Die hebben we wel, maar die heeft zich niet gekwalificeerd voor de Spelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:13 schreef ShevaJB het volgende:
Waarom heeft NL geen olympisch voetbalelftal?
Ahzo!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Die hebben we wel, maar die heeft zich niet gekwalificeerd voor de Spelen.
Zoals?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Waarom houden ze bij sommige sporten zo krampachtig vast aan het achterhaalde idee de échte profs te weren
Die bonden willen niet betalen aan het IOC. Of willen niet voldoen aan de eisen van het IOS mbt bijvoorbeeld doping.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Waarom houden ze bij sommige sporten zo krampachtig vast aan het achterhaalde idee de échte profs te weren
Die zijn er wel. De Pan African Games of Asian Games bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:32 schreef wdn het volgende:
Vraag: waarom zijn er eigenlijk geen continetale spelen? EU vs NA vs ZA vs AS vs AF vs OC
Omdat het Belgen weinig kan schelen of Zweden een medaille wint voor Europa, en het zal Brazilianen aan hun reet roesten als een Boliviaan goud wint voor Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:32 schreef wdn het volgende:
Vraag: waarom zijn er eigenlijk geen continetale spelen? EU vs NA vs ZA vs AS vs AF vs OC
Nee, dat is binnen 1 continent (commenwealth games is binnen Het Koningrijk).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:34 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Die zijn er wel. De Pan African Games of Asian Games bijvoorbeeld.
Ik begreep het als een soort Spelen waar je niet met landenteams maar met continentale teams staat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:34 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Die zijn er wel. De Pan African Games of Asian Games bijvoorbeeld.
Oh, op die fiets. Ja, ik denk dat de landen van die continenten als geheel daar niet echt voor te porren zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dat is binnen 1 continent (commenwealth games is binnen Het Koningrijk).
Ik bedoelde continent vs continent.
Rider Cup.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dat is binnen 1 continent (commenwealth games is binnen Het Koningrijk).
Ik bedoelde continent vs continent.
Dat is 1 sport.quote:
Ja en de Masconi cup (9 ballquote:
Bij Mart aan tafelquote:
Enz.?quote:
Volgens mij moet je gezwommen hebben om een medaille te krijgen, dus zou ik gaan voor ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef KimmoKim het volgende:
krijgt Hinkelien Schreuder ook en medaille aangezien zij de series gezwommen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |