ik wil niet in een tentjequote:Op zondag 26 januari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://wiki.wereldfietser.nl/index.php?title=Rusland
Kan je je alvast beter voorbereiden
Als je het lang vond duren doe je het maar lekker zelf ja.quote:
even met sof overleggenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan doe je dat niet?
[ afbeelding ]
Okay, zal ik volgende keer wel doen dan ja in plaats van beleefd 5 seconden wachtenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je het lang vond duren doe je het maar lekker zelf ja.
ja ik ookquote:Op zondag 26 januari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deed het zelfs met een paint potlood
hahahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Stuart het volgende:
Ik MOET de Lotto hier nou eens winnen. Ben het zat om elke dag te leven als arbeider
Waarom dan pas en niet nu in de koude tyfusmaandenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
ik ga vanaf mei ww klappen
haha dan krijg ik een half jaar
#boss
dan heb ik maar paar maandenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom dan pas en niet nu in de koude tyfusmaanden
Zodat hij vrij is als er zon schijnt?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom dan pas en niet nu in de koude tyfusmaanden
Onze ONS (one night stand) op 26-01-2014 (vandaag).quote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat staat er bij herinnering?
bedankt voor het invullen
Ja ja ja ja jaquote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodat hij vrij is als er zon schijnt?
Wat een rare vraag.
en ditquote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodat hij vrij is als er zon schijnt?
Wat een rare vraag.
ohja.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onze ONS (one night stand) op 26-01-2014 (vandaag).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
deze is minder leuk dan de mijnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar ik meen die van mij en jij die van jou nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |