Ah deze had je al eens gestuurd.quote:
Houd ik je aan.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah deze had je al eens gestuurd.
Morgen trouwens een speciale luchtfoto. Een foto van de Rotterdamse skyline vanaf de 11de verdieping waar ik mijn tentamen heb. Ik hoop dat je spanning nog aankan.
ik denk het nietquote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah deze had je al eens gestuurd.
Morgen trouwens een speciale luchtfoto. Een foto van de Rotterdamse skyline vanaf de 11de verdieping waar ik mijn tentamen heb. Ik hoop dat je spanning nog aankan.
nee heb ik al gekekenquote:
Finlandquote:Op zondag 26 januari 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar OmgevallenFlat Heen Ik Deze Man Egt Misse
ik moet ook nieuwe kopenquote:
haloquote:Op zondag 26 januari 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar OmgevallenFlat Heen Ik Deze Man Egt Misse
neequote:
Je bent niet zuinig op je spullenquote:
sommige spullen welquote:
Niet je iPod anders was hij niet 'kwijt'quote:
Dan is hij vast ergens in je slaapkamertje. Opgelostquote:Op zondag 26 januari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
ik had hem toen ik thuis kwam op bed gelegd en toen ik ging slapen heb ik er niet meer aan gedacht eigenlijk
dus toch bed hequote:Op zondag 26 januari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
ik had hem toen ik thuis kwam op bed gelegd en toen ik ging slapen heb ik er niet meer aan gedacht eigenlijk
wat is er?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
ik heb hem gevonden
hij lag beneden op tafel in de woonkamer
ooh dat doe ik wel vakerquote:
niet uitlachenquote:
hey insoquote:
oke dat mag welquote:
ja vind ik ookquote:
ik ga niet eten denk ik want ik moet alleen eten en kokenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind ik ook
wat heb jij gegeten of moet je nog eten?
aah kan je niet iets halen?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga niet eten denk ik want ik moet alleen eten en koken
misschien laat ik wat bezorgen want mag niet rijdenquote:
ohh lekker. wat ga je bestellen?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien laat ik wat bezorgen want mag niet rijden
pizzaquote:
Eetcafé of cafetaria.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
ik zat laatst op de fiets en ik moest denken aan snackbar en eigenlijk is dat best wel een kut woord.
misschien pizza maar kan gratis pizza krijgen maar dan moet ik rijdenquote:
kan je niet lopen?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien pizza maar kan gratis pizza krijgen maar dan moet ik rijden
Dat had ik bij "vers gebakken". Wat moet ik mij indenken bij vers gebakken?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
ik zat laatst op de fiets en ik moest denken aan snackbar en eigenlijk is dat best wel een kut woord.
vast welquote:Op zondag 26 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
inso ik zit aan wijn nu
vnv lkkr dronke worden
doe je mee?
dat ze net gebakken zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had ik bij "vers gebakken". Wat moet ik mij indenken bij vers gebakken?
dat is kutquote:
ik zeg eigenlijk nooit waar ik heen ga maar alleen wat ik er ga doenquote:
NOLLAHquote:
waarom kan je dan niet gratis pizza nemen en dan wel betalen voor bezorgen?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus vind ik het zonde om pizza te laten bezorgen
waarom?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
inso ik zit aan wijn nu
vnv lkkr dronke worden
doe je mee?
ja dat kan dus nietquote:Op zondag 26 januari 2014 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kan je dan niet gratis pizza nemen en dan wel betalen voor bezorgen?
hoe dat?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:03 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net even 70 euro bespaard. #feestje
ik ben pas vrijdagnamiddag/avond in zwollequote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef xcachet het volgende:
Etsu, ik ga je ontlopen vrijdag in Zwolle.
raarquote:
ik wil dat je mij neuktquote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben pas vrijdagnamiddag/avond in zwolle
ja en zij niet dus ze ontloopt jequote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we een raketje eten een keer?quote:
ja lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
zullen we een raketje eten een keer?
Ik vind meeten eng.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom ga je mij ontlopen eigenlijk? omdat ik een gebakken banaan eet?
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 19:09 schreef Tjacka het volgende:
cachet wil je met mij naar de kamasutrabeurs
gezelligquote:
Wil je in mijn vriendenboek schrijven?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Je aids maakt mij verdrietig Tjacka. Ik wil je zo niet meer als mijn vijand.
Nee. Tijd begint zorgelijk te worden. Dat grapje was bij Muto al tijdrovend genoeg.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wil je in mijn vriendenboek schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GA LEREN DANquote:Op zondag 26 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Tijd begint zorgelijk te worden. Dat grapje was bij Muto al tijdrovend genoeg.
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Tijd begint zorgelijk te worden. Dat grapje was bij Muto al tijdrovend genoeg.IK STA BIJ JE BESTE VRIENDEN!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Tijd begint zorgelijk te worden. Dat grapje was bij Muto al tijdrovend genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erotische lifestylequote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat valt daar allemaal te zien dan?
mijquote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh
Dacht dat kamasutra wat anders was
ga maar weer lerenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha. Als leenheer van een stuk land in de middeleeuwen had je wettelijk gezien recht op de eerste nacht met de bruid van een horige boer op je land. Dit om verzekerd te zijn van nakomelingen.
Wat een leuk feitje he?
Geil wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha. Als leenheer van een stuk land in de middeleeuwen had je wettelijk gezien recht op de eerste nacht met de bruid van een horige boer op je land. Dit om verzekerd te zijn van nakomelingen.
Wat een leuk feitje he?
Ik vergeef het je. Als onze meet maar doorgaat.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is leren. Dus houd je bek vieze flikker.
Sorry Etsu
sorryquote:Op zondag 26 januari 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is leren. Dus houd je bek vieze flikker.
Sorry Etsu
8quote:Op zondag 26 januari 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
Welk cijfer gaat LR morgen halen denken jullie?
4,5quote:Op zondag 26 januari 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
6,2quote:Op zondag 26 januari 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
Ook voor jou geldt: Waarom?quote:
En dik.quote:
Dat was het eerste wat bij mij in mij op kwam. Zo deed ik dat ook met ajax feyenoord en toen had ik het ook goed.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt: Waarom?
Die vraag stel ik niet omdat jij gebakken bananen vies vindt, maar meer om principe.
Dit is het!quote:Op zondag 26 januari 2014 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat bij mij in mij op kwam. Zo deed ik dat ook met ajax feyenoord en toen had ik het ook goed.
wtf deed je examen in 2006?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
EXA 2006 haha. Toen was Tjacka geeneens geboren.
wtfquote:Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vmbo he. Samen met Ezell ben ik tuig, tuig van de richel.
ey tjack wil jij doorgeven aan yvonne of aan iemand van een hogere instantie dat ik mod wil worden van exa '14? dan vergeten ze me nietquote:
dat denk ik nietquote:Op zondag 26 januari 2014 19:51 schreef Tjacka het volgende:
ik ben denk ik de beste mod ooit aan het worden
Tja... ik was toen al net 16 he.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik voel me nu jongquote:Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 26 januari 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey tjack wil jij doorgeven aan yvonne of aan iemand van een hogere instantie dat ik mod wil worden van exa '14? dan vergeten ze me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |