Goed hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Hallo dames. Hoe is het met jullie?
Ik kom net thuis.quote:
je hebt wel belangrijke dingen gemistquote:
Sushi en chineesquote:
Ikea Delft? Hoorde vanmiddag dat de afrit daar weer was afgesloten omdat het zo druk wasquote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
M'n ouders en broer waren hier vandaag gezellig nog om m'n verjaardag te vieren![]()
Mijn heerlijke zelfgebakken appeltaart gegeten en 's middags met m'n ouders naar de Ikea, maar dé schoenenkast die ik wilde en waarvoor ik mijn vader (en zijn auto) nodig had was net uitverkochten daarna ergens in de stad m'n broer weer ontmoet en uit eten geweest
![]()
En ik denk dat er iets de in de rosé zat want ik ben nu echt slaperig
Skypen hebben we niet zoveel gedaan, want hij had kamergenoten, waaronder 1 nederlander. En dat vonden we (nouja, vooral ik eigenlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Spreek je hem nu vaak? Skypen ofzo?
ja manquote:
Ik ookquote:
haha gekkie, kon hij niet naar een andere ruimte ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Skypen hebben we niet zoveel gedaan, want hij had kamergenoten, waaronder 1 nederlander. En dat vonden we (nouja, vooral ik eigenlijk) niet zo prettig praten..
Dus vooral facebook chat
![]()
Dat klinkt goedquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Sushi en chinees
[..]
Ikea Delft? Hoorde vanmiddag dat de afrit daar weer was afgesloten omdat het zo druk was
oh dat is niet leukquote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
naar huis toe. Iedere seconde weer meters verder weg bij mijn geliefde.
Trut. Het klonk al zo ongeloofwaardigquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
ik zat in de trein en moest lachen, keken mensen naar me, gingen omdraaien enzo
Lolfuk, ik was er al bang voor. Ik dacht eerst dat je daarom gefrustreerd was en 'rot op' zei. Toen dacht ik: "nou, als het zo moet, dan verdien je het ook."quote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
ik zat in de trein en moest lachen, keken mensen naar me, gingen omdraaien enzo
geloofde jij het danquote:
Ik zie het.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt wel belangrijke dingen gemist![]()
Nee, want jullie verhalen waren niet hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lolfuk, ik was er al bang voor. Ik dacht eerst dat je daarom gefrustreerd was en 'rot op' zei. Toen dacht ik: "nou, als het zo moet, dan verdien je het ook."
Goedquote:
Ja Ikea Delft jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Sushi en chinees
[..]
Ikea Delft? Hoorde vanmiddag dat de afrit daar weer was afgesloten omdat het zo druk was
heeft tjacka dan ook wat verteld?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, want jullie verhalen waren niet hetzelfde.
Wel okay thansquote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
GoedZoals je kunt lezen heb ik een gezellige dag gehad
![]()
En hoe is het met jou?
[..]
Ja Ikea Delft ja![]()
Het was ook weer belachelijk druk jaMaar wij gingen wel pas om 4 uur ofzo die kant op
en vanuit Delft, we hebben wel een file zien staan maar daar reden wij eigenlijk langs
![]()
Het is altijd druk in de Ikea Delft, ook als ik op een random dinsdagochtend oid even op de fiets die kant op ben
Er zijn daar niet echt privé ruimtes ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
haha gekkie, kon hij niet naar een andere ruimte ofzo
donderdag pas weer....quote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat is niet leukwanneer zie je elkaar weer?
Ah ja, daarvoor zit ik te weinig op fok tegenwoordig. De laatste week een keer in de SC en een handjevol losse posts geplaatst, voor de rest ben ik hier niet meer up-to-date.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]het kwam wel echt over op zich, maar als je hier overdag was geweest dan had je wel gemerkt dat het niet zo was
nog een studie gevonden om je overvloed aan vrije tijd op te vullen?quote:
De ene zei dat jouw mobiel was gevallen. Maar jij zei dat je iets op Tjacka's mobiel keek en dat jij toen moest lachen en zijn mobiel daardoor viel. Toen snapte ik het niet, daarna dacht ik inderdaad dat het weer zo'n kutgrap van je was.quote:
Nee, ben ik nog mee bezig thanksquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
nog een studie gevonden om je overvloed aan vrije tijd op te vullen?
Ik ga daar nu even een mail voor schrijven trouwens!quote:
Hahaquote:
Ah, ik laat even mn gezicht zien en ik breng je al op goede ideeënquote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga daar nu even een mail voor schrijven trouwens!
hoezo weer een kutgrapquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef Muto het volgende:
[..]
De ene zei dat jouw mobiel was gevallen. Maar jij zei dat je iets op Tjacka's mobiel keek en dat jij toen moest lachen en zijn mobiel daardoor viel. Toen snapte ik het niet, daarna dacht ik inderdaad dat het weer zo'n kutgrap van je was.
dat valt best mee tochquote:
haquote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo weer een kutgrap
en het 'verhaal' was, dat ik iets op zijn telefoon bekeek, daar om moest lachen en zijn mobiel liet vallen en dat hij boos werd en mijn mobiel van tafel sloeg
Hoiquote:
Nou, je hebt wel eerder nepdingen verteld toch? Ha, het verhaal was dus zo. Nou ja, het klinkt nog steeds ongeloofwaardig zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo weer een kutgrap
en het 'verhaal' was, dat ik iets op zijn telefoon bekeek, daar om moest lachen en zijn mobiel liet vallen en dat hij boos werd en mijn mobiel van tafel sloeg
Ik moet er zelf niet aan denken eigenlijkquote:
True, maar dat vond ik een beetje raarquote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt toch ook skypen zonder geluid. Dan zie je elkaar tenminste nog
Ik kan waarschijnlijk niets andersquote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet er zelf niet aan denken eigenlijk![]()
Maar goed, ik snap best dat dat interessennant kan zijn
Ja dat aldo en ik elkaar kenden van de basisschool ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, je hebt wel eerder nepdingen verteld toch? Ha, het verhaal was dus zo. Nou ja, het klinkt nog steeds ongeloofwaardig zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |