abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 januari 2014 @ 15:20:11 #1
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_135928347
Dit topic liep volgens mij best prima tijdens de OS 2012 (zelf heb ik er in elk geval best wat van opgestoken over de voor mij onbekende sporten), misschien een idee om het nu weer te doen? Mod mag het sluiten als het niks is hoor, maar leek me wel weer een aardig idee :+

OS / Silly Olympics: Stel hier je (domme) vragen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 januari 2014 @ 15:25:06 #2
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135928428
Waarom is ijszwemmen geen olympische sport?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 januari 2014 @ 15:29:28 #3
284411 crew  heywoodu
pi_135928517
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:25 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is ijszwemmen geen olympische sport?
De bond is nog jong, opgericht in 2009, en is nog bezig om het ijszwemmen internationaal als erkende sport neer te zetten. Dat is het doel voor nu, maar het uiteindelijke doel is wel degelijk om het ooit op de Olympische Spelen te krijgen :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 15:29:47 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135928521
Wie bepaalt wat de deelnemers als kleding dragen? Zijn dat de sponsors (van de nationale comités)? Of heeft het IOC ook nog richtlijnen/eisen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 januari 2014 @ 15:33:06 #5
284411 crew  heywoodu
pi_135928584
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:29 schreef donroyco het volgende:
Wie bepaalt wat de deelnemers als kleding dragen? Zijn dat de sponsors (van de nationale comités)? Of heeft het IOC ook nog richtlijnen/eisen?
De enige eisen die het IOC wat dat betreft stelt (denk ik) zijn dat niet-olympische sponsoren niet te zien mogen zijn:

Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 januari 2014 @ 15:46:55 #6
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135928887
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

De bond is nog jong, opgericht in 2009, en is nog bezig om het ijszwemmen internationaal als erkende sport neer te zetten. Dat is het doel voor nu, maar het uiteindelijke doel is wel degelijk om het ooit op de Olympische Spelen te krijgen :)
^O^.
pi_135929034
Waarom is polo geen olympische sport :(
-XOXO-
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 januari 2014 @ 15:56:33 #8
284411 crew  heywoodu
pi_135929122
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is polo geen olympische sport :(
Het wordt beoefend in te weinig landen, ik denk dat het te duur is en de beste spelers mogen bijvoorbeeld aan het WK niet meedoen.

Laat daar eerst eens verandering in komen ^O^
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:22:09 #9
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_135931178
Waarom is marathonschaatsen geen olympische sport?
pi_135931287
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:22 schreef kibo het volgende:
Omdat alleen Nederlanders die sport beoefenen. Al komen de laatste paar jaar meer buitenlanders meedoen, maar te weinig om het als een internationale tak van sport te zien.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:28:02 #11
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_135931335
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Omdat alleen Nederlanders die sport beoefenen. Al komen de laatste paar jaar meer buitenlanders meedoen, maar te weinig om het als een internationale tak van sport te zien.
Hoe luiden de exacte regels hiervoor?
pi_135931470
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:28 schreef kibo het volgende:

[..]

Hoe luiden de exacte regels hiervoor?
Regels weet ik niet specifiek. Op onderstaand PDF staan alle criteria waar een sport aan hoort te voldoen. http://www.olympic.org/Documents/Reports/EN/en_report_813.pdf
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 januari 2014 @ 17:37:42 #13
284411 crew  heywoodu
pi_135931570
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Regels weet ik niet specifiek. Op onderstaand PDF staan alle criteria waar een sport aan hoort te voldoen. http://www.olympic.org/Documents/Reports/EN/en_report_813.pdf
Jammer dat er geen getallen en concrete criteria staan, maar alleen dingen als:

quote:
List of countries that have been placed in the top 16 in the last four world rankings (or World Championships if the IF
does not set up world rankings) for each sport or discipline for men and women.
Ja, wat bedoelen ze hiermee? Het criterium is dat ze een lijst van landen hebben?
pi_135932612
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Jammer dat er geen getallen en concrete criteria staan,
Heel vaag kan ik me nog iets herinneren dat er vroeger een eis was in de orde van: minimaal beoefend op 3 continenten en in minimaal 40 landen.

Zal ondertussen wel achterhaald zijn, maar er waren dus ooit wel duidelijkere criteria.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 januari 2014 @ 23:09:50 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_135988392
waarom hebben ze eigenlijk dat kunstrij gala? puur voor het geld?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_135992642
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Jammer dat er geen getallen en concrete criteria staan, maar alleen dingen als:

[..]

Ja, wat bedoelen ze hiermee? Het criterium is dat ze een lijst van landen hebben?
dit is een evaluatie lijst welke gegevens men nodig heeft waarmee ze aan de slag kunnen om te kunnen beoordelen of het nog olympisch waardig is. hier de recente BTW http://www.olympic.org/Do(...)disciplines.docx.pdf

op internet vind ik de volgende criteria

quote:
he first step in the process of becoming an Olympic sport is recognition as a sport from the International Olympic Committee (IOC). The IOC requires that the activity have administration by an international non-governmental organization that oversees at least one sport. Once a sport is recognized, it then moves to International Sports Federation (IF) status. At that point, the international organization administering the sport must enforce the Olympic Movement Anti-Doping Code, including conducting effective out-of-competition tests on the sport's competitors, while maintaining rules set forth by the Olympic Charter.

A sport may gain IOC recognition but not become a competing event at the Olympic Games. Bowling, rugby, and chess are recognized sports, but they do not compete at the Games. To become a part of the Games the sport's IF must apply for admittance by filing a petition establishing its criteria of eligibility to the IOC. The IOC may then admit an activity into the Olympic program in one of three different ways: as a sport, a discipline, which is a branch of a sport, or an event, which is a competition within a discipline. For instance, triathlon was admitted as a sport, debuting at the 2000 Games in Sydney. Women's wrestling was a new discipline in the sport of wrestling at the Athens Games, and women's pole vaulting was the most recently added track and field event. Rules for admittance vary slightly between a new sport, a discipline, and an event, but the intent is the same.

Once an IF has presented its petition, many rules and regulations control whether the sport will become part of the Olympic Games. The Olympic Charter indicates that to be accepted, a sport must be widely practiced by men in at least 75 countries and on four continents, and by women in no fewer than 40 countries and on three continents. The sport must also increase the ‘‘value and appeal'' of the Olympic Games and retain and reflect its modern traditions. There are numerous other rules, including bans on purely ‘‘mind sports'' and sports dependent on mechanical propulsion. These rules have kept chess, automobile racing, and other recognized sports out of the Olympic Games.

In recent years the IOC has worked to manage the scope of the Olympics by permitting new sports only in conjunction with the simultaneous discontinuation of others. Sports that have already been part of the Games are periodically reviewed to determine whether they should be retained. The Olympic Program Commission notes that problems have arisen when trying to find venues to accommodate some sports' specific needs, such as baseball and softball, which will be discontinued from Olympic programming starting with the London Games in 2012. When choosing sports to include in the program the IOC must take into consideration media and public interest, since these are a key drive behind the Olympic Games, but must simultaneously manage costs.

While a number of events have been added to the Games since their resumption in 1896, a good number have been sidelined. Tug-of-war, for example, was once a respected Olympic sport. Cricket, golf, lacrosse, polo, power boating, rackets, rink-hockey, roque, rugby, and water skiing were all once part of the Olympic Games but have been discontinued over the years.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_135993550
Waarom geeft alleen Nederland een neuk om schaatsen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport / Supervogel maandag 27 januari 2014 @ 01:06:22 #18
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135993599
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:04 schreef superniger het volgende:
Waarom geeft alleen Nederland een neuk om schaatsen?
Je bedoelt de NOS?

Edit; Oh ik las 'alleen' en 'Nederland' andersom.

Maargoed, er zijn nog genoeg andere landen die wel meedoen.
pi_135993608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:22 schreef kibo het volgende:
Een marathon, mits op natuurijs en dus niet eindeloos rondjes schaatsen op een ijsbaan, zou inderdaad een aardige toevoeging zijn voor de spelen.
pi_135993834
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een marathon, mits op natuurijs en dus niet eindeloos rondjes schaatsen op een ijsbaan, zou inderdaad een aardige toevoeging zijn voor de spelen.
Marathon heeft geen IF en er is geen internationale competitie. Men is wel bezig de mass start naar de spelen te krijgen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  maandag 27 januari 2014 @ 10:06:20 #21
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_135997475
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zoiets is er ook bij het langlaufen, weet alleen niet of dit daar wel een olympische discipline is.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 januari 2014 @ 10:09:38 #22
284411 crew  heywoodu
pi_135997573
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:06 schreef kibo het volgende:

[..]

Zoiets is er ook bij het langlaufen, weet alleen niet of dit daar wel een olympische discipline is.
Nee. Of nou ja, op de Spelen heb je wel de 30km (vrouwen) en 50km (mannen), maar dat wordt gewoon gezien als de 30km of de 50km, niet als marathon.

Je hebt wel degelijk marathonwedstrijden, daar is zelfs een klassement voor volgens mij. Daar zitten klassiekers in als de Marcialonga of de legendarische Vasaloppet :Y
pi_135997612
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef rubbereend het volgende:
waarom hebben ze eigenlijk dat kunstrij gala? puur voor het geld?
De organisatie kan dan wat extra geld pakken en de schaats(t)ers kunnen gewoon hun ding doen zonder druk en regels. Voor het publiek is het een mooie kans om de beste schaats(t)ers in actie te zien. Voordeel van het gala is ook dat het een breder publiek trekt, 20 lange programma's kijken kan best een beproeving zijn. In het gala zie je iedereen in één avond.

De sport leent zich er ook voor. Het heeft weinig nut om Sven nog een keer voor 10km op het ijs te sturen op de slotavond van de Spelen.
Get it and Bet it
pi_135997744
Waarom is GSM werpen geen olympische sport?

Ik heb wel eens deelgenomen aan het Belgisch Kampioenschap ten voordele van Think Pink (borstkanker)
Werewolf
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 januari 2014 @ 10:18:00 #25
284411 crew  heywoodu
pi_135997778
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:16 schreef sararaats het volgende:
Waarom is GSM werpen geen olympische sport?

Ik heb wel eens deelgenomen aan het Belgisch Kampioenschap ten voordele van Think Pink (borstkanker)
OWS / Silly Olympics: Stel hier je (domme) vragen
  maandag 27 januari 2014 @ 10:26:36 #26
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_135998011
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee. Of nou ja, op de Spelen heb je wel de 30km (vrouwen) en 50km (mannen), maar dat wordt gewoon gezien als de 30km of de 50km, niet als marathon.

Je hebt wel degelijk marathonwedstrijden, daar is zelfs een klassement voor volgens mij. Daar zitten klassiekers in als de Marcialonga of de legendarische Vasaloppet :Y
Een massa-start maakt het als kijksport igg veel spectaculairder, idem voor schaatsen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 januari 2014 @ 10:39:17 #27
284411 crew  heywoodu
pi_135998326
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:26 schreef kibo het volgende:

[..]

Een massa-start maakt het als kijksport igg veel spectaculairder, idem voor schaatsen.
Met schaatsen vind ik dat niet, maar met langlaufen zeker wel. De massastart vind ik een stuk overzichtelijker dan de individuele start.
pi_135998381
Wanneer veranderen de jurysporten in smssporten zodat je als kijker zelf kunt stemmen op je favoriet?
  maandag 27 januari 2014 @ 10:49:01 #29
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_135998642
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef Nober het volgende:
Wanneer veranderen de jurysporten in smssporten zodat je als kijker zelf kunt stemmen op je favoriet?
Dat lijkt me geen goed plan.
Nationalistische sentimenten worden gemobiliseerd en bepalen de uitslag, niet gehinderd door kennis van zaken. Zie Eurovisie songfestival.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 februari 2014 @ 11:13:40 #30
284411 crew  heywoodu
pi_136277741
Bij welke biatlononderdelen zijn schieten (of juist langlaufen) belangrijker dan bij de andere onderdelen?
Even de 2 extremen, individuele wedstrijd en sprint, als voorbeeld.

Je zou kunnen zeggen dat iemand die relatief gezien beter schiet dan langlauft op de (lange) individuele wedstrijd meer kans heeft dan op de sprint. Een misser op de individuele wedstrijd kost immers een volle minuut, terwijl dat op de sprint "slechts" een strafrondje is van een seconde of 25.

Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat iemand die relatief gezien beter langlauft dan schiet juist meer kans heeft op de individuele wedstrijd dan op de sprint. Bij de veel langere individuele wedstrijd heb je immers veel meer tijd om met je snelle langlaufen tijd goed te maken. Op de sprint is er veel minder tijd om je strafrondje weer goed te maken.
pi_136278468
Waarom komt Madeleine Dupont deze OS niet uit voor het Deense Curlingteam?

pi_136283528
quote:
5s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:13 schreef heywoodu het volgende:
Bij welke biatlononderdelen zijn schieten (of juist langlaufen) belangrijker dan bij de andere onderdelen?

Je zou kunnen zeggen dat iemand die relatief gezien beter schiet dan langlauft op de (lange) individuele wedstrijd meer kans heeft dan op de sprint. Een misser op de individuele wedstrijd kost immers een volle minuut, terwijl dat op de sprint "slechts" een strafrondje is van een seconde of 25.

Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat iemand die relatief gezien beter langlauft dan schiet juist meer kans heeft op de individuele wedstrijd dan op de sprint. Bij de veel langere individuele wedstrijd heb je immers veel meer tijd om met je snelle langlaufen tijd goed te maken. Op de sprint is er veel minder tijd om je strafrondje weer goed te maken.
Ik neig naar optie 1.

Als ik globaal de prestaties bekijk van erkende "slechtere" schutters, dan halen die voornamelijk hun beste resultaten op de kortere (sprint)afstanden. Met 2 fouten een sprint winnen kan nog wel, maar 4 minuten inhalen is zo goed als onmogelijk.

Disclaimer: Heb het dan over de vrouwen....bij de mannen heb ik er minder zicht op.
pi_136289455
quote:
5s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:13 schreef heywoodu het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik neig naar optie 1.

Als ik globaal de prestaties bekijk van erkende "slechtere" schutters, dan halen die voornamelijk hun beste resultaten op de kortere (sprint)afstanden. Met 2 fouten een sprint winnen kan nog wel, maar 4 minuten inhalen is zo goed als onmogelijk.

Disclaimer: Heb het dan over de vrouwen....bij de mannen heb ik er minder zicht op.
Dat verschilt ook een beetje per atleet. Als snelle langlaufer kun/moet je op een individuele wedstrijd rustiger skaten omdat het schieten belangrijk is, sommigen zien daardoor hun schietprestaties verbeterd en anderen amper of niet.

Je hebt bij een individuele wedstrijd weliswaar meer afstand/tijd hebt om tijd goed te maken, maar afgezet tegen de tijd die je daar per fout verliest moet je relatief sneller zijn om een fout goed te maken dan op de kortere nummers.

Bij een individuele wedstrijd zie je vaak meer verrassende namen voorin, omdat het mogelijk is om minder fouten te maken dan de snellere concurrentie. In een sprint is dat voor langzamere atleten relatief minder, omdat het in principe niet mogelijk is om ineens veel sneller te skaten dan normaal (of je moet echt een gigantisch voordeel hebben met de waxing). Wel heb je af en toe heel snelle langlaufers die bovenin de uitslagen opduiken, omdat het met maar 2x schieten mogelijk is om als slechte schutter toch af en toe (g)een fout te maken, dan heb je het over types als Lars Berger.

Dan heb je ook nog de massastart, waar weer andere dingen meespelen. In de eerste helft van de race blijft de wedstrijd vaak gesloten. Dan heb je dus nog niet veel aan je snelheid als anderen gewoon in het spoor mee kunnen gaan en is het veel meer een mentaal spelletje om op het juiste moment goed te kunnen schieten rechtstreeks tegen de concurrentie.
pi_136307859
Bestaat er zo iets als een moderne winter vijfkamp? (Niet of het olympisch is -> want niet, maar of het er is)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 februari 2014 @ 00:45:14 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_136311195
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef komrad het volgende:
Bestaat er zo iets als een moderne winter vijfkamp? (Niet of het olympisch is -> want niet, maar of het er is)
nouja de noordse combinatie is het een soort van, maar dan heel klein
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_136311803
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef komrad het volgende:
Er is in ieder geval wel een wintertriathlon. Die bestaat uit rennen, mountainbiken (meestal ook in de sneeuw) en langlaufen. En bij de Nederlandse variant wordt er geschaatst ipv gelanglauft.
pi_136314698
Durft van Calker nu wel de baan op?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 februari 2014 @ 10:20:03 #38
284411 crew  heywoodu
pi_136315027
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:03 schreef superniger het volgende:
Durft van Calker nu wel de baan op?
Zoals op elke baan waar het ontwerp niet mislukt is, ja :)
pi_136318291
Hoeveel posts heeft held heywoodu in dit subforum geplaatst als de spelen zijn afgelopen? Ik schat 1653
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:30:42 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_136326301
Hoe heette die ene Noorse (denk ik?) of Zweedse babe bij het curlen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_136330239
Waarom worden de slalom en reuzenslalom over 2 manches geskied en de super G en de afdaling over 1 manche?

En wordt bij de OS het parcours ook door aangewezen landencoaches gestoken?
pi_136333352
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:30 schreef Falco het volgende:
Hoe heette die ene Noorse (denk ik?) of Zweedse babe bij het curlen?
Linn Githmark.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 februari 2014 @ 19:29:12 #43
284411 crew  heywoodu
pi_136333679
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:18 schreef komrad het volgende:
En wordt bij de OS het parcours ook door aangewezen landencoaches gestoken?
In Vancouver werden de slalom en reuzenslalom in elk geval gewoon door landencoaches gestoken ja, ik neem dan aan dat die ook gekozen zijn op dezelfde manier als die in de World Cup.
pi_136354290
Vast al eens gevraagd, maar wat als de snelste langlaufer meedoet met Biatlon en het schieten overslaat of heel snel doet en dan 5 strafrondjes extra doet ? Hoe hoog zal hij/zijn dan eindigen ?
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 februari 2014 @ 09:46:39 #45
284411 crew  heywoodu
pi_136354438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:39 schreef Madhouse11 het volgende:
Vast al eens gevraagd, maar wat als de snelste langlaufer meedoet met Biatlon en het schieten overslaat of heel snel doet en dan 5 strafrondjes extra doet ? Hoe hoog zal hij/zijn dan eindigen ?
Dat gaat veel te veel tijd kosten, want op de kortste afstand moet hij/zij dan al 10 strafrondjes lopen (nou met mazzel misschien 9), dat gaat dan al snel meer dan 3 minuten kosten. En de beste biatleten zijn echt niet zo traag dat die 3 minuten zo even ingehaald worden.

Op de langste afstanden zelfs 20 strafrondjes of nog erger, 20 strafminuten :+
pi_136428536
Waarom zijn er eigenlijk geen Europese Spelen, zoals vele andere continenten dit al wel vele jaren hebben (All-Africa Games, Pan American Games, Asian Games)?
PWBF
pi_136428567
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:22 schreef Nielsch het volgende:
Asian Games
De 1e editie zal in 2015 plaats vinden in Baku, Azerbaijan https://en.wikipedia.org/wiki/European_Games
pi_136428580
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:27 schreef hole1988 het volgende:

[..]

De 1e editie zal in 2015 plaats vinden in Baku, Azerbaijan https://en.wikipedia.org/wiki/European_Games
Oh okee, leuk!

Wist niet dat Azerbaijan in Europa lag, dus ook nog wat geleerd!
PWBF
pi_136442166
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:39 schreef Madhouse11 het volgende:
Vroeger had je zo'n Noor (naam vergeten) die traditioneel altijd minuten voorlag bij het laufen en dan 60% mis schoot, dan weer iedereen inhaalde, weer de helft mis schoot etc. Als ie toevallig wat meer raakte won ie wel en zo niet dan haalde ie nog wel de top 5 soms.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_136444738
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:45 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Vroeger had je zo'n Noor (naam vergeten) die traditioneel altijd minuten voorlag bij het laufen en dan 60% mis schoot, dan weer iedereen inhaalde, weer de helft mis schoot etc. Als ie toevallig wat meer raakte won ie wel en zo niet dan haalde ie nog wel de top 5 soms.
bedoel je bjorndahlen _O-

grapje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')