Niet je iPod anders was hij niet 'kwijt'quote:
Dan is hij vast ergens in je slaapkamertje. Opgelostquote:Op zondag 26 januari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
ik had hem toen ik thuis kwam op bed gelegd en toen ik ging slapen heb ik er niet meer aan gedacht eigenlijk
dus toch bed hequote:Op zondag 26 januari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
ik had hem toen ik thuis kwam op bed gelegd en toen ik ging slapen heb ik er niet meer aan gedacht eigenlijk
wat is er?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
ik heb hem gevonden
hij lag beneden op tafel in de woonkamer
ooh dat doe ik wel vakerquote:
niet uitlachenquote:
hey insoquote:
oke dat mag welquote:
ja vind ik ookquote:
ik ga niet eten denk ik want ik moet alleen eten en kokenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind ik ook
wat heb jij gegeten of moet je nog eten?
aah kan je niet iets halen?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga niet eten denk ik want ik moet alleen eten en koken
misschien laat ik wat bezorgen want mag niet rijdenquote:
ohh lekker. wat ga je bestellen?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien laat ik wat bezorgen want mag niet rijden
pizzaquote:
Eetcafé of cafetaria.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
ik zat laatst op de fiets en ik moest denken aan snackbar en eigenlijk is dat best wel een kut woord.
misschien pizza maar kan gratis pizza krijgen maar dan moet ik rijdenquote:
kan je niet lopen?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien pizza maar kan gratis pizza krijgen maar dan moet ik rijden
Dat had ik bij "vers gebakken". Wat moet ik mij indenken bij vers gebakken?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
ik zat laatst op de fiets en ik moest denken aan snackbar en eigenlijk is dat best wel een kut woord.
vast welquote:Op zondag 26 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
inso ik zit aan wijn nu
vnv lkkr dronke worden
doe je mee?
dat ze net gebakken zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had ik bij "vers gebakken". Wat moet ik mij indenken bij vers gebakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |