Mijn eerste notes waren 3 dagen ervoor. Ik kreeg kennelijk een woedeaanval door de scheidsrechter bij Ajax - Real Madrid met die afgekeurde doelpunten.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn eerste note was op 10 december 2011.
Ik heb toen smakelijk gelachen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eerste notes waren 3 dagen ervoor. Ik kreeg kennelijk een woedeaanval door de scheidsrechter bij Ajax - Real Madrid met die afgekeurde doelpunten.
dus eigenlijk moet yvonne verliefd worden op mij, dan word ik ook mod?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee opa.bakkebaard en pharkus en snakey haten mij
notes worden niet besproken, LR.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn eerste notes waren 3 dagen ervoor. Ik kreeg kennelijk een woedeaanval door de scheidsrechter bij Ajax - Real Madrid met die afgekeurde doelpunten.
waarom zou een vrouw verliefd worden op een homo?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet yvonne verliefd worden op mij, dan word ik ook mod?
die drie haten mij ook namelijk
ik ben haar knuffelmodquote:Op zondag 26 januari 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet yvonne verliefd worden op mij, dan word ik ook mod?
die drie haten mij ook namelijk
ja oke stuur maar jcquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Wie wilt er in mijn vriendenboek schrijven?
ikkequote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Altijd streven naar het onbereikbare. Moet jij ook proberenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou een vrouw verliefd worden op een homo?
ikquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
ik kan alles bereiken dat is het probleemquote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd streven naar het onbereikbare. Moet jij ook proberen
Ik mag Sof echt niet.
hoe ver is het eigenlijk fietsen naar ruslandquote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan alles bereiken dat is het probleem
Behalve een volwaardige vwo diplo...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan alles bereiken dat is het probleem
Taste the rainbowquote:Op zondag 26 januari 2014 20:04 schreef Stuart het volgende:
Gauw die Turkse zooi wegspoelen met Strongbow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |