zondag 26 januari 2014 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent al gesloopt als je 7 uur 's avonds pas gaat slapen?.
vorige keer snapte ik. Maar toen had ik ook bijkans niet geslapenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ik heb ook van die vlagen, soms trek ik ze best goed en soms moet ik drie dagen bijkomen
Wacht, mensen doen dat? Zonder de nacht ervoor doorgehaald te hebben?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent al gesloopt als je 7 uur 's avonds pas gaat slapen?.
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik ben niet 'weg' hoor. Gewoon minder actiefquote:
Vanavond uit etenquote:Op zondag 26 januari 2014 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
jij ook alquote:
ik ga vanavond gourmettenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij ook al![]()
I has a jealousik moet sparen
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij ook al![]()
I has a jealousik moet sparen
Jawel, van 4 tot half 8 ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik lijk wel van de aardbodem verdwenen af en toequote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
KG.
Tijd niet gezien hier. Hoe is het met jou?
Ga eens snel rust nemen en je laten verzorgen door zuster S dan!quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik lijk wel van de aardbodem verdwenen af en toeMaar het is nog steeds belachelijk druk en ik ben ziek als een hond maar heb geen tijd om beter te worden. Gaat lekker dus
Met jou en hoe is het hier dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |