dat is juist goedquote:Op zondag 26 januari 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
18 maarik heb er 41, da's veel baziger.
Tjacka note dit soort kwaliteit bij mij, dan gaat het hardquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie durft te twijfelen aan EzellGod?
Moge zij branden in het hellevuur tot in eeuwigheid. Godlastering was al verschrikkelijk voordat Ezell de troon besteeg maar nu is het een werkelijk doodzonde, geen genade.
HEIL EZELL
okequote:Op zondag 26 januari 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is juist goed
ik ben hier sinds november 2012 en eerste note was juni 2013
Mijn eerste notes waren 3 dagen ervoor. Ik kreeg kennelijk een woedeaanval door de scheidsrechter bij Ajax - Real Madrid met die afgekeurde doelpunten.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn eerste note was op 10 december 2011.
Ik heb toen smakelijk gelachen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eerste notes waren 3 dagen ervoor. Ik kreeg kennelijk een woedeaanval door de scheidsrechter bij Ajax - Real Madrid met die afgekeurde doelpunten.
dus eigenlijk moet yvonne verliefd worden op mij, dan word ik ook mod?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee opa.bakkebaard en pharkus en snakey haten mij
notes worden niet besproken, LR.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eerste notes waren 3 dagen ervoor. Ik kreeg kennelijk een woedeaanval door de scheidsrechter bij Ajax - Real Madrid met die afgekeurde doelpunten.
waarom zou een vrouw verliefd worden op een homo?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet yvonne verliefd worden op mij, dan word ik ook mod?
die drie haten mij ook namelijk
ik ben haar knuffelmodquote:Op zondag 26 januari 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet yvonne verliefd worden op mij, dan word ik ook mod?
die drie haten mij ook namelijk
ja oke stuur maar jcquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Wie wilt er in mijn vriendenboek schrijven?
ikkequote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Altijd streven naar het onbereikbare. Moet jij ook proberenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou een vrouw verliefd worden op een homo?
ikquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
ik kan alles bereiken dat is het probleemquote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd streven naar het onbereikbare. Moet jij ook proberen
Ik mag Sof echt niet.
hoe ver is het eigenlijk fietsen naar ruslandquote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan alles bereiken dat is het probleem
Behalve een volwaardige vwo diplo...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan alles bereiken dat is het probleem
Taste the rainbowquote:Op zondag 26 januari 2014 20:04 schreef Stuart het volgende:
Gauw die Turkse zooi wegspoelen met Strongbow
kut turkenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:04 schreef Stuart het volgende:
Gauw die Turkse zooi wegspoelen met Strongbow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |