oh ik ken alleen wicked gamesquote:Op zondag 26 januari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... ik was toen al net 16 he.
Die nummers van Parra For Cuva feat Anna Naklab zijn trouwens wel prima om op te leren
ik ookquote:
Zeker leuk feitje.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha. Als leenheer van een stuk land in de middeleeuwen had je wettelijk gezien recht op de eerste nacht met de bruid van een horige boer op je land. Dit om verzekerd te zijn van nakomelingen.
Wat een leuk feitje he?
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:51 schreef Tjacka het volgende:
ik ben denk ik de beste mod ooit aan het worden
Wrijf het er maar inquote:
nee ik wil niet dat jij mod wordtquote:
wat een lulquote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef JanCees het volgende:
Er is een mod die mij altijd notes geeft.
GGMM
ik ben best lang note-vrij.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef JanCees het volgende:
Er is een mod die mij altijd notes geeft.
GGMM
beetje maarquote:
quote:
sinds unban maar één notequote:Op zondag 26 januari 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben best lang note-vrij.
alhoewel laatst kreeg ik 2 onzinnotes van tjacka
maar die zijn weggehaald
Ik werd laatst beloond met 5 notes erafquote:Op zondag 26 januari 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben best lang note-vrij.
alhoewel laatst kreeg ik 2 onzinnotes van tjacka
maar die zijn weggehaald
waaromquote:Op zondag 26 januari 2014 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd laatst beloond met 5 notes eraf
ik ben ook trotsquote:Op zondag 26 januari 2014 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
sinds unban maar één note
#trots
ik hoop het welquote:Op zondag 26 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook trots
heb je goed geleerd?
dat is juist goedquote:Op zondag 26 januari 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
18 maarik heb er 41, da's veel baziger.
Tjacka note dit soort kwaliteit bij mij, dan gaat het hardquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie durft te twijfelen aan EzellGod?
Moge zij branden in het hellevuur tot in eeuwigheid. Godlastering was al verschrikkelijk voordat Ezell de troon besteeg maar nu is het een werkelijk doodzonde, geen genade.
HEIL EZELL
okequote:Op zondag 26 januari 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is juist goed
ik ben hier sinds november 2012 en eerste note was juni 2013
Mijn eerste notes waren 3 dagen ervoor. Ik kreeg kennelijk een woedeaanval door de scheidsrechter bij Ajax - Real Madrid met die afgekeurde doelpunten.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn eerste note was op 10 december 2011.
Ik heb toen smakelijk gelachen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eerste notes waren 3 dagen ervoor. Ik kreeg kennelijk een woedeaanval door de scheidsrechter bij Ajax - Real Madrid met die afgekeurde doelpunten.
dus eigenlijk moet yvonne verliefd worden op mij, dan word ik ook mod?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee opa.bakkebaard en pharkus en snakey haten mij
notes worden niet besproken, LR.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eerste notes waren 3 dagen ervoor. Ik kreeg kennelijk een woedeaanval door de scheidsrechter bij Ajax - Real Madrid met die afgekeurde doelpunten.
waarom zou een vrouw verliefd worden op een homo?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet yvonne verliefd worden op mij, dan word ik ook mod?
die drie haten mij ook namelijk
ik ben haar knuffelmodquote:Op zondag 26 januari 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet yvonne verliefd worden op mij, dan word ik ook mod?
die drie haten mij ook namelijk
ja oke stuur maar jcquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Wie wilt er in mijn vriendenboek schrijven?
ikkequote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Altijd streven naar het onbereikbare. Moet jij ook proberenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou een vrouw verliefd worden op een homo?
ikquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
ik kan alles bereiken dat is het probleemquote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd streven naar het onbereikbare. Moet jij ook proberen
Ik mag Sof echt niet.
hoe ver is het eigenlijk fietsen naar ruslandquote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan alles bereiken dat is het probleem
Behalve een volwaardige vwo diplo...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan alles bereiken dat is het probleem
Taste the rainbowquote:Op zondag 26 januari 2014 20:04 schreef Stuart het volgende:
Gauw die Turkse zooi wegspoelen met Strongbow
kut turkenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:04 schreef Stuart het volgende:
Gauw die Turkse zooi wegspoelen met Strongbow
verquote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe ver is het eigenlijk fietsen naar rusland
help me met mijn probleemquote:
dat is echt lulligquote:Op zondag 26 januari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve een volwaardige vwo diplo...
Sorry. Nee inderdaad Sof, jij wel
leukquote:
http://www.onemotion.com/flash/sketch-paint/quote:Op zondag 26 januari 2014 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
help me met mijn probleem
ik zal je rijkelijk belonen
wow wel ver jaquote:Op zondag 26 januari 2014 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ver
http://europafietsers.nl/web/eurovelo/R1/route.htm
ja hequote:
vond je me echt lief?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:07 schreef Tjacka het volgende:
supersof is heel lief in het echt
ben verliefd op haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |