Goed hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Hallo dames. Hoe is het met jullie?
Ik kom net thuis.quote:
je hebt wel belangrijke dingen gemistquote:
Sushi en chineesquote:
Ikea Delft? Hoorde vanmiddag dat de afrit daar weer was afgesloten omdat het zo druk wasquote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
M'n ouders en broer waren hier vandaag gezellig nog om m'n verjaardag te vieren![]()
Mijn heerlijke zelfgebakken appeltaart gegeten en 's middags met m'n ouders naar de Ikea, maar dé schoenenkast die ik wilde en waarvoor ik mijn vader (en zijn auto) nodig had was net uitverkochten daarna ergens in de stad m'n broer weer ontmoet en uit eten geweest
![]()
En ik denk dat er iets de in de rosé zat want ik ben nu echt slaperig
Skypen hebben we niet zoveel gedaan, want hij had kamergenoten, waaronder 1 nederlander. En dat vonden we (nouja, vooral ik eigenlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Spreek je hem nu vaak? Skypen ofzo?
ja manquote:
Ik ookquote:
haha gekkie, kon hij niet naar een andere ruimte ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Skypen hebben we niet zoveel gedaan, want hij had kamergenoten, waaronder 1 nederlander. En dat vonden we (nouja, vooral ik eigenlijk) niet zo prettig praten..
Dus vooral facebook chat
![]()
Dat klinkt goedquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Sushi en chinees
[..]
Ikea Delft? Hoorde vanmiddag dat de afrit daar weer was afgesloten omdat het zo druk was
oh dat is niet leukquote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
naar huis toe. Iedere seconde weer meters verder weg bij mijn geliefde.
Trut. Het klonk al zo ongeloofwaardigquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
ik zat in de trein en moest lachen, keken mensen naar me, gingen omdraaien enzo
Lolfuk, ik was er al bang voor. Ik dacht eerst dat je daarom gefrustreerd was en 'rot op' zei. Toen dacht ik: "nou, als het zo moet, dan verdien je het ook."quote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
ik zat in de trein en moest lachen, keken mensen naar me, gingen omdraaien enzo
geloofde jij het danquote:
Ik zie het.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt wel belangrijke dingen gemist![]()
Nee, want jullie verhalen waren niet hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lolfuk, ik was er al bang voor. Ik dacht eerst dat je daarom gefrustreerd was en 'rot op' zei. Toen dacht ik: "nou, als het zo moet, dan verdien je het ook."
Goedquote:
Ja Ikea Delft jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Sushi en chinees
[..]
Ikea Delft? Hoorde vanmiddag dat de afrit daar weer was afgesloten omdat het zo druk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |