ik wil niet in een tentjequote:Op zondag 26 januari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://wiki.wereldfietser.nl/index.php?title=Rusland
Kan je je alvast beter voorbereiden
Als je het lang vond duren doe je het maar lekker zelf ja.quote:
even met sof overleggenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet?
[ afbeelding ]
Okay, zal ik volgende keer wel doen dan ja in plaats van beleefd 5 seconden wachtenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je het lang vond duren doe je het maar lekker zelf ja.
ja ik ookquote:Op zondag 26 januari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deed het zelfs met een paint potlood
hahahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Stuart het volgende:
Ik MOET de Lotto hier nou eens winnen. Ben het zat om elke dag te leven als arbeider
Waarom dan pas en niet nu in de koude tyfusmaandenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
ik ga vanaf mei ww klappen
haha dan krijg ik een half jaar
#boss
dan heb ik maar paar maandenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom dan pas en niet nu in de koude tyfusmaanden
Zodat hij vrij is als er zon schijnt?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom dan pas en niet nu in de koude tyfusmaanden
Onze ONS (one night stand) op 26-01-2014 (vandaag).quote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat staat er bij herinnering?
bedankt voor het invullen
Ja ja ja ja jaquote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodat hij vrij is als er zon schijnt?
Wat een rare vraag.
en ditquote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodat hij vrij is als er zon schijnt?
Wat een rare vraag.
ohja.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onze ONS (one night stand) op 26-01-2014 (vandaag).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
deze is minder leuk dan de mijnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar ik meen die van mij en jij die van jou nietquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
bedankt sofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huh?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik meen die van mij en jij die van jou niet
nee hoorquote:
ik heb dm's van jc gekregen waarin hij me vroeg om te neuken omdat ik in zijn vriendenboekje had geschrevenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
zie je, jc is veel blijer met die van mij dan die van jou, etsu
ban voor openbarenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dm's van jc gekregen waarin hij me vroeg om te neuken omdat ik in zijn vriendenboekje had geschreven
tr gemaaktquote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dm's van jc gekregen waarin hij me vroeg om te neuken omdat ik in zijn vriendenboekje had geschreven
terechtquote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef Tjacka het volgende:
ik voel mij nu net een toto
sorry ik stop
Gewoon op hun websitequote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe kun je je aanmelden voor klm frequent flyer program
op 'registreren' drukkenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
nee hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Stuart het volgende:
Supersof stelt zichzelf ook vast gewoon voor als hoi ik ben Supersof
https://www.klm.com/ams/a(...)m#g_np_mya-overlay=1quote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt even doenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
https://www.klm.com/ams/a(...)m#g_np_mya-overlay=1
dit boeit me geen ene fuckquote:Op zondag 26 januari 2014 20:29 schreef Stuart het volgende:
Okay, even FaceTimen met een paar heel belangrijke mensen
Jawel, jij zou ook wel willen FaceTimen met heel belangrijke mensenquote:
Celica.quote:
Neequote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eentje met een chromosoom teveel
niet met die van jouquote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel, jij zou ook wel willen FaceTimen met heel belangrijke mensen
Ik word overgeslagen met voice berichtenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft mijn gedicht al geluisterd hoor
ik ben hier niet in de juiste bui voorquote:Op zondag 26 januari 2014 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik word overgeslagen met voice berichten
Mijn vriend vindt fok belangrijker
Volgens mij ben ik net een jhali
Ik weet mijn plek wel weer
wil je ook een gedichtquote:Op zondag 26 januari 2014 20:36 schreef xcachet het volgende:
het is een jongen hequote:Op zondag 26 januari 2014 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt fok belangrijker
Volgens mij ben ik net een jhali
Ik weet mijn plek wel weer
ee kan ik nietquote:
ik kan geen diepte tekenenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
n
[..]
ee kan ik niet
maar je moet ff rekening houden met de diepte
oefenenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een jongen he
dus het is logisch
laat hem maar lekker
quote:
zo zijn alle jongens inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een jongen he
dus het is logisch
laat hem maar lekker
quote:
watquote:
Seks met gerelateerden is incest xdxdquote:Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel rustig zonder seks gerelateerde grappen
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik cover lijpe mocro wel een keer voor je
Het is dat ik momenteel dubbele wallen onder de ogen heb anders had ik hier zeer ad rem op ingespeeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Seks met gerelateerden is incest xdxd
hoi
jij ookquote:
Dankjewel LR.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig bestrijd jij het feminisme door homo te zijn.
ik denk dat ik daar heel slecht in benquote:Op zondag 26 januari 2014 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
even goede spit voor cachie uitkiezen
ik ook, al zijn mijn dronken gedichten skills erg goed.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar heel slecht in ben
uh jawelquote:
wat is er aan de hand?quote:
wat doe je nou boosquote:
hey rodawaquote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Rodawa het volgende:
Oh haha nog meer mensen hier, hoi nog meer mensen.
hoiquote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Rodawa het volgende:
schiet ze neerquote:
nou nou misschien moet je wat zand uit je kut halenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Rodawa het volgende:
Zo dat is ook weer afgehandeldquote:
Ga je mee naar het strand in Hoek van Holland?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nou nou misschien moet je wat zand uit je kut halen
primaquote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga je mee naar het strand in Hoek van Holland?
Gelukkig.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef badschaap het volgende:
owh roda moet nogsteeds je friend invite accepteren, benn nog niet op xbox live geweest :#
wow toevallig ditquote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef badschaap het volgende:
owh roda moet nogsteeds je friend invite accepteren, benn nog niet op xbox live geweest :#
dat je er net bent als ro je roeptquote:
jaa anders stuurt hij henk en ingrid op me afquote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je er net bent als ro je roept
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa anders stuurt hij henk en ingrid op me af
succes lrquote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij niet lekker. Ik ga een stukje lopen buiten
Gegroet.
snap ikquote:Op zondag 26 januari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
ik word dit jaar 22
dat maakt me verdrietig
lekker braken in de schneeuwquote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij niet lekker. Ik ga een stukje lopen buiten
Gegroet.
over drie jaar jaquote:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het niet sneeuwt in Delftquote:
dat rijd tie eerst naar groningenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef essnhills het volgende:
Hoi
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het niet sneeuwt in Delft
nee hij heeft gekozen voor een vrouwquote:
Het regent wel hard in Delft. Niet zo hard meer als vanmiddag, dat niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
dat rijd tie eerst naar groningen
Het is te hopen van wel ja, anders zal ze al snel dood gaanquote:
wat is snel?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel ja, anders zal ze al snel dood gaan
Ik vind binnen 3 jaar best wel snel.quote:
essquote:Op zondag 26 januari 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel ja, anders zal ze al snel dood gaan
Sofquote:
Hoiquote:
ooh wat fijnquote:Op zondag 26 januari 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sof
Hij heeft een paar dagen geleden zijn ticket terug geboekt: 21 maart
Kedvesemquote:
Hahahaha ouwe lulquote:Op zondag 26 januari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
ik word dit jaar 22
dat maakt me verdrietig
hallo, waar gaat de reis heen?quote:
quote:
Hallo damesquote:
2 maandjesquote:
waar heb jij dat gehoordquote:
Spreek je hem nu vaak? Skypen ofzo?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 maandjes![]()
Maar hij gaat wel rondreizen over anderhalve week, dus ik weet niet hoeveel ik hem dan nog spreek
Goed hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Hallo dames. Hoe is het met jullie?
Ik kom net thuis.quote:
je hebt wel belangrijke dingen gemistquote:
Sushi en chineesquote:
Ikea Delft? Hoorde vanmiddag dat de afrit daar weer was afgesloten omdat het zo druk wasquote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
M'n ouders en broer waren hier vandaag gezellig nog om m'n verjaardag te vieren![]()
Mijn heerlijke zelfgebakken appeltaart gegeten en 's middags met m'n ouders naar de Ikea, maar dé schoenenkast die ik wilde en waarvoor ik mijn vader (en zijn auto) nodig had was net uitverkochten daarna ergens in de stad m'n broer weer ontmoet en uit eten geweest
![]()
En ik denk dat er iets de in de rosé zat want ik ben nu echt slaperig
Skypen hebben we niet zoveel gedaan, want hij had kamergenoten, waaronder 1 nederlander. En dat vonden we (nouja, vooral ik eigenlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Spreek je hem nu vaak? Skypen ofzo?
ja manquote:
Ik ookquote:
haha gekkie, kon hij niet naar een andere ruimte ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Skypen hebben we niet zoveel gedaan, want hij had kamergenoten, waaronder 1 nederlander. En dat vonden we (nouja, vooral ik eigenlijk) niet zo prettig praten..
Dus vooral facebook chat
![]()
Dat klinkt goedquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Sushi en chinees
[..]
Ikea Delft? Hoorde vanmiddag dat de afrit daar weer was afgesloten omdat het zo druk was
oh dat is niet leukquote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
naar huis toe. Iedere seconde weer meters verder weg bij mijn geliefde.
Trut. Het klonk al zo ongeloofwaardigquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
ik zat in de trein en moest lachen, keken mensen naar me, gingen omdraaien enzo
Lolfuk, ik was er al bang voor. Ik dacht eerst dat je daarom gefrustreerd was en 'rot op' zei. Toen dacht ik: "nou, als het zo moet, dan verdien je het ook."quote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
ik zat in de trein en moest lachen, keken mensen naar me, gingen omdraaien enzo
geloofde jij het danquote:
Ik zie het.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt wel belangrijke dingen gemist![]()
Nee, want jullie verhalen waren niet hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lolfuk, ik was er al bang voor. Ik dacht eerst dat je daarom gefrustreerd was en 'rot op' zei. Toen dacht ik: "nou, als het zo moet, dan verdien je het ook."
Goedquote:
Ja Ikea Delft jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Sushi en chinees
[..]
Ikea Delft? Hoorde vanmiddag dat de afrit daar weer was afgesloten omdat het zo druk was
heeft tjacka dan ook wat verteld?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, want jullie verhalen waren niet hetzelfde.
Wel okay thansquote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
GoedZoals je kunt lezen heb ik een gezellige dag gehad
![]()
En hoe is het met jou?
[..]
Ja Ikea Delft ja![]()
Het was ook weer belachelijk druk jaMaar wij gingen wel pas om 4 uur ofzo die kant op
en vanuit Delft, we hebben wel een file zien staan maar daar reden wij eigenlijk langs
![]()
Het is altijd druk in de Ikea Delft, ook als ik op een random dinsdagochtend oid even op de fiets die kant op ben
Er zijn daar niet echt privé ruimtes ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
haha gekkie, kon hij niet naar een andere ruimte ofzo
donderdag pas weer....quote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat is niet leukwanneer zie je elkaar weer?
Ah ja, daarvoor zit ik te weinig op fok tegenwoordig. De laatste week een keer in de SC en een handjevol losse posts geplaatst, voor de rest ben ik hier niet meer up-to-date.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]het kwam wel echt over op zich, maar als je hier overdag was geweest dan had je wel gemerkt dat het niet zo was
nog een studie gevonden om je overvloed aan vrije tijd op te vullen?quote:
De ene zei dat jouw mobiel was gevallen. Maar jij zei dat je iets op Tjacka's mobiel keek en dat jij toen moest lachen en zijn mobiel daardoor viel. Toen snapte ik het niet, daarna dacht ik inderdaad dat het weer zo'n kutgrap van je was.quote:
Nee, ben ik nog mee bezig thanksquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
nog een studie gevonden om je overvloed aan vrije tijd op te vullen?
Ik ga daar nu even een mail voor schrijven trouwens!quote:
Hahaquote:
Ah, ik laat even mn gezicht zien en ik breng je al op goede ideeënquote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga daar nu even een mail voor schrijven trouwens!
hoezo weer een kutgrapquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef Muto het volgende:
[..]
De ene zei dat jouw mobiel was gevallen. Maar jij zei dat je iets op Tjacka's mobiel keek en dat jij toen moest lachen en zijn mobiel daardoor viel. Toen snapte ik het niet, daarna dacht ik inderdaad dat het weer zo'n kutgrap van je was.
dat valt best mee tochquote:
haquote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo weer een kutgrap
en het 'verhaal' was, dat ik iets op zijn telefoon bekeek, daar om moest lachen en zijn mobiel liet vallen en dat hij boos werd en mijn mobiel van tafel sloeg
Hoiquote:
Nou, je hebt wel eerder nepdingen verteld toch? Ha, het verhaal was dus zo. Nou ja, het klinkt nog steeds ongeloofwaardig zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo weer een kutgrap
en het 'verhaal' was, dat ik iets op zijn telefoon bekeek, daar om moest lachen en zijn mobiel liet vallen en dat hij boos werd en mijn mobiel van tafel sloeg
Ik moet er zelf niet aan denken eigenlijkquote:
True, maar dat vond ik een beetje raarquote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt toch ook skypen zonder geluid. Dan zie je elkaar tenminste nog
Ik kan waarschijnlijk niets andersquote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet er zelf niet aan denken eigenlijk![]()
Maar goed, ik snap best dat dat interessennant kan zijn
Ja dat aldo en ik elkaar kenden van de basisschool ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, je hebt wel eerder nepdingen verteld toch? Ha, het verhaal was dus zo. Nou ja, het klinkt nog steeds ongeloofwaardig zo.
Ohquote:
quote:
Waarom niet?quote:
Nee, weet ik nietquote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef essnhills het volgende:
Oh, weten jullie nog dat ik hier toen kwam vragen hoe je moest instellen dat je 2 beeldschermen naast elkaar had en dat me dat niet lukte met deze laptop?
M'n broer de technicus heeft het hier vanmiddag geprobeerd en hem lukte het ook niet, het lag dus niet aan mijn blondheid
Dan weet je het nuquote:
Dan moet je ook niet iedere avond je biertje opentrekkenquote:
Duidelijkheid is ook wat waardquote:
Daar moet ik inderdaad mee minderen. Mogelijk vanaf dinsdagquote:Op zondag 26 januari 2014 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet iedere avond je biertje opentrekken
Die jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat aldo en ik elkaar kenden van de basisschool ofzoezell geloofde dat wel een tijdje
Waarom tot dinsdag wachten als het ook vandaag kan?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet ik inderdaad mee minderen. Mogelijk vanaf dinsdag
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom tot dinsdag wachten als het ook vandaag kan?
quote:
Geen zin om uit te leggen, te privéquote:Op zondag 26 januari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Door die sc ben ik voetbal gaan waarderen. Never forget. Mooie tijden gehad daar.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal best ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen, maar dat weet ik ff niet meer
en nog haten ze jequote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had volgens mij wel 3500 posts daar. Ik behoorde tot de harde kern.
dat zijn er maar een paarquote:
jimboquote:
Hey ik heb NBT ingehaaldquote:Op zondag 26 januari 2014 21:29 schreef Stuart het volgende:
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 35612
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31803
5 Moeraskat - 29455
6 Crazy-M - 29382
7 essnhills - 26782
8 NBT - 25466
9 VoornaamAchternaam - 25161
10 supersof - 24592
Waar sta ikquote:Op zondag 26 januari 2014 21:29 schreef Stuart het volgende: