SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
deze is minder leuk dan de mijnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar ik meen die van mij en jij die van jou nietquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
bedankt sofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huh?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik meen die van mij en jij die van jou niet
nee hoorquote:
ik heb dm's van jc gekregen waarin hij me vroeg om te neuken omdat ik in zijn vriendenboekje had geschrevenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
zie je, jc is veel blijer met die van mij dan die van jou, etsu
ban voor openbarenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dm's van jc gekregen waarin hij me vroeg om te neuken omdat ik in zijn vriendenboekje had geschreven
tr gemaaktquote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dm's van jc gekregen waarin hij me vroeg om te neuken omdat ik in zijn vriendenboekje had geschreven
terechtquote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef Tjacka het volgende:
ik voel mij nu net een toto
sorry ik stop
Gewoon op hun websitequote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe kun je je aanmelden voor klm frequent flyer program
op 'registreren' drukkenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
nee hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Stuart het volgende:
Supersof stelt zichzelf ook vast gewoon voor als hoi ik ben Supersof
https://www.klm.com/ams/a(...)m#g_np_mya-overlay=1quote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt even doenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
https://www.klm.com/ams/a(...)m#g_np_mya-overlay=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |