Wow dat is nieuwquote:Op maandag 27 januari 2014 13:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
http://www.postnl.nl/voor(...)ng/maandagbezorging/
Hier niks.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand al een annuleringsmail binnen?
Nope, status nog steeds "Wordt verwerkt".quote:Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand al een annuleringsmail binnen?
...van 2,50.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit soort dingen zijn meestal wel goed voor een tegoedbon
Misschien dat er per ongeluk 1 of 2 mensen hem wel krijgen, dat ze die over het hoofd hebben gezien.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:42 schreef Martin-Ssempa het volgende:
mensen die denken dat ze het voor zo'n prijs krijgen
Staat dit in het boekje "1001 tips voor de gierige echte Nederlander" ?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Misschien dat er per ongeluk 1 of 2 mensen hem wel krijgen, dat ze die over het hoofd hebben gezien.
Zoiets moet je niet aan de grote klok hangen en gewoon lekker voor jezelf houden, dan heb je de meeste kans dat ze het niet door hebben, en jij je bestelde product gewoon krijgt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:57 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben ze alle 450 met elkaar aan het vergelijken echt fantastisch!
ja ik dacht hem goedkoop besteld te hebben, maar bleek dus te laat te zijn en nu zijn er 200 ekkies van mijn rekening afgeschrevenquote:
Hoeven we ook niet zo lang te wachten in ieder gevalquote:Op maandag 27 januari 2014 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu is er ¤60 van die ¤199 eraf gegaan en de levertijd is opeens van drie weken naar 5-7 dagen gegaan.
Oh, bij Mediamarkt kreeg ik laatst een tegoedbon van 10 euro omdat ik mijn camera van 70 euro niet had ontvangenquote:
Bij de Media Markt en Saturn krijg je al snel een tegoedbon als je een klacht hebt, zeker als je op hoge poten door blijft zeiken.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh, bij Mediamarkt kreeg ik laatst een tegoedbon van 10 euro omdat ik mijn camera van 70 euro niet had ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |