abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115418634
No shit :D
Ik zat er al aan te denken maar dacht nee dat is beide met een K.

Kano is natuurlijk Canoe in het engels :|W :|W
pi_115418662
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:')

Het "Netherlands Heineken House" klinkt niet en in het buitenland is Holland natuurlijk gewoon synoniem voor The Netherlands.
In hossende menigtes her en der op de wereld waarschijnlijk wel, maar daarbuiten ook heel vaak niet. Zo gewoon is het helemaal niet, zeker niet als je je daarmee als NOC (niet HOC) naar buiten toe presenteert. Als het nou een louter privé-initiatief betreft dan zou het wat anders zijn dan wanneer die atleten verplicht zijn aan de Hollandse 'bijdrage' aan de spelen mee te doen.

En de belangrijkste vraag is natuurlijk niet waarom de Hollanders zo oververtegenwoordigd zijn in het was misplaatse en nogal raar geuite chauvinisme, maar waardoor ze zo ondervertegenwoordigd zijn waar het niet om praatjes maar om sportieve daden gaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115419611
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In hossende menigtes her en der op de wereld waarschijnlijk wel, maar daarbuiten ook heel vaak niet. Zo gewoon is het helemaal niet, zeker niet als je je daarmee als NOC (niet HOC) naar buiten toe presenteert. Als het nou een louter privé-initiatief betreft dan zou het wat anders zijn dan wanneer die atleten verplicht zijn aan de Hollandse 'bijdrage' aan de spelen mee te doen.

En de belangrijkste vraag is natuurlijk niet waarom de Hollanders zo oververtegenwoordigd zijn in het was misplaatse en nogal raar geuite chauvinisme, maar waardoor ze zo ondervertegenwoordigd zijn waar het niet om praatjes maar om sportieve daden gaat.
Lekker belangrijk :')

Maar het klopt inderdaad dat er geen Zeeuwen, Friezen, Groningers, Limbo's en Utrechters in dat Heineken House zijn :')
pi_115419708
Ik juich als Friese Groninger ook alleen maar om Epke en Ranomi :Y
pi_115436413
Nu de backhand ook is toegestaan bij het hockey, is die bolling in de stick dan ook verdwenen?
pi_115436843
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef hugsy33 het volgende:
Nu de backhand ook is toegestaan bij het hockey, is die bolling in de stick dan ook verdwenen?
Nee, je slaat bij de backhand met de zijkant en niet die bolle achterkant.
pi_115438671
Ik zit schoonspringen te kijken, wat zijn dat nou voor handdoekjes die ze gebruiken? Ze nemen ze mee dat ronde badje in maar houden ze gewoon in het water. Is dat van een speciaal spul gemaakt of zo?
pi_115439309
waarom doet het beste nederlands voetbal elftal niet mee?
pi_115441142
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee, je slaat bij de backhand met de zijkant en niet die bolle achterkant.
met de dunne kopsekant :?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:33:27 #260
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115441195
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef Gwywen het volgende:
Ik zit schoonspringen te kijken, wat zijn dat nou voor handdoekjes die ze gebruiken? Ze nemen ze mee dat ronde badje in maar houden ze gewoon in het water. Is dat van een speciaal spul gemaakt of zo?
Zeem.
Zorgt ervoor dat water van je lijf gaat.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:54:21 #261
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_115445208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

nederlandse supporters :')

we bleren maar dat die fransen zo verschrikkelijk chauvinistisch zijn en dat we er allemaal een hekel aan hebben maar wij nederlanders zijn minstens net zo erg. zodra er een nederlander ergens aan mee doet is hij min of meer verplicht om een medaille te halen en anders word de persoon zo ongeveer massaal neegesabeld
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_115463448
Ik was gisteren naar de finale van het hoogspringen aan het kijken, en ik begreep er niet veel van.
Ik had nochtans de regels op de site gecheckt:
quote:
In the final, as in qualifying, athletes are eliminated if they fail at three attempts in a row. The athlete who completes the highest jump is the winner.

At the end of the competition, any ties are broken in favour of the athlete with fewest failures at the final height. If still tied, the athlete with the fewest total failures wins, and if still tied after that the tie stands, other than for first place, which is normally resolved by a jump-off.
http://www.london2012.com(...)/competition-format/

Moeten ze zelf de hoogtes op voorhand opgeven die ze gaan proberen? Is het normaal dat ze allemaal dezelfde opgeven? :? :@
pi_115463740
Volgens mij zijn de te springen hoogten vooraf vastgelegd door de organisatie, met een interval van een paar centimeter per sprong. In het begin is dat meestal 5 cm, daarna worden het wat kleinere intervallen. Dus ze beginnen op 1.80, 1.85. 1.90 m etc. Als atleet mag je zelf kiezen op welke hoogte je begint met springen (want de meesten moeten ruim over de 2m). Dus je kan zelf zeggen, ik begin pas op 2.20m met springen om energie te sparen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:28:33 #264
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115463757
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:19 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik was gisteren naar de finale van het hoogspringen aan het kijken, en ik begreep er niet veel van.
Ik had nochtans de regels op de site gecheckt:

[..]

http://www.london2012.com(...)/competition-format/

Moeten ze zelf de hoogtes op voorhand opgeven die ze gaan proberen? Is het normaal dat ze allemaal dezelfde opgeven? :? :@
Nee, dat hoeft niet. De lat ligt telkens op een bepaalde hoogte (en gaat ook telkens met een vastgesteld aantal cm omhoog) en op elke hoogte mag je beslissen of je "meedoet". Je mag zelfs tijdens een hoogte nog ineens die lengte overslaan, maar bij de volgende hoogte tellen die fouten dan wel mee.

Voorbeeld tussen twee springers:

- A begint al bij 2,00m, doet twee pogingen om erover te komen.
- Daarna gaan ze pas bij 2,30m verder. B gaat daar bij de derde poging over en A is twee keer fout gegaan. Dan is het voor A beter alsnog deze lengte over te slaan. Als het hem lukt staat hij immers toch tweede (hij heeft in totaal meer mislukte pogingen gedaan dan B), en moet hij toch nog over de volgende hoogte (stel 2,32m). Hij heeft dan echter maar één poging op 2,32m
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')