quote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
bedankt sofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huh?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik meen die van mij en jij die van jou niet
nee hoorquote:
ik heb dm's van jc gekregen waarin hij me vroeg om te neuken omdat ik in zijn vriendenboekje had geschrevenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
zie je, jc is veel blijer met die van mij dan die van jou, etsu
ban voor openbarenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dm's van jc gekregen waarin hij me vroeg om te neuken omdat ik in zijn vriendenboekje had geschreven
tr gemaaktquote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dm's van jc gekregen waarin hij me vroeg om te neuken omdat ik in zijn vriendenboekje had geschreven
terechtquote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef Tjacka het volgende:
ik voel mij nu net een toto
sorry ik stop
Gewoon op hun websitequote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe kun je je aanmelden voor klm frequent flyer program
op 'registreren' drukkenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
nee hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Stuart het volgende:
Supersof stelt zichzelf ook vast gewoon voor als hoi ik ben Supersof
https://www.klm.com/ams/a(...)m#g_np_mya-overlay=1quote:Op zondag 26 januari 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt even doenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
https://www.klm.com/ams/a(...)m#g_np_mya-overlay=1
dit boeit me geen ene fuckquote:Op zondag 26 januari 2014 20:29 schreef Stuart het volgende:
Okay, even FaceTimen met een paar heel belangrijke mensen
Jawel, jij zou ook wel willen FaceTimen met heel belangrijke mensenquote:
Celica.quote:
Neequote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eentje met een chromosoom teveel
niet met die van jouquote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel, jij zou ook wel willen FaceTimen met heel belangrijke mensen
Ik word overgeslagen met voice berichtenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft mijn gedicht al geluisterd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |