Universele garage. Dealer zit niet echt in de buurt van waar ik woon.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bij een universele garage? Of de dealer?
Een ketting is ook wel fijner vind ik. Scheelt toch weer iets waar je niet mee bezig hoeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik heb de luxe van een ketting, maar zou het anders wel op basis van de km's doen ja. Dat komt niet op 2k, maar wel op 10k. Je kunt er vaak prima een stukje overheen, maar je zal maar net de pech hebben dat dat ding dan toch knapt, dan sla je jezelf voor je kop dat je 'bespaard' hebt. Vooral omdat de meeste mensen gedurende het hele bezit van een auto, hooguit één of twee keer aan de beurt zijn voor die riem. Het is niet zo dat de termijn fors oprekken aan het eind van het bezit duizenden euro's besparing heeft opgeleverd; de uitgave is alleen uitgesteld.
Ik doe het met regulier onderhoud ook altijd netjes op tijd. Kennis van me plakt er makkelijk nog 5 of 10k achteraan. Ik ben altijd op tijd. Als de auto dan een keer in de soep loopt, weet ik dat het in elk geval niet aan een besparing van een paar tientjes heeft gelegen (want dat is het: een beurtje kost me een 1 à 1,5u tijd en 80 euro onderdelen).
Dealer is ook wel flink duurder denk ik. En een universele garage moet dit ook prima kunnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Universele garage. Dealer zit niet echt in de buurt van waar ik woon.
Ken toch wel wat mensen die telkens langer doorrijden op de oude olie. En het zal vast heel lang goed gaan hoor, maar als het bij 1 op de 10 auto's voor een voortijdig overlijden zorgt, geef ik gedurende mijn autobezit liever 400 euro extra uit als dat tot gevolg heeft dat ik er veel langer mee kan doen en zélf kan besluiten wanneer het ding weg moet.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een ketting is ook wel fijner vind ik. Scheelt toch weer iets waar je niet mee bezig hoeft.
En je hebt inderdaad gelijk dat het in het totaalbeeld een besparing van weinig is. Ben het met je eens dat je in principe regulier onderhoud gewoon op tijd moet doen conform het voor de auto geldende schema.
Jup, maar wist sowieso dat de achterremmen vervangen moesten worden, en dat is al wel snel 200,- (remschijven +blokken) dus de rest valt dan wel weer mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Goddelijker het volgende:
Dat is een duur geintje, maar je kan weer even vooruit.
Ja, inderdaad. Maar toch valt het altijd weer tegen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, maar wist sowieso dat de achterremmen vervangen moesten worden, en dat is al wel snel 200,- (remschijven +blokken) dus de rest valt dan wel weer mee.
Ik heb je een mail gestuurd trouwens.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:59 schreef L0we het volgende:
[..]
Scherpenzeel woont mijn klusplek, voor de rest; zie dm
Dan is het niet heel gek inderdaad, vooral omdat zo'n draagarmrubber wel weer wat tijd kost. Wel zuur natuurlijk, die extra knaken die het dan altijd kost. Ik hoop dit jaar weer op een el cheapo APK'tje, nadat ik afgelopen jaar wel aardig de sjaak wasquote:Op maandag 10 februari 2014 12:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, maar wist sowieso dat de achterremmen vervangen moesten worden, en dat is al wel snel 200,- (remschijven +blokken) dus de rest valt dan wel weer mee.
Wanneer moet je weer?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan is het niet heel gek inderdaad, vooral omdat zo'n draagarmrubber wel weer wat tijd kost. Wel zuur natuurlijk, die extra knaken die het dan altijd kost. Ik hoop dit jaar weer op een el cheapo APK'tje, nadat ik afgelopen jaar wel aardig de sjaak was
Van de zomer ergens, dus ik heb nog kilometers genoeg te gaan waarin ik alles kapot kan rijdenquote:
Hahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Van de zomer ergens, dus ik heb nog kilometers genoeg te gaan waarin ik alles kapot kan rijden
Dat zou heel goed kunnen ja. Ze adviseren ook altijd na het vervangen van draagarmen(rubbers) om te laten uitlijnen. En als het dan niet goed is, terug naar de garage.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef Marco001 het volgende:
Bummer, auto trekt nu nogal naar rechts.Dat was altijd wel een heel klein beetje, maar nu behoorlijk merkbaar. Morgen maar even weer naar de garage dus.
Zou dat kunnen zijn gekomen doordat een draagarmrubber is vervangen? (dat daardoor de uitlijning is veranderd)
Nice!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef dick_laurent het volgende:
Jaaaaaa vanmiddag rijbewijs afgehaald en net voor de allereerste keer rondgekneurd in mijn eigen autootje met lekker muziekje op.
Heerlijk!
Goed moment altijd! Mijn eerste auto had geen radio er inquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef dick_laurent het volgende:
Jaaaaaa vanmiddag rijbewijs afgehaald en net voor de allereerste keer rondgekneurd in mijn eigen autootje met lekker muziekje op.
Heerlijk!
Oefening baart kunst. Als je nu in de regen in de spits komt, is het in ieder geval de eerste keer en raak je niet meer in paniek. Je kent de regen immers al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou pfoe, net dus voor de 2e keer de weg op gegaan, savonds en in de regen en ging route rijden die ik nog niet kende (niet met de auto iig). Zicht was toch minder zo met stromende regen en in t donker....
Nou, en dan krijg je dus de eenrichtingswegen die ik op t laatste moment pas zag, en vervolgens dus vet onhandig mocht gaan straatje keren enzo
Tis dat t avond was en rustig op de weg, maar ik denk dat ik hoe ik vanavond aan t klooien was tijdens de spits had geflikt, ik het errug moeilijk had gekregen.
Vrijdag moet ik voor t eerst in de spits gaan rijden *slik*
Iemand nog tips voor deze beginneling?
-en de tip, maak geen ongeluk spreekt voor zich
Inderdaad zoveel mogelijk rustig blijven. Mijn opmerking over zoveel mogelijk met het verkeer meekomen was in geen geval bedoeld als dat je je moet laten opnaaien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef JDude het volgende:
Mijn tweede rit ooit zonder instructeur was ook in een moessonregen. Rustig aan doen en je niet laten opnaaien door figuren met haast of andere frustraties.
Is na drie maanden al geïmporteerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:57 schreef Marco001 het volgende:
Wat schrijven die Leon's eigenlijk af zeg!
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Nieuwwaarde van zo'n ding ligt tegen de 30.000,-
Demo auto maakt mij niet zoveel uit, schade is wel weer jammer inderdaad. Heb er een mailtje achteraan gestuurd, kijken wat de verkoper erover zegt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Is na drie maanden al geïmporteerd.
Wel bijzonder, 10k afschrijven in die tijd, daar klopt niets van. Ik denk zomaar: test- of demo-auto geweest die 10 - 20k lang mishandeld is, voor een prikkie weg mocht en nu teruggedraaid is?
Particulier heeft 'm naar NL gehaald en heeft ook maar 1.300 euro BPM betaald zie ik. Schade, el cheapo opgelost en mogelijk nog verborgen nu?
Klopt, maar als ik zo'n nieuwe zou nemen, zou ik sowieso de LED versie zoeken. Die koplampen en achterlampen geven de auto een heel andere(mooiere) uitstraling.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ben wel benieuwd.
Overigens, als ik op gaspedaal kijk, zie ik genoeg Leons onder de 20k staan, ook de 1.4tjes. Geen idee hoe het met de uitrusting en vergelijking met nieuwwaarde zit, maar ze zijn dus best betaalbaar.
quote:Bedankt voor u reactie op de auto ,dit is geen schade auto maar wel een ingevoerde auto uit Duitsland de auto is in perfecte staat u mag de auto ook laten keuren bij de Dekra, verder hebben wij weinig info over deze auto, omdat het om een jong gebruikte auto gaat,verder alle boekjes en sleutels aanwezig voor deze scherpe prijs gaat u deze auto nergens vinden we nodigen u graag uit in onze showroom in Numansdorp.
Geen flauw idee..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hoe kan het dan dat er maar 1.300 euro BPM is betaald op een auto van een half jaar oud, waar die BPM normaal gesproken ongeveer het dubbele moet zijn?
In Duitsland is het rond de 1,50quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ga na 't weekend naar DL! Waarschijnlijk via Luxemburg, dus lekker goedkoop tanken daar.
Da's wel n goeie ja, want ik had na mijn rit utrecht-maastricht (ong 2 uur) ook beetje last van mijn schouders en stijve onderrug.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:19 schreef rumiii het volgende:
Welke adviezen hebben jullie voor een comfortabele/ergonomische zithouding? Na/tijdens een lange rit heb ik af en toe last van m'n monnikskapspier/nek/rug. Denk aan adviezen zoals positie handen op t stuur/afstand tot stuur/hoek van rugleuning etc... Alvast bedankt
Ligt er maar net aan waar in D je moet zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Marco001 het volgende:
In Duitsland is het rond de 1,50![]()
Maar via Luxemburg, das een flinke omweg zeg!
Een grote auto helpt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:19 schreef rumiii het volgende:
Welke adviezen hebben jullie voor een comfortabele/ergonomische zithouding? Na/tijdens een lange rit heb ik af en toe last van m'n monnikskapspier/nek/rug. Denk aan adviezen zoals positie handen op t stuur/afstand tot stuur/hoek van rugleuning etc... Alvast bedankt
Bij Trier, dus dat is niet echt een omweg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In Duitsland is het rond de 1,50![]()
Maar via Luxemburg, das een flinke omweg zeg!
Stoel rechter op zetten, stuur naar je toe halen, ontspannen rijden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:19 schreef rumiii het volgende:
Welke adviezen hebben jullie voor een comfortabele/ergonomische zithouding? Na/tijdens een lange rit heb ik af en toe last van m'n monnikskapspier/nek/rug. Denk aan adviezen zoals positie handen op t stuur/afstand tot stuur/hoek van rugleuning etc... Alvast bedankt
Donderdag nog voor 1.62 bij Shell getankt. Shell is de goedkoopste hier, samen met Tango, maar bij de tweede moet je altijd vijf minuten wachten voordat je aan de buurt bent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:49 schreef dick_laurent het volgende:
1,49 terwijl tankstation vlakbij mn huis in Utrecht op 1,68 staat...
Ik neem altijd de tijd om even lekker te gaan zitten. Stoel op gevoel in de juiste hoogte, rugleuning redelijk rechtop en vervolgens de stoel dusdanig ver naar voren dat als ik mijn hand uitsteek over het stuur, mijn pols precies op het stuur leunt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:19 schreef rumiii het volgende:
Welke adviezen hebben jullie voor een comfortabele/ergonomische zithouding? Na/tijdens een lange rit heb ik af en toe last van m'n monnikskapspier/nek/rug. Denk aan adviezen zoals positie handen op t stuur/afstand tot stuur/hoek van rugleuning etc... Alvast bedankt
Ah relaxt. Ja ach over het algemeen is die paar cent verschil ook niet echt baanbrekend toch? tenminste hangt dr van af hoeveel je rijdt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Donderdag nog voor 1.62 bij Shell getankt. Shell is de goedkoopste hier, samen met Tango, maar bij de tweede moet je altijd vijf minuten wachten voordat je aan de buurt bent.![]()
_
Vanmiddag voor het eerst gevoeld dat mijn auto door de wind werd geschud. Vorige keer met storm heb ik gewoon 150 op de snelweg kunnen rijden, vandaag merkte ik het pas tijdens het stilstaan bij een stoplicht.
Als je flink wat km's maakt, gaat het aardig optellen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah relaxt. Ja ach over het algemeen is die paar cent verschil ook niet echt baanbrekend toch? tenminste hangt dr van af hoeveel je rijdt natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef Hyman het volgende:
Vergeet stoelverwarming niet.Watje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
ik heb tijdens de rijlessen niet 1x op de autobaan gereden, en de eerste keer alleen was ook meteen op de Duitse Autobahn... Gewoon niet op laten naaien door medeweggebruikers in hun veel te dure snelle auto's, en verder gewoon rijden zoals je normaal ook doet (natuurlijk niet met 50km/h over de autobaan.... maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:14 schreef monsterd. het volgende:
Als je het nog lastig vindt om alleen te rijden, kun je het beste gewoon gaan oefenen op rustige momenten. Laat je ook inderdaad niet opnaaien door ander verkeer.
Ik vond mijn eerste keer alleen doodengIk ging de snelweg op en had gelijk een rit van 45 min, terwijl ik tijdens rijles dat maar 1x had gedaan...
Dat valt alles mee hoor! Maar ik snap nu wel helemaal waar de TT vandaan komtquote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef Hyman het volgende:
L0we is wss aan het bijkomen van een hartaanval nu, nadat ie de amazon heeft gezien.
Ik kan via iemand van de klassiekervereniging mogelijk dat stukje onder het raamspijl waar dat binnenscherm begint overkopen, die heeft heel zijn amazon al uit elkaar gezaagd. mogelijk ook onder het a-paneel en voor als het nodig is de sponning onder de voorruit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat valt alles mee hoor! Maar ik snap nu wel helemaal waar de TT vandaan komt
Mss de bougies vervangen, of een vacuumlekje?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef dick_laurent het volgende:
Heb niet zo'n zin om een topic aan te maken voor deze vraag, dus hopelijk lezen er hier wat meer technisch begaafde automobilisten mee.
Ik merk bij het stilstaan (bijvoorbeeld voor een stoplicht) als mijn auto gewoon stationair draait, dat ie lichtjes schokt af en toe. Niet de hele tijd, en de schokjes zijn niet hevig ofzo, maar gewoon van die hikjes/trillingkjes van de motor die je voelt. Enig idee wat dat is, en of dat zorgelijk is? Het is niet een hele nieuwe auto, hij komt uit 1999 dus kan het ook gewoon ouderdom zijn?
De eerste keer dat ik "alleen" op de snelweg reed (had het wel een paar keer gedaan tijdens m'n rijlessen, want ik leste in Assen en ben een paar keer naar Groningen geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah relaxt. Ja ach over het algemeen is die paar cent verschil ook niet echt baanbrekend toch? tenminste hangt dr van af hoeveel je rijdt natuurlijk.
Ik reed dus gister van utrecht naar maastricht (mijn 1e lange rit, heb net weekje t rijbewijs) en voelde de rukwinden een aantal keer wel even duidelijk aan mn stuur, terwijl ik ook weer niet een superlichte auto heb. Was voor 't eerst dat ik dat zo voelde want tijdens rijles eigenlijk nooit op snelweg gereden met stormachtig weer. Leerzaam
Nee ik stoor me er ook niet echt aan, maar dacht meer van effe kijken wat men hier zegt, want straks is het van "hoooo neeeee dat is echt super super slecht dan moet je zsm naar de garage!!!"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Hyman het volgende:
Maar als het niet heel erg is zou ik me er niet aan storen.
Ik dacht ook meteen aan bougies/bougiekabels.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mss de bougies vervangen, of een vacuumlekje?
Dat zou zeker helpen ja!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan via iemand van de klassiekervereniging mogelijk dat stukje onder het raamspijl waar dat binnenscherm begint overkopen, die heeft heel zijn amazon al uit elkaar gezaagd. mogelijk ook onder het a-paneel en voor als het nodig is de sponning onder de voorruit.
Voor een klein prijsje. dus dat scheelt me weer.
Wat voor auto is het?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef dick_laurent het volgende:
Heb niet zo'n zin om een topic aan te maken voor deze vraag, dus hopelijk lezen er hier wat meer technisch begaafde automobilisten mee.
Ik merk bij het stilstaan (bijvoorbeeld voor een stoplicht) als mijn auto gewoon stationair draait, dat ie lichtjes schokt af en toe. Niet de hele tijd, en de schokjes zijn niet hevig ofzo, maar gewoon van die hikjes/trillingkjes van de motor die je voelt. Enig idee wat dat is, en of dat zorgelijk is? Het is niet een hele nieuwe auto, hij komt uit 1999 dus kan het ook gewoon ouderdom zijn?
Behoorlijk gedoe nog afgelopen vrijdagquote:
Ik denk ook aan dingen als altijd overzicht hebben, goed anticiperen, vloeiende stuurbewegingen, geen plotselinge schrikachtige acties, geen verkampte houding.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef rumiii het volgende:
Wat maakt een bestuurder SMOOTH volgens jullie?
Het eerste wat in me opkomt is vlekkeloos op-, en terugschakelen. Uiteraard ook een zogenaamde chauffeurs stop.
Second that!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk ook aan dingen als altijd overzicht hebben, goed anticiperen, vloeiende stuurbewegingen, geen plotselinge schrikachtige acties, geen verkampte houding.
Komt altijd meer bij kijken dan je denkt, zo'n verhuizingquote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Behoorlijk gedoe nog afgelopen vrijdagEerst zijn we om 12:00 naar soest gereden voor de aanhangwagen, daar waren we toen om 12:30. Vervolgens met die kar naar Hoevelaken gereden, auto erop getakeld en om 13:45 vertrokken naar Scherpenzeel.
Toen de auto in de schuur neergezet en van Scherpenzeel weer terug naar Soest om de kar in te leveren. Daar waren we uiteindelijk om 16:00. Toen moesten we weer terug naar Hoevelaken om de voorkant nog naar Scherpenzeel te rijden. Al met al was ik pas om 17:00 klaar en terug.
Maar dan staat alles er wel iig. binnenkort maar eens het resterende plaatwerk bestellen voor achter, al zal je hiermee ook nog wel even flink uit de voeten kunnen.
Ik heb afgelopen week de kilometerstand 345678 helaas net gemist! Die ontbrak nog wel een beetje aan mijn verzameling.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
Ruim 1000 km gemaakt deze week, op weg naar de 100.000!
[ afbeelding ]
SPOILER: Stappen, evt voor toekomstige knutselaarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan hem zelfs nog gebruiken met het dashboardkastje gesloten.
En meteen even mijn security-code opgevraagd, aangezien ik deze zo snel nergens kon vinden.
Maar is wel handig als een keer de accu los is geweest.
Snap ik, maar hij paste daar beter dan hier eigenlijk. Vandaar ook hier de stappen in de spoiler.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Stomme gewaarwording om op 2 fora precies dezelfde post te lezen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:32 schreef Goddelijker het volgende:
Tijd over en geen zin om te wassen, dus maar even iets anders gedaan dat al een tijdje lag te wachten:
Benodigdheden:
- Renault Clio 3 met ingebouwde radio
[ afbeelding ]
- Tools om de radio los te halen
[ afbeelding ]
- AUX-kabel (3,5mm jack)
[ afbeelding ]Enjoy!SPOILER: Stappen, evt voor toekomstige knutselaarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan hem zelfs nog gebruiken met het dashboardkastje gesloten.
[ afbeelding ]
En meteen even mijn security-code opgevraagd, aangezien ik deze zo snel nergens kon vinden.
Maar is wel handig als een keer de accu los is geweest.. Ik had ook zoiets maar dan met een iPhone connector die ik aan de verwarmingsunit had geprikt, zodat ik al rijdend nog enigszins op het scherm kon tikken.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:32 schreef Goddelijker het volgende:
Tijd over en geen zin om te wassen, dus maar even iets anders gedaan dat al een tijdje lag te wachten:
Benodigdheden:
- Renault Clio 3 met ingebouwde radio
[ afbeelding ]
- Tools om de radio los te halen
[ afbeelding ]
- AUX-kabel (3,5mm jack)
[ afbeelding ]Stelt ook geen reet voor haha. Bij mn s80 moest het halve dashboard eruit voordat ik een extra module kon aanpluggen.SPOILER: Stappen, evt voor toekomstige knutselaarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan hem zelfs nog gebruiken met het dashboardkastje gesloten.
[ afbeelding ]
En meteen even mijn security-code opgevraagd, aangezien ik deze zo snel nergens kon vinden.
Maar is wel handig als een keer de accu los is geweest.
Weet je wat ook wel netjes is? De aux kabel zo laten lopen dat ie uitkomt bij je dashboard en dan een aux-naar-telefoonaansluiting kabel kopen en die aansluiten aan een pass-through craddle voor je telefoon.
Dat had ik ook in mn s80 toen, zag er heel strak uit.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Dat is zeker netjes, maar dit is een cheap-ass oplossing voor ik meen 6-7 euro en het werkt prima.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Stelt ook geen reet voor haha. Bij mn s80 moest het halve dashboard eruit voordat ik een extra module kon aanpluggen.
Weet je wat ook wel netjes is? De aux kabel zo laten lopen dat ie uitkomt bij je dashboard en dan een aux-naar-telefoonaansluiting kabel kopen en die aansluiten aan een pass-through craddle voor je telefoon.
Dat had ik ook in mn s80 toen, zag er heel strak uit.
Ik wisselde vanmiddag van winter naar zomerbanden, dus dacht: ik neem hem meteen mee. Mooi niet dus. Van het weekend maar een op pad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad ja, gewoon zo gelaten en bij de APK hebben ze 'm gratis mee vervangen. Mooi zo
Nee het is lakquote:
Mooi manquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor het eerst een auto met de hand gewassen vandaag, wat een pokkewerk.![]()
[ afbeelding ]
Dan ook nog eens met spul van de Action, maar vooruit, sinds aanschaf niets aan gedaan dus het werd even tijd. Hopelijk kan ik hem voor de zomer nog eens naar een poetsbedrijf sturen.
Ik was een vaste klant van de wasstraat tot ik een cabrio kochtquote:Op zondag 9 maart 2014 21:15 schreef rumiii het volgende:
Ik wilde het net gaan vragen; hoe wassen jullie je auto (exterieur/interieur)?
Wasstraat/met de hand?
Maken jullie gebruik van schapenwol handschoenen?
Zijn er daarnaast nog producten die jullie kunnen aanraden m.b.t. schoonmaak auto?
Yo precies wat ik nodig had, bedankt dudequote:
Kan ik zeker begrijpen, alhoewel de wasstraat hier vogelpoep niet schoongemaakt kan krijgen..quote:Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik was een vaste klant van de wasstraat tot ik een cabrio kocht
En dit is nog maar een klein autootje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor het eerst een auto met de hand gewassen vandaag, wat een pokkewerk.![]()
[ afbeelding ]
*kuch*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:48 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb afgelopen weekend eindelijk de hardtop eraf gehaald, zou een schande zijn om het niet te doen met dat weer. Heerlijk open rondcrossen nu.![]()
Ik rij em lekker door de wasstraat heen, als ik daar al aan toe kom. Er valt toch geen eer meer aan te behalenquote:En dit is nog maar een klein autootje.Ik ben er ook geen fan van en stel het vaak te lang uit, maar de wasstraat is voor mij ook een no-no. Zeker nu met zo'n cabrio natuurlijk, maar daarvoor ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |