Kunnen ze zich niet beroepen op een zin uit de voorwaarden dat een typefout niet geldig is?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
Bedankt TS hij is besteld en betaald voor 7,98 hier komen ze niet onderuit.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
quote:De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
Ik ga er 199 doorverkopen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:28 schreef Yaros het volgende:
Bij 4 koptelefoons betaal je al geen verzendkosten meer
Ik denk ook niet dat ik hem krijg, ik heb namelijk ONDERZOEKSPLICHT wtfquote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jawel.
Geen realistische prijs dus duidelijk dat het een fout betreft.
Idd, heb er 15 besteldquote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week verschijnen ineens allemaal advertenties van deze koptelefoon op marktplaatsZe komen vast toch niet binnen.
Dan hebben ze het al lang afgeblazen.quote:Levertijd: 2-3 weken
Een week? http://link.marktplaats.nl/771346456quote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week verschijnen ineens allemaal advertenties van deze koptelefoon op marktplaatsZe komen vast toch niet binnen.
Lief van zequote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Yaros het volgende:
Tof, voor ¤ 0,99 pakken ze mijn 250 hoofdtelefoons ook nog allemaal in!
Ik zit de AV door te pluizen, maar ik heb nog geen clausules gevonden die van toepassing zijn. Wel dit:quote:Op zondag 26 januari 2014 16:34 schreef JeMoeder het volgende:
Levertijd 2-3 weken.
Tijd genoeg voor Bol.com om uit te vinden dat de prijs niet correct was en een beroep te doen op de AV.
Maar dat is van toepassing op de betaling en die heb ik gedaan.quote:De ondernemer kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
Omdat het wettelijk is bepaald?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zit de AV door te pluizen, maar ik heb nog geen clausules gevonden die van toepassing zijn. Wel dit:
Hoeft niet persé, winkels laten zoiets vaker doorgaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:36 schreef zarGon het volgende:
Ze annuleren je bestelling.
Als 't nou 90/100 euro of zo was, kon je het nog op 'korting' gooien. Nu weet je dat het een menselijke fout is, gezien de prijzen in andere winkels.
Ik spreek uit ervaring. Een jaar of 5 terug hadden ze een IXUS camera voor 2 euro in de winkel staan. Ik had er daar tien van besteld. Die bestelling werd geannuleerd, vervolgens kreeg ik wel een coupon ter waarde van 5 of 10 euro kan ik me herinneren.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik zit de AV door te pluizen, maar ik heb nog geen clausules gevonden die van toepassing zijn. Wel dit:
[..]
Maar dat is van toepassing op de betaling en die heb ik gedaan.
Het zal idd wel te mooi zijn om waar te zijn, maar niet geschoten is altijd mis
De Algemene Voorwaarden doen er in dit geval niet zo gek veel toe omdat bol.com zich kan beroepen op dwingend recht, dat wil zeggen recht dat voor elke AV gaat.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is van toepassing op de betaling en die heb ik gedaan.
Het zal idd wel te mooi zijn om waar te zijn, maar niet geschoten is altijd mis
quote:
Ah oke. Nou ja, jammer danquote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring. Een jaar of 5 terug hadden ze een IXUS camera voor 2 euro in de winkel staan. Ik had er daar tien van besteld. Die bestelling werd geannuleerd, vervolgens kreeg ik wel een coupon ter waarde van 5 of 10 euro kan ik me herinneren.
dit dusquote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
Gewoon alsnog bestellen trouwens, kans bestaat dat je een cadeaubon of zo krijgt om de geannuleerde bestelling goed te maken.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef yamiown het volgende:
Het zou btw mooi zijn als de bestellingen wel doorgaan en degenen die er 250 oid. hebben besteld zo'n 1000 euro mogen ophoesten, vervolgens een stortvloed aan koptelefoons binnen krijgen en deze in een wanhoopspoging proberen te verkopen en er uiteindelijk ook nog maar 10 per voor krijgen en later met 100 van die dingen overhouden.
Dat kan sowieso niet. Bol.com heeft de keuze tussen de overeenkomst nakomen of die ontbinden. Oftewel: of je levert en krijgt de prijs die op de site staat, of je levert niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef yamiown het volgende:
Het zou btw mooi zijn als de bestellingen wel doorgaan en degenen die er 250 oid. hebben besteld zo'n 1000 euro mogen ophoesten, vervolgens een stortvloed aan koptelefoons binnen krijgen en deze in een wanhoopspoging proberen te verkopen en er uiteindelijk ook nog maar 10 per voor krijgen en later met 100 van die dingen overhouden.
Eh gewoon terugsturen? Iets met 7 dagen bedenktijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef yamiown het volgende:
7 werkdagen (9 dagen dus).quote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh gewoon terugsturen? Iets met 7 dagen bedenktijd.
Dit idd, breng het anders gewoon naar de pawn shopquote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh gewoon terugsturen? Iets met 7 dagen bedenktijd.
twitter:nylz twitterde op zondag 26-01-2014 om 16:46:51Dit heb ik gekocht bij http://t.co/uZSpDEMKNS: Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver - http://t.co/EkNOfPu3ZjVoor ¤5,99
reageer retweet
snuggerquote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
twitter:nylz twitterde op zondag 26-01-2014 om 16:46:51Dit heb ik gekocht bij http://t.co/uZSpDEMKNS: Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver - http://t.co/EkNOfPu3ZjVoor ¤5,99
reageer retweet
Wat doe jequote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
reageer retweet
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:51 schreef Plantagehouder het volgende:
Heb ff een belletje naar bol.com gedaan, het is een foutje. Ik krijg de koptelefoon wel voor 5 euro als dankje voor de melding want het was ze nog niet opgevallen.
Heb ff een belletje naar bol.com gedaan, het is een foutje. Ik krijg de koptelefoon wel voor 5 euro als dankje voor de melding want het was ze nog niet opgevallen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:57 schreef eend112 het volgende:
TS als ik ze binnen krijg dan stuur ik er 1 gratis naar je op als dank.
quote:gefeliciteerd met uw bestelling!
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:59 schreef .PRISM het volgende:
Ik kan hem voor 3,49 bestellen, krijg namelijk 2.50 korting op mijn bestelling? Lol.
Wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:00 schreef MilkTea het volgende:
Net bol.com gebeld, ze adviseren om gewoon door te bestellen
Serieus??quote:Op zondag 26 januari 2014 17:00 schreef MilkTea het volgende:
Net bol.com gebeld, ze adviseren om gewoon door te bestellen
quote:
"Jahoor meneer, bestel maar gewoon. er is kans dat het geannuleerd wordt. niet geschoten is altijd mis toch?"quote:
LOLquote:Op zondag 26 januari 2014 17:01 schreef MilkTea het volgende:
[..]
[..]
"Jahoor meneer, bestel maar gewoon. er is kans dat het geannuleerd wordt. niet geschoten is altijd mis toch?"
Ik geloof je niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:01 schreef MilkTea het volgende:
[..]
[..]
"Jahoor meneer, bestel maar gewoon. er is kans dat het geannuleerd wordt. niet geschoten is altijd mis toch?"
Lekkere communicatie daarquote:Op zondag 26 januari 2014 17:01 schreef MilkTea het volgende:
[..]
[..]
Er werd al gezegd in t topic dat t op twitter stondquote:Op zondag 26 januari 2014 17:07 schreef nikk het volgende:
Domste wat je kan doen is het aan de grote klok hangen. TS had nog kans voordat hij het topic opende, nu ben je volstrekt kansloos.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
slechte koptelefoon heb hem gehad zeker geen 5 euro waard waardeloos ding
Was al gisteren bekend zo te zien.twitter:Sjorsjeee twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 18:48:35@bol_com Hallo http://t.co/IgcW3ETusx, foutje? Doe mij er anders maar 12! http://t.co/1nreoU4hSb reageer retweet
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Was al gisteren bekend zo te zien.twitter:Sjorsjeee twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 18:48:35@bol_com Hallo http://t.co/IgcW3ETusx, foutje? Doe mij er anders maar 12! http://t.co/1nreoU4hSb reageer retweet
twitter:bol_com twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:46:20@Sjorsjeee Helaas een foutje op de website. Bedankt voor de opmerking! We hebben het inmiddels doorgegeven aan de betreffende afdeling! ^JF reageer retweet
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:19 schreef Yaros het volgende:
Heet die vriend toevallig Bol en is hij over twee tot drie weken terug?
Op 26 jan. 2014, om 17:10 heeft van Riel via Marktplaats <b.1490f5xxjth8j@mail.marktplaats.nl> het volgende geschreven:
Hij ligt nu nog bij mijn vriend en die is helaas op reis. Dus dat zou even moeten wachten.
Heb je veel haast? Ik kan hem wel reserveren voor je?
Groetjes,
----
-----Oorspronkelijk bericht----- From: via Marktplaats
Sent: Sunday, January 26, 2014 4:39 PM
To: b.1490f5xxjth8j@mail.marktplaats.nl
Subject: Reactie: Splinternieuwe koptelefoon Sony MDR-XB910
Reactie op uw advertentie 'Splinternieuwe koptelefoon Sony MDR-XB910'
Ik koop hem van je voor die prijs. Zou ik hem dinsdag kunnen ontvangen?
quote:Vanwege verhuizing en bijkomend ruimtegebrek bied ik deze hoofdtelefoon aan.
Doosje van max 40x40x40quote:
Zyzz brahquote:Op zondag 26 januari 2014 16:59 schreef .PRISM het volgende:
Ik kan hem voor 3,49 bestellen, krijg namelijk 2.50 korting op mijn bestelling? Lol.
Hmm een handig argument. "Hij stond al twee dagen voor die prijs. Ik dacht, als het een fout was zouden ze dat intussen wel hersteld hebben, maar hij staat er nog steeds op."quote:Op zondag 26 januari 2014 17:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]twitter:bol_com twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:46:20@Sjorsjeee Helaas een foutje op de website. Bedankt voor de opmerking! We hebben het inmiddels doorgegeven aan de betreffende afdeling! ^JF reageer retweet
Dit kon nog eens best net zo'n drama worden voor bol.com als bij de HEMA met die taart.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hmm een handig argument. "Hij stond al twee dagen voor die prijs. Ik dacht, als het een fout was zouden ze dat intussen wel hersteld hebben, maar hij staat er nog steeds op."
Geen geld terug? Als ik met ideal bestel wordt het geld namelijk meteen afgeschrevenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit wordt niks.
Geannuleerd en hooguit een tegoedbon.
Het lijkt ze vooralsnog weinig te schelenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit kon nog eens best net zo'n drama worden voor bol.com als bij de HEMA met die taart.
Ik ben benieuwd hoeveel er zijn besteld.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het lijkt ze vooralsnog weinig te schelen
Dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen geld terug? Als ik met ideal bestel wordt het geld namelijk meteen afgeschreven
Nja heb toch betaald met iDealquote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Ja. Wehkamp annuleerde acceptgiro's een keer.
Wat was er dan met Hema?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit kon nog eens best net zo'n drama worden voor bol.com als bij de HEMA met die taart.
Taarten voor 0 euro, mensen bestelde er "miljoenen"quote:
http://www.bol.com/nl/m/s(...)er-zorgen/index.htmlquote:Op zondag 26 januari 2014 18:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze zijn as we speak de algemene voorwaarden aan het veranderen. Kan ze niet meer oproepen. Listig!
Ja maar dan krijg je zo'n tegoedbon vanaf ... euroquote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef ToT het volgende:
Zou kut zijn als je een tegoedbon zou krijgen; zo vaak hoef ik niet wat van bol.com te hebben.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze zijn as we speak de algemene voorwaarden aan het veranderen. Kan ze niet meer oproepen. Listig!
wilde ze openen, en ze waren ineens niet meer beschikbaar.quote:
Dat veranderen ze niet, zeker bol.com niet, morgen komt meteen de consumentenbond huilen.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wilde ze openen, en ze waren ineens niet meer beschikbaar.
hahaha. V&A / [TK] Partij Sony MDR-XB910 Koptelefoons Zilver (200 stuks)quote:Op zondag 26 januari 2014 18:50 schreef .sfinx het volgende:
Had er 10 besteld, uiteraard gaan die linea recta Marktplaats op.
Spuit 11quote:Op zondag 26 januari 2014 18:51 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de normale prijs staat er weer
Had ik ook via de mobiele site ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wilde ze openen, en ze waren ineens niet meer beschikbaar.
OMFGquote:Op zondag 26 januari 2014 19:04 schreef igi0n het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Toch nog wel een voorraadje dus!?
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:04 schreef igi0n het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat heb je bewerkt..quote:Op zondag 26 januari 2014 19:04 schreef igi0n het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jou was er over de telefoon al eentje beloofd toch? Zal dat het wel zijn. Chill voor je iigquote:Op zondag 26 januari 2014 19:04 schreef igi0n het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Niet te bestellenquote:Op zondag 26 januari 2014 19:38 schreef Mata het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/a(...)ue/9000000006200082/
Nog 1tje..
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:38 schreef Mata het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/a(...)ue/9000000006200082/
Nog 1tje..
Nu ook uitverkochtquote:Op zondag 26 januari 2014 19:47 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Twee notebooks besteld.
Edit: oh nee.. lukt niet..
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:46 schreef tennis_jongen het volgende:
als je hem echt krijgt zou ik hem wel willen overnemen voor 15 euro
Als in...65 euro boven de andere prijzen.quote:
Oke, dit was dan 97% ipv de maximale 40%, maar toch.quote:Elektronicasale bij bol.com: sla dit weekend je slag!
Vrijdag 24 januari 2014
Hallo fans, graag attenderen we jullie op het volgende: aankomend weekend is Elektronicasale bij bol.com! Uitverkoop dus, en dat betekent dat er meer dan 500 artikelen zijn afgeprijsd. De korting op artikelen als laptops, televisies, luidsprekers, wasmachines en cameras loopt in sommige gevallen op tot maar liefst 40 procent. Sla dus snel je slag, want op is op!
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Yaros het volgende:
Tof, voor ¤ 0,99 pakken ze mijn 250 hoofdtelefoons ook nog allemaal in!
Bij mij ook. Een zeer grote kans dat ze tegen die tijd de bestelling annuleren.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:05 schreef Helsinki het volgende:
Verwacht rond: 15-02-2014 staat er bij mij.
Alle mensen die er gewoon netjes 1 hebben besteld leveren, mensen met meer dan 1 hebben pechquote:Op zondag 26 januari 2014 21:12 schreef d4v1d het volgende:
Ze moeten eigenlijk gewoon aan de mensen die meer dan 5 van die dingen hebben gekocht bakstenen sturen
Als dat er 20-30 mensen zijn is het oke. Maar met meer snap ik dat dat niet kan.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Alle mensen die er gewoon netjes 1 hebben besteld leveren, mensen met meer dan 1 hebben pech
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef d4v1d het volgende:
http://www.juridischevoor(...)algemene-voorwaarden
Was dit trouwens al gepost?
In sommige gevallen tot 40%. In andere gevallen, daarentegen...quote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef Verbodsbord het volgende:
http://weblog.bol.com/art(...)r=ADVNLTWI602000SN02
Elektronicasale dit weekend, ook op audioapparatuur
[..]
Oke, dit was dan 97% ipv de maximale 40%, maar toch.
True, en wie weet was het een verouderd model waar heel veel klachten over gekomen zijn en wilden ze het gewoon dumpen voor een prijs waarbij niemand met klachten terug komt of zo!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maaaar, de 5,99 stond wel als actieprijs aangegeven, en niet als reguliere prijs.
Ze noemen t wel een aanbieding ja.twitter:bol_com twitterde op zondag 26-01-2014 om 21:02:22@bhwfranken Helaas klopt deze aanbieding niet. Er is de verkeerde prijs geplaatst op de website. Mijn excuses voor het ongemak. ^FB reageer retweet
Jammer maar helaasquote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef d4v1d het volgende:
http://www.juridischevoor(...)algemene-voorwaarden
Was dit trouwens al gepost?
Dat zegt ( op zich ) nog niks over dit geval.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jammer maar helaasWas al te mooi om waar te zijn
Dit hebben heel veel users al geroepen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jammer maar helaasWas al te mooi om waar te zijn
hmm?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat zegt ( op zich ) nog niks over dit geval.
quote:bol.com @bol_com 1 uur
@JasperFraikin Helaas is de foute prijs op de website geplaatst. Hierdoor gaat je bestelling geannuleerd worden. Sorry voor het ongemak. ^FB
Waar slaat dat nu weer opquote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Compensatie anders boycot boll.com
Domme lutsers daar, moeten ze maar de goede prijs er neer zettenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Compensatie anders boycot boll.com
Je moet bij twitter even aanklikken: Show all tweets, dan staat hij er helaas tussen..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gedelete of troll je maar wat?
? Was van twitter, bol.com zei dat het geannuleerd zou wordenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gedelete of troll je maar wat?
Ik heb het inderdaad gezien.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
? Was van twitter, bol.com zei dat het geannuleerd zou worden
Meh, met sommige dingen zijn ze zeker wel goedkoop, maar met een aantal dingen weer echt schofterig duur, zoals met deze koptelefoon als je naar de reguliere prijs ervan kijkt!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef Prullenbak6 het volgende:
Sowieso kopen bij bol.com![]()
Stelletje oplichters
¤135 als ik pricewatch mag geloven?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, met sommige dingen zijn ze zeker wel goedkoop, maar met een aantal dingen weer echt schofterig duur, zoals met deze koptelefoon als je naar de reguliere prijs ervan kijkt!
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
¤135 als ik pricewatch mag geloven?
Maar de meeste mensen kijken toch niet verder dan dat hun neus lang is, dus er zijn altijd figuren die dat ervoor betalen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad, tegenover de ¤199 die bol.com durft te vragen.
Onbegrijpelijk maar waar.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen kijken toch niet verder dan dat hun neus lang is, dus er zijn altijd figuren die dat ervoor betalen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 09:37 schreef Partypoeper het volgende:
Als ik de Twitter moet geloven worden de orders geannuleerd.
Maar de gratis reclame hebben ze weer gehad
Als zij de overeenkomst ontbinden kunnen ze dat niet doenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zolang ze het geld maar wel terugstorten en geen tegoedbon/code gaan geven!
Dat zou echt ideaal voor ze zijn: iedereen straks voor een kleine 8 euro aan tegoed bij hen, dus dan ga je wel kijken of je daar wat kunt bestellen wat je eventueel zou kunnen gebruiken maar anders niet per sé bij hen gekocht zou hebben.
Ik voorzie een flinke omzetstijging bij hen als ze dat zouden doen.
...quote:Op maandag 27 januari 2014 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zolang ze het geld maar wel terugstorten en geen tegoedbon/code gaan geven!
Dat zou echt ideaal voor ze zijn: iedereen straks voor een kleine 8 euro aan tegoed bij hen, dus dan ga je wel kijken of je daar wat kunt bestellen wat je eventueel zou kunnen gebruiken maar anders niet per sé bij hen gekocht zou hebben.
Ik voorzie een flinke omzetstijging bij hen als ze dat zouden doen.
...quote:Op maandag 27 januari 2014 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
...Tuurlijk storten ze het geld terug.
Goed geluid geeft dat ding he!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:03 schreef MichaelScott het volgende:
De postbode heeft hem net bezorgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:14 schreef igi0n het volgende:
Thanks bol.com!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT???????
![]()
![]()
Thanks bol.com!Pakbon als bewijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:
Thanks bol.com!Leuke troll.. plaatje is hergebruikt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://mumbai.olx.in/sony(...)phones-iid-566296598He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
Lol.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:19 schreef Antal het volgende:
[..]
Leuke troll.. plaatje is hergebruikt:
http://mumbai.olx.in/sony(...)phones-iid-566296598
Vind hem een beetje matig, ik heb betere ervaring met Monster.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso pakketjes worden nooit op Maandag bezorgd
http://www.postnl.nl/voor(...)ng/maandagbezorging/quote:Daarom bezorgen we vanaf 2014 geen gewone post meer op maandag. Voor pakketten geldt juist het omgekeerde: omdat u steeds meer pakketten bestelt, ook in het weekend, bezorgen we wel pakketten op maandag. Zo hoeft u steeds minder vaak tot dinsdag te wachten op uw online bestelling.
Wow dat is nieuwquote:Op maandag 27 januari 2014 13:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
http://www.postnl.nl/voor(...)ng/maandagbezorging/
Hier niks.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand al een annuleringsmail binnen?
Nope, status nog steeds "Wordt verwerkt".quote:Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand al een annuleringsmail binnen?
...van 2,50.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit soort dingen zijn meestal wel goed voor een tegoedbon
Misschien dat er per ongeluk 1 of 2 mensen hem wel krijgen, dat ze die over het hoofd hebben gezien.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:42 schreef Martin-Ssempa het volgende:
mensen die denken dat ze het voor zo'n prijs krijgen
Staat dit in het boekje "1001 tips voor de gierige echte Nederlander" ?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Misschien dat er per ongeluk 1 of 2 mensen hem wel krijgen, dat ze die over het hoofd hebben gezien.
Zoiets moet je niet aan de grote klok hangen en gewoon lekker voor jezelf houden, dan heb je de meeste kans dat ze het niet door hebben, en jij je bestelde product gewoon krijgt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:57 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben ze alle 450 met elkaar aan het vergelijken echt fantastisch!
ja ik dacht hem goedkoop besteld te hebben, maar bleek dus te laat te zijn en nu zijn er 200 ekkies van mijn rekening afgeschrevenquote:
Hoeven we ook niet zo lang te wachten in ieder gevalquote:Op maandag 27 januari 2014 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu is er ¤60 van die ¤199 eraf gegaan en de levertijd is opeens van drie weken naar 5-7 dagen gegaan.
Oh, bij Mediamarkt kreeg ik laatst een tegoedbon van 10 euro omdat ik mijn camera van 70 euro niet had ontvangenquote:
Bij de Media Markt en Saturn krijg je al snel een tegoedbon als je een klacht hebt, zeker als je op hoge poten door blijft zeiken.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh, bij Mediamarkt kreeg ik laatst een tegoedbon van 10 euro omdat ik mijn camera van 70 euro niet had ontvangen
Whehehequote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef igi0n het volgende:
Kak, email gekregen dat die gecancelled is, inclusief een cadeaubon van ¤15 die alleen geldig is op DEZE koptelefoon
Inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef igi0n het volgende:
Kak, email gekregen dat die gecancelled is, inclusief een cadeaubon van ¤15 die alleen geldig is op DEZE koptelefoon
Tuurlijk nietquote:Op maandag 27 januari 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen op deze koptelefoon he. Ga je 'm kopen?
Al die codes bij elkaar, zou het werken?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
Iemand behoefte aan mijn kortingscode? Ik hoef hem toch niet.
Geen idee?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Al die codes bij elkaar, zou het werken?
Heb het mailtje nog niet.quote:
Onder de kop ‘Hoe wilt u betalen’ klikt u op de blauwe zin ‘Cadeaubon, cadeaukaart of coupon inwisselen’. Er verschijnt nu een veld waar u de code kunt invoeren. Wanneer u na het invoeren van de code klikt op ‘toevoegen’, ververst het scherm zich automatisch.quote:
zie ander topic, in quote van Joosie.quote:
Ja, tweemaal. Twee bestellingen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:16 schreef Felagund het volgende:
Diegene die er meerde van hebben bestelt hebben die ook meerdere codes? (Al zal het wel zo zijn dat je maar 1 code per koptelefoon mag gebruiken).
30 euro korting is toch niet verkeerd. Als het zou werken.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, tweemaal.
Wel jammer dat het beperkt is tot alleen dit product..
quote:Geachte heer/mevrouw...
Op 26 januari 2014 heeft u bij ons onder bestelnummer 825 het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver' besteld.
Dit artikel is op onze website voor een verkeerd bedrag aangeboden. Helaas was hier sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dat noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal dit artikel niet geleverd worden en wordt uw bestelling geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Indien u het artikel al heeft betaald via iDEAL, dan wordt het bedrag binnen drie werkdagen teruggestort. Heeft u betaald via Maestro of Bancontact/Mister Cash, dan wordt het door u betaalde bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.
Het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver' wordt op dit moment voor de prijs van euro 139,00 aangeboden op onze website. Om u tegemoet te komen in het ontstane ongemak bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van 15,00 euro indien u alsnog het betreffende artikel wilt aanschaffen. De cadeaubon is uitsluitend te gebruiken bij het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver'.
Uw cadeauboncode: BM-VWZHD-X9WI7-PZHS
Waarde: 15,00 euro
Geldig tot: 11 februari 2014
Het inwisselen van de cadeaubon werkt als volgt:
Leg het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver' in uw winkelwagen.
Klik op ‘Verder naar bestellen’.
Doorloop op de pagina ‘Bestellen’ onder ‘Gegevens controleren’ de stappen ‘Adresgegevens’, ‘Verzendwijze & Cadeauservice’ en klik dan op ‘Naar betalen’.
Onder de kop ‘Hoe wilt u betalen’ klikt u op de blauwe zin ‘Cadeaubon, cadeaukaart of coupon inwisselen’. Er verschijnt nu een veld waar u de code kunt invoeren. Wanneer u na het invoeren van de code klikt op ‘toevoegen’, ververst het scherm zich automatisch.
Voldoet u het volledige bedrag van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, klikt u dan op ‘Bestelling plaatsen’. Voldoet u een gedeelte van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, selecteert u dan nog eerst een aanvullende betaalmethode en klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Je krijgt er twee, voor elke bestelling één.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:19 schreef Thomas B. het volgende:
Ik had twee losse bestellingen van twee stuks. Als ik vier codes krijg wordt het alsnog interessant
Same herequote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef igi0n het volgende:
Toch wel netjes opgelost van ze.quote:Geachte heer/mevrouw remlof,
Op 26 januari 2014 heeft u bij ons onder bestelnummer 8251xxxxxx het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver' besteld.
Dit artikel is op onze website voor een verkeerd bedrag aangeboden. Helaas was hier sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dat noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal dit artikel niet geleverd worden en wordt uw bestelling geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Indien u het artikel al heeft betaald via iDEAL, dan wordt het bedrag binnen drie werkdagen teruggestort. Heeft u betaald via Maestro of Bancontact/Mister Cash, dan wordt het door u betaalde bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.
Het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver' wordt op dit moment voor de prijs van euro 139,00 aangeboden op onze website. Om u tegemoet te komen in het ontstane ongemak bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde van 15,00 euro indien u alsnog het betreffende artikel wilt aanschaffen. De cadeaubon is uitsluitend te gebruiken bij het artikel ‘Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver'.
Van mij mag je hem hebben. Ik was niet van plan die koptelefoon tegen dit bedrag aan te schaffen.quote:
In dat geval dus spijt dat ik geen tien losse bestellingen heb gedaanquote:Op maandag 27 januari 2014 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je krijgt er twee, voor elke bestelling één.
Jawel, ik heb mijn code aan Sideshowbobbie gegeven en nu heeft hij -45 korting.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:21 schreef Thomas B. het volgende:
Code is gekoppeld aan account dus uitwisselen kan niet.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, ik heb mijn code aan Sideshowbobbie gegeven en nu heeft hij -45 korting.
Als je er van af wilt houd ik me aanbevolenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn bestellingen zijn ook geannuleerd, wel twee kortingscodes.
Graagquote:
Ik!quote:
Je mag de mijne hebben, ik stuur je een dm.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik!DM?
Edit: poster hierboven mag 'm hebben![]()
Thnx!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:34 schreef igi0n het volgende:
Sommige mensen uiteindelijk dus toch een gratis koptelefoon
Edit: eerste die me DM/PMt krijgt mijn code
Edit2: Ludacriss was de eerste en heeft hem gekregen!
Bedankt!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, ik stuur je een dm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |