Een vliegveld?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naar 1 of ander vliegtuig ding buiten( allemaal vliegtuigen die je van binnen kan bekijken_)
Een onderwerp losstaande van tongende mannen bij voorkeur.quote:
Ikkequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een onderwerp losstaande van tongende mannen bij voorkeur.
Wie wil het begrip "Lidische leenheer" kennen?
In de middeleeuwen waren er leenheren. Deze gaven een stuk land aan een "vazal" in ruil voor hun diensten ( Vaak militair ). Omdat veel van die vazallen meerdere verbanden aangingen waardoor er conflicten ontstonden mochten twee leenheren elkaar de oorlog verklaren werd het lidische leenstelsel geintroduceerd.quote:
Slim van die lidische leenheren. En waterdicht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de middeleeuwen waren er leenheren. Deze gaven een stuk land aan een "vazal" in ruil voor hun diensten ( Vaak militair ). Omdat veel van die vazallen meerdere verbanden aangingen waardoor er conflicten ontstonden mochten twee leenheren elkaar de oorlog verklaren werd het lidische leenstelsel geintroduceerd.
Een lidische leenheer was de leenheer waar je ten alle tijde trouw aan moest blijven boven al je andere contracten.
Geen dank
De Engelse koning in +- 1000 regelde het beter. Hij zorgde dat bij elk verband wat aangegaan werd hij automatisch de lidische leenheer zou worden. Op deze wijze konden ze zich nooit tegen de koning keren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Slim van die lidische leenheren. En waterdicht.
Ban van inso.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de kwaliteit van dit topic naar beneden gegaan de laatste dagen. defuq is hier gebeurd?
quote:
Vraag nou minimaal 15 manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
je mag zijn nummer kopen voor 5 euro
Ze zijn lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
Goed ik ga er maar eens vandoor, tot vanavond/vannacht.![]()
Ik hoop niet dat ik jullie al te veel gechoqueerd heb met die 2 ranzige vieze mannen
Op de bank liggen denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
jij nog plannen?
Vanavond filmpie kijken. Morgen naar Shell, verder nog even kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op de bank liggen denk ik.
Misschien eens een nieuw gamepie spelen, misschien mn nieuwe laptop aanschaffen,, ff kijken hoe of wat.
Wat jij dan ?
Mooi gemaaktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanavond filmpie kijken. Morgen naar Shell, verder nog even kijken.
Kijk deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |