Je bent zelf schattig. Je broertje is immers al langer dan jij met zijn alcoholvrije schoolfeest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
mijn broertje gaat naar het schoolfeest en zijn stem sloeg net even over voor het eerst
schattig
ssstquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf schattig. Je broertje is immers al langer dan jij met zijn alcoholvrije schoolfeest.
Je vindt het schattig, maar je hebt hem toen wel uitgelachen? Niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
mijn broertje gaat naar het schoolfeest en zijn stem sloeg net even over voor het eerst
schattig
quote:
Halloquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb JanCees weggeblazen met mijn les
Hoi Jimbo
Ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanavond filmpie kijken. Morgen naar Shell, verder nog even kijken.
Kijk deze
haha puberquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
schattig
jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Je vindt het schattig, maar je hebt hem toen wel uitgelachen? Niet?
Ik ben oprecht geïnteresseerd. Hoeveel onderwerpen behandel je in zo'n semester/studiejaar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Engelse koning in +- 1000 regelde het beter. Hij zorgde dat bij elk verband wat aangegaan werd hij automatisch de lidische leenheer zou worden. Op deze wijze konden ze zich nooit tegen de koning keren.
Einde les.
Kan niet 24/7 FOK!ken. Ook al lijkt dat soms wel zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb JanCees weggeblazen met mijn les
Hoi Jimbo
Dit is nog een cursus van vorig jaar. De enige welke ik verziekt heb door niet te lerenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geïnteresseerd. Hoeveel onderwerpen behandel je in zo'n semester/studiejaar?
quote:
Altijd die pedagogische onzin inderdaad. Is dat op WO beter dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is nog een cursus van vorig jaar. De enige welke ik verziekt heb door niet te leren![]()
Op zich is het ook wel interessant, maar ik moet dus ook tot in de puntjes weten hoe een hoeve eruit ziet. De landen welke de vazallen dus weer pachten aan de peasants, en dan begint het toch saai te worden
Oh, en dat verscheelt heel erg, momenteel voornamelijk pedagogische vakken. Ik overweeg dan ook nog altijd een geschiedenis opleiding aan de uni te doen zonder die onzin.
ik ookquote:
sorryquote:
Ik ook. Straks maar even het sociale leven verkennen.quote:
zo ben ikquote:
Ik ga er ook zo vandoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:28 schreef Muto het volgende:
Ik ook. Straks maar even het sociale leven verkennen.
Ja. Staat op het WO los van de studie. Op het WO kun je er voor kiezen al die vakken in één jaar alsnog te volgen en dan heb je nog een beter lerarenpapiertje dan het hbo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Altijd die pedagogische onzin inderdaad. Is dat op WO beter dan?
Dat wordt een kutavond voor FOK! dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo vandoor.
Moet ik toch echt FOK! verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |