vijf of zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Homofoob zijn![]()
Hoeveel eeuwen loop je dan achter.
wie is homofoobquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Homofoob zijn![]()
Hou je bek man je bent er zelf zeker ook 1, homofobie is gewoon normaal en ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Homofoob zijn![]()
hoezo ben je bang voor homo's danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hou je bek man je bent er zelf zeker ook 1, homofobie is gewoon normaal en ik ben niet de enige.
uh als je twee homos ziet of watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga er van over me nek daarom
0quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
Homofoob zijn![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga er van over me nek daarom
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer vies?![]()
Ga lekker homo's meppen of zo vieze Rus
Hoi Tyronquote:
Hoi cachetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Tyron
Omdat je nog een beetje nieuw bent
voel ik mij de aangewezen persoon om wat te vertellen over de gang van zaken binnen deze SC
OmgevallenFlat (OF) trollt veel. Altans, dat mag ik hopen. Anders is hij gewoon achterlijk dom
duidelijk gevalletje van verkrachting dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ook als ik er 1 zie ik kan er niet tegen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
duidelijk gevalletje van verkrachting dus
wel zielig voor je, maar ik snap wel dat je getraumatiseerd ben
HEY TYRON OMDAT JE EEN BEETJE NIEUW BENT ZAL IK JE WAT VERTELLEN, ACACHET IS EEN HOER DIE VIA FOK KLANTEN WERFT EN DAN JE PORTOMONEE WEGRITS, TRAP HIER NIET IN EN REAGEER NIET OP HAAR VOORDAT HET TE LAAT ISquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoi Tyron
Omdat je nog een beetje nieuw bent
voel ik mij de aangewezen persoon om wat te vertellen over de gang van zaken binnen deze SC
OmgevallenFlat (OF) trollt veel. Altans, dat mag ik hopen. Anders is hij gewoon achterlijk dom
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
duidelijk gevalletje van verkrachting dus
wel zielig voor je, maar ik snap wel dat je getraumatiseerd ben
Even een TR indienen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
HEY TYRON OMDAT JE EEN BEETJE NIEUW BENT ZAL IK JE WAT VERTELLEN, ACACHET IS EEN HOER DIE VIA FOK KLANTEN WERFT EN DAN JE PORTOMONEE WEGRITS, TRAP HIER NIET IN EN REAGEER NIET OP HAAR VOORDAT HET TE LAAT IS
Ga je gang, ik kan geen fuck geven om een ban. En trouwens: Ik word beledigt dus dat betekend dat zou ook geband zou moeten worden.quote:
Lagomorphquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Homoseksualiteit aanmoedigen is daarentegen weer weer heel Spartaans. Jij oude Griek
Ik word juist beledigd hoor. Ik ben homo dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga je gang, ik kan geen fuck geven om een ban. En trouwens: Ik word beledigt dus dat betekend dat zou ook geband zou moeten worden.
Goed, vanavond met vrienden bier drinken en kut roepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo jancees
Hoe is het leven? Nog plannen dit weekend?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word juist beledigd hoor. Ik ben homo dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |