pagina's hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Jancees, koning kaap. Trotse opvolger van Piet Hein maar dan voor een beter doeleinde
[ afbeelding ]
Ja, en nu?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:50 schreef Toto69 het volgende:
- Nou dat jij eigk best triest bent
- En ***** niet eens verdient
* Weet jij wat jij verdient?
* Een nekschot
Interessant.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:50 schreef Toto69 het volgende:
- Nou dat jij eigk best triest bent
- En ***** niet eens verdient
* Weet jij wat jij verdient?
* Een nekschot
je hequote:
mag ik mee?quote:
waarom?quote:
Jij hebt pax al, eerlijk zullen wij alles delen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijf met je gore poten van tjacka af verdomme
Sinds wanneer scheld jij met kanker?quote:
pax is een oudje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt pax al, eerlijk zullen wij alles delen.
Sinds ik opgefokt als de tyfus ben en echt in staat ben om dat wijf kapot te meppen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds wanneer scheld jij met kanker?
Stel je ff aan manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds ik opgefokt als de tyfus ben en echt in staat ben om dat wijf kapot te meppen.
Je druk maken om Facebook überhaupt. Echt hoor totoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds ik opgefokt als de tyfus ben en echt in staat ben om dat wijf kapot te meppen.
en dan eerder op de dag huilen als iemand ''kanjer op'' tegen je zegtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je zou zelf ook wel wat terug zeggenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je druk maken om Facebook überhaupt. Echt hoor toto![]()
Verwijder het gewoon klaar
Dat ging om iets anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
o jij was laatst niet door 't rooie door die ene homo?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan eerder op de dag huilen als iemand ''kanjer op'' tegen je zegt
debiel
dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan eerder op de dag huilen als iemand ''kanjer op'' tegen je zegt
debiel
Nee want ik ga niet met die zwakzinnigen om waar jij continu ruzie mee schijnt te hebben. Gewoon mijden dat volkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je zou zelf ook wel wat terug zeggen
Dit ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want ik ga niet met die zwakzinnigen om waar jij continu ruzie mee schijnt te hebben. Gewoon mijden dat volk
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:59 schreef Jimbo het volgende:
![]()
Ik heb dmv een autokrik gebruiken mn broeken op maat gekregen
niet terugsturen dit dat
s het echt geluktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:59 schreef Jimbo het volgende:
![]()
Ik heb dmv een autokrik gebruiken mn broeken op maat gekregen
niet terugsturen dit dat
ja, als ik ze maar niet in de droger stopquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Nog echt gelukt ook dus. Zal het ook zo blijven na een wasbeurt alleen.
quote:
wutquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:02 schreef Jimbo het volgende:
Ga nu de bovenbenen van 1 van die broeken rekken dmv ijs en de vriezerEens kijken of ik ze ook baggy krijg
Ik google baggy en snap niet helemaal de charme achter baggy volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:03 schreef Jimbo het volgende:
Heb dr nu al de halve dag een aan, ding zit gewoon ook echt allejezus chill ook
je moet ook niet justin bieber baggy gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik google baggy en snap niet helemaal de charme achter baggy volgens mij.
jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wow is deze kut website nog steets bezig
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wow is deze kut website nog steets bezig
clotzak val dootquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Sta jij even lelijk voor lul.
Tot later.
Verschrikkelijk altijd zulke mongolen voor mn DSLRquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:11 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)16151&type=2&theater![]()
nee mattie blijfquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ban me maar ik kon er niks meer om geven
is goed. nou ga maar weer weg dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ban me maar ik kon er niks meer om geven
na 30 seconden afgehaakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:11 schreef Typisch het volgende:
die krijgt paar patsenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Euhm.. En dat FB vriendinnetje van jou dan?
halo de crhisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
halo mensen ik been goede speler pls
domme mensenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:11 schreef Typisch het volgende:
quote:
ja veel maitenbike bij zo de jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
halo de crhis
heb je nog m,aitenbike
hoe veel kopenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja veel maitenbike bij zo de ja
ik bied 450quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
500 euros foor goedkopen gelden 500 de ja 500
Jammer dat je je nu te opzichtig laat gelden als kloon. maar ach. Ken beuren.quote:
ik ook!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt fantastisch!
Kloon van wie? Ik maak geen klonen manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je je nu te opzichtig laat gelden als kloon. maar ach. Ken beuren.
groetjes aan je etenquote:
e leuk johquote:
eten aan je groetjesquote:
Beetje jammer wel ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:17 schreef Etsu het volgende:
Wat is toch aan de hand met Toto laatste tijd? Hij valt in zn oude gedrag.
ik vind het jammerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:17 schreef Etsu het volgende:
aan je eten groetjesquote:
Eten groetjes aan je ?quote:
je eten aan je groetjesquote:
heb je tjickiesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kweet nietman kom maar naar me osso dan gaan we die hossel ff zetten man
eet je aan groenten ?quote:
ik ben ook goodquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ai ai das good man ja zeg wollah ey
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:17 schreef Etsu het volgende:
Al zegt heel de SC het. Het interesseert hem vrij weinig dusquote:
Wie trekt zich nou iets aan van iemand van het internet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al zegt heel de SC het. Het interesseert hem vrij weinig dus
Jep. Nouja, dan komt die zichzelf nog wel tegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al zegt heel de SC het. Het interesseert hem vrij weinig dus
Ik heb geen idee, jongen. Geen idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wie trekt zich nou iets aan van iemand van het internet?
Als je doel is om de SC te verzieken met irritant en kutgedrag, kan je gewoon beter wegblijven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wie trekt zich nou iets aan van iemand van het internet?
ha ! Gayyyquote:
Ik weet niet wat je oude gedrag is, maar wil je wel lief blijven vinden.quote:
Ik heb geen idee jongquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je oude gedrag is, maar wil je wel lief blijven vinden.
Ga je nou serieus nog schijnheilig lopen doen ook? Alsjeblieft zeg Totoquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nou serieus nog schijnheilig lopen doen ook? Alsjeblieft zeg TotoJe weet als geen ander wat iedereen bedoeld.
Kusje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:29 schreef xcachet het volgende:
Ik stoor mij aan niemand. Ben wel wat gewend.
Kan ik me voorstellen, met Tjacka.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:29 schreef xcachet het volgende:
Ik stoor mij aan niemand. Ben wel wat gewend.
Wakker worden naast iemand met een apenpak aan vergeet je nooit meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, met Tjacka.
Ik zou me vies voelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wakker worden naast iemand met een apenpak aan vergeet je nooit meer.
Ik stoor me niet aan hem, gelukkigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, met Tjacka.
Wat praat jij man deze racisme moet stoppenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je doel is om de SC te verzieken met irritant en kutgedrag, kan je gewoon beter wegblijven.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan hem, gelukkig
jijquote:
Lekker zacht pak hoor. Je schijnt er chickies mee te versieren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wakker worden naast iemand met een apenpak aan vergeet je nooit meer.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat praat jij man deze racisme moet stoppen
Jij bent er helemaal voor gevallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker zacht pak hoor. Je schijnt er chickies mee te versieren.
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Luister anders even hier naar om even te calmeren
ik heb je rug maatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat praat jij man deze racisme moet stoppen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
goed man we moeten niet luisteren naar deze apen eh
Ik zag gewoon de stoeprand te laat. Wat gênant.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent er helemaal voor gevallen.
Kinderachtig, godverdomme.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh
Gaan we het zo spelen?
Kinderachtig weer.
Je kan beter wegblijven
Geen zin inquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, kan je alsjeblieft het niveau opkrikken?
quote:
waarom haat je homo's?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook vaker sommige mensen haten me daar door
Ik ben altijd bij je tochquote:
hmmquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet het niet echt maar ik vind het gewoon fucking goor en vind dat het niet hoort...
Opzich als het binnenhuis is heb ik er geen probleem mee, maar ze moeten niet voor me neus zitten zoenen of gaan trouwen dat gaat me weer te verquote:
oke okequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Opzich als het binnenhuis is heb ik er geen probleem mee, maar ze moeten niet voor me neus zitten zoenen of gaan trouwen dat gaat me weer te ver
vijf of zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Homofoob zijn![]()
Hoeveel eeuwen loop je dan achter.
wie is homofoobquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Homofoob zijn![]()
Hou je bek man je bent er zelf zeker ook 1, homofobie is gewoon normaal en ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Homofoob zijn![]()
hoezo ben je bang voor homo's danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hou je bek man je bent er zelf zeker ook 1, homofobie is gewoon normaal en ik ben niet de enige.
uh als je twee homos ziet of watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga er van over me nek daarom
0quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Homofoob zijn![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga er van over me nek daarom
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer vies?![]()
Ga lekker homo's meppen of zo vieze Rus
Hoi Tyronquote:
Hoi cachetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Tyron
Omdat je nog een beetje nieuw bent
voel ik mij de aangewezen persoon om wat te vertellen over de gang van zaken binnen deze SC
OmgevallenFlat (OF) trollt veel. Altans, dat mag ik hopen. Anders is hij gewoon achterlijk dom
duidelijk gevalletje van verkrachting dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ook als ik er 1 zie ik kan er niet tegen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
duidelijk gevalletje van verkrachting dus
wel zielig voor je, maar ik snap wel dat je getraumatiseerd ben
HEY TYRON OMDAT JE EEN BEETJE NIEUW BENT ZAL IK JE WAT VERTELLEN, ACACHET IS EEN HOER DIE VIA FOK KLANTEN WERFT EN DAN JE PORTOMONEE WEGRITS, TRAP HIER NIET IN EN REAGEER NIET OP HAAR VOORDAT HET TE LAAT ISquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Tyron
Omdat je nog een beetje nieuw bent
voel ik mij de aangewezen persoon om wat te vertellen over de gang van zaken binnen deze SC
OmgevallenFlat (OF) trollt veel. Altans, dat mag ik hopen. Anders is hij gewoon achterlijk dom
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
duidelijk gevalletje van verkrachting dus
wel zielig voor je, maar ik snap wel dat je getraumatiseerd ben
Even een TR indienen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
HEY TYRON OMDAT JE EEN BEETJE NIEUW BENT ZAL IK JE WAT VERTELLEN, ACACHET IS EEN HOER DIE VIA FOK KLANTEN WERFT EN DAN JE PORTOMONEE WEGRITS, TRAP HIER NIET IN EN REAGEER NIET OP HAAR VOORDAT HET TE LAAT IS
Ga je gang, ik kan geen fuck geven om een ban. En trouwens: Ik word beledigt dus dat betekend dat zou ook geband zou moeten worden.quote:
Lagomorphquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Homoseksualiteit aanmoedigen is daarentegen weer weer heel Spartaans. Jij oude Griek
Ik word juist beledigd hoor. Ik ben homo dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je gang, ik kan geen fuck geven om een ban. En trouwens: Ik word beledigt dus dat betekend dat zou ook geband zou moeten worden.
Goed, vanavond met vrienden bier drinken en kut roepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo jancees
Hoe is het leven? Nog plannen dit weekend?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word juist beledigd hoor. Ik ben homo dus.
Wat? Lekker toch, beetje jongens betasten in het openbaarquote:
Hou op asjeblieftquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Lekker toch, beetje jongens betasten in het openbaar
Zodra OF een getrainde marinier is zal hij jou eens hardhandig betastenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Lekker toch, beetje jongens betasten in het openbaar
Samen omkleden in de kleedhokjes van het zwembadquote:
Flikker op man je maakt me misselijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen omkleden in de kleedhokjes van het zwembad
Gezellig. Ik werken, morgen met tjacka sof en ezell en zondag huiswerk en ajax kijken bij mijn omaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed, vanavond met vrienden bier drinken en kut roepen.
Morgenavond weet ik nog niet. Voor de rest leren.
En jij?
Het is maar de internet, fuck it!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra OF een getrainde marinier is zal hij jou eens hardhandig betasten![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Flikker op man je maakt me misselijk
Jammer wel ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het niet zien
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het niet zien
Gaat je broek wel strakker van zitten he of niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga weg zeg jezus ik voel me echt niet lekker
Ik verwacht wel pics van de girls only meet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gezellig. Ik werken, morgen met tjacka sof en ezell en zondag huiswerk en ajax kijken bij mijn oma
ik weet niet wat dat te zeggen heeft maar stuur nooit meer zulke fotos andersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat je broek wel strakker van zitten he of niet?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik verwacht wel pics van de girls only meet.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat te zeggen heeft maar stuur nooit meer zulke fotos anders
Oke. Ehm.quote:
naar 1 of ander vliegtuig ding buiten( allemaal vliegtuigen die je van binnen kan bekijken_)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Oke. Ehm.
Wat ga jij doen dit weekend?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Oke. Ehm.
Wat ga jij doen dit weekend?
Een vliegveld?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naar 1 of ander vliegtuig ding buiten( allemaal vliegtuigen die je van binnen kan bekijken_)
Een onderwerp losstaande van tongende mannen bij voorkeur.quote:
Ikkequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een onderwerp losstaande van tongende mannen bij voorkeur.
Wie wil het begrip "Lidische leenheer" kennen?
In de middeleeuwen waren er leenheren. Deze gaven een stuk land aan een "vazal" in ruil voor hun diensten ( Vaak militair ). Omdat veel van die vazallen meerdere verbanden aangingen waardoor er conflicten ontstonden mochten twee leenheren elkaar de oorlog verklaren werd het lidische leenstelsel geintroduceerd.quote:
Slim van die lidische leenheren. En waterdicht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de middeleeuwen waren er leenheren. Deze gaven een stuk land aan een "vazal" in ruil voor hun diensten ( Vaak militair ). Omdat veel van die vazallen meerdere verbanden aangingen waardoor er conflicten ontstonden mochten twee leenheren elkaar de oorlog verklaren werd het lidische leenstelsel geintroduceerd.
Een lidische leenheer was de leenheer waar je ten alle tijde trouw aan moest blijven boven al je andere contracten.
Geen dank
De Engelse koning in +- 1000 regelde het beter. Hij zorgde dat bij elk verband wat aangegaan werd hij automatisch de lidische leenheer zou worden. Op deze wijze konden ze zich nooit tegen de koning keren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Slim van die lidische leenheren. En waterdicht.
Ban van inso.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de kwaliteit van dit topic naar beneden gegaan de laatste dagen. defuq is hier gebeurd?
quote:
Vraag nou minimaal 15 manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
je mag zijn nummer kopen voor 5 euro
Ze zijn lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
Goed ik ga er maar eens vandoor, tot vanavond/vannacht.![]()
Ik hoop niet dat ik jullie al te veel gechoqueerd heb met die 2 ranzige vieze mannen
Op de bank liggen denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
jij nog plannen?
Vanavond filmpie kijken. Morgen naar Shell, verder nog even kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op de bank liggen denk ik.
Misschien eens een nieuw gamepie spelen, misschien mn nieuwe laptop aanschaffen,, ff kijken hoe of wat.
Wat jij dan ?
Mooi gemaaktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanavond filmpie kijken. Morgen naar Shell, verder nog even kijken.
Kijk deze
Je bent zelf schattig. Je broertje is immers al langer dan jij met zijn alcoholvrije schoolfeest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
mijn broertje gaat naar het schoolfeest en zijn stem sloeg net even over voor het eerst
schattig
ssstquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf schattig. Je broertje is immers al langer dan jij met zijn alcoholvrije schoolfeest.
Je vindt het schattig, maar je hebt hem toen wel uitgelachen? Niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
mijn broertje gaat naar het schoolfeest en zijn stem sloeg net even over voor het eerst
schattig
quote:
Halloquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb JanCees weggeblazen met mijn les
Hoi Jimbo
Ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanavond filmpie kijken. Morgen naar Shell, verder nog even kijken.
Kijk deze
haha puberquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
schattig
jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Je vindt het schattig, maar je hebt hem toen wel uitgelachen? Niet?
Ik ben oprecht geïnteresseerd. Hoeveel onderwerpen behandel je in zo'n semester/studiejaar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Engelse koning in +- 1000 regelde het beter. Hij zorgde dat bij elk verband wat aangegaan werd hij automatisch de lidische leenheer zou worden. Op deze wijze konden ze zich nooit tegen de koning keren.
Einde les.
Kan niet 24/7 FOK!ken. Ook al lijkt dat soms wel zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb JanCees weggeblazen met mijn les
Hoi Jimbo
Dit is nog een cursus van vorig jaar. De enige welke ik verziekt heb door niet te lerenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geïnteresseerd. Hoeveel onderwerpen behandel je in zo'n semester/studiejaar?
quote:
Altijd die pedagogische onzin inderdaad. Is dat op WO beter dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog een cursus van vorig jaar. De enige welke ik verziekt heb door niet te leren![]()
Op zich is het ook wel interessant, maar ik moet dus ook tot in de puntjes weten hoe een hoeve eruit ziet. De landen welke de vazallen dus weer pachten aan de peasants, en dan begint het toch saai te worden
Oh, en dat verscheelt heel erg, momenteel voornamelijk pedagogische vakken. Ik overweeg dan ook nog altijd een geschiedenis opleiding aan de uni te doen zonder die onzin.
ik ookquote:
sorryquote:
Ik ook. Straks maar even het sociale leven verkennen.quote:
zo ben ikquote:
Ik ga er ook zo vandoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Ik ook. Straks maar even het sociale leven verkennen.
Ja. Staat op het WO los van de studie. Op het WO kun je er voor kiezen al die vakken in één jaar alsnog te volgen en dan heb je nog een beter lerarenpapiertje dan het hbo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Altijd die pedagogische onzin inderdaad. Is dat op WO beter dan?
Dat wordt een kutavond voor FOK! dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo vandoor.
Moet ik toch echt FOK! verlaten.
Ja, dat zullen ze wel voelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat wordt een kutavond voor FOK! dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |