Kunnen ze zich niet beroepen op een zin uit de voorwaarden dat een typefout niet geldig is?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
Bedankt TS hij is besteld en betaald voor 7,98 hier komen ze niet onderuit.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef hoas het volgende:
quote:De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
Ik ga er 199 doorverkopen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:28 schreef Yaros het volgende:
Bij 4 koptelefoons betaal je al geen verzendkosten meer
Ik denk ook niet dat ik hem krijg, ik heb namelijk ONDERZOEKSPLICHT wtfquote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jawel.
Geen realistische prijs dus duidelijk dat het een fout betreft.
Idd, heb er 15 besteldquote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week verschijnen ineens allemaal advertenties van deze koptelefoon op marktplaatsZe komen vast toch niet binnen.
Dan hebben ze het al lang afgeblazen.quote:Levertijd: 2-3 weken
Een week? http://link.marktplaats.nl/771346456quote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week verschijnen ineens allemaal advertenties van deze koptelefoon op marktplaatsZe komen vast toch niet binnen.
Lief van zequote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Yaros het volgende:
Tof, voor ¤ 0,99 pakken ze mijn 250 hoofdtelefoons ook nog allemaal in!
Ik zit de AV door te pluizen, maar ik heb nog geen clausules gevonden die van toepassing zijn. Wel dit:quote:Op zondag 26 januari 2014 16:34 schreef JeMoeder het volgende:
Levertijd 2-3 weken.
Tijd genoeg voor Bol.com om uit te vinden dat de prijs niet correct was en een beroep te doen op de AV.
Maar dat is van toepassing op de betaling en die heb ik gedaan.quote:De ondernemer kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
Omdat het wettelijk is bepaald?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zit de AV door te pluizen, maar ik heb nog geen clausules gevonden die van toepassing zijn. Wel dit:
Hoeft niet persé, winkels laten zoiets vaker doorgaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:36 schreef zarGon het volgende:
Ze annuleren je bestelling.
Als 't nou 90/100 euro of zo was, kon je het nog op 'korting' gooien. Nu weet je dat het een menselijke fout is, gezien de prijzen in andere winkels.
Ik spreek uit ervaring. Een jaar of 5 terug hadden ze een IXUS camera voor 2 euro in de winkel staan. Ik had er daar tien van besteld. Die bestelling werd geannuleerd, vervolgens kreeg ik wel een coupon ter waarde van 5 of 10 euro kan ik me herinneren.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik zit de AV door te pluizen, maar ik heb nog geen clausules gevonden die van toepassing zijn. Wel dit:
[..]
Maar dat is van toepassing op de betaling en die heb ik gedaan.
Het zal idd wel te mooi zijn om waar te zijn, maar niet geschoten is altijd mis
De Algemene Voorwaarden doen er in dit geval niet zo gek veel toe omdat bol.com zich kan beroepen op dwingend recht, dat wil zeggen recht dat voor elke AV gaat.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is van toepassing op de betaling en die heb ik gedaan.
Het zal idd wel te mooi zijn om waar te zijn, maar niet geschoten is altijd mis
quote:
Ah oke. Nou ja, jammer danquote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring. Een jaar of 5 terug hadden ze een IXUS camera voor 2 euro in de winkel staan. Ik had er daar tien van besteld. Die bestelling werd geannuleerd, vervolgens kreeg ik wel een coupon ter waarde van 5 of 10 euro kan ik me herinneren.
dit dusquote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef zarGon het volgende:
Gewoon alsnog bestellen trouwens, kans bestaat dat je een cadeaubon of zo krijgt om de geannuleerde bestelling goed te maken.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef yamiown het volgende:
Het zou btw mooi zijn als de bestellingen wel doorgaan en degenen die er 250 oid. hebben besteld zo'n 1000 euro mogen ophoesten, vervolgens een stortvloed aan koptelefoons binnen krijgen en deze in een wanhoopspoging proberen te verkopen en er uiteindelijk ook nog maar 10 per voor krijgen en later met 100 van die dingen overhouden.
Dat kan sowieso niet. Bol.com heeft de keuze tussen de overeenkomst nakomen of die ontbinden. Oftewel: of je levert en krijgt de prijs die op de site staat, of je levert niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef yamiown het volgende:
Het zou btw mooi zijn als de bestellingen wel doorgaan en degenen die er 250 oid. hebben besteld zo'n 1000 euro mogen ophoesten, vervolgens een stortvloed aan koptelefoons binnen krijgen en deze in een wanhoopspoging proberen te verkopen en er uiteindelijk ook nog maar 10 per voor krijgen en later met 100 van die dingen overhouden.
Eh gewoon terugsturen? Iets met 7 dagen bedenktijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef yamiown het volgende:
7 werkdagen (9 dagen dus).quote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh gewoon terugsturen? Iets met 7 dagen bedenktijd.
Dit idd, breng het anders gewoon naar de pawn shopquote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh gewoon terugsturen? Iets met 7 dagen bedenktijd.
twitter:nylz twitterde op zondag 26-01-2014 om 16:46:51Dit heb ik gekocht bij http://t.co/uZSpDEMKNS: Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver - http://t.co/EkNOfPu3ZjVoor ¤5,99
reageer retweet
snuggerquote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
twitter:nylz twitterde op zondag 26-01-2014 om 16:46:51Dit heb ik gekocht bij http://t.co/uZSpDEMKNS: Sony MDR-XB910 - On-ear koptelefoon - Zilver - http://t.co/EkNOfPu3ZjVoor ¤5,99
reageer retweet
Wat doe jequote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef remlof het volgende:
reageer retweet
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:51 schreef Plantagehouder het volgende:
Heb ff een belletje naar bol.com gedaan, het is een foutje. Ik krijg de koptelefoon wel voor 5 euro als dankje voor de melding want het was ze nog niet opgevallen.
Heb ff een belletje naar bol.com gedaan, het is een foutje. Ik krijg de koptelefoon wel voor 5 euro als dankje voor de melding want het was ze nog niet opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |