Sinds wanneer scheld jij met kanker?quote:
pax is een oudje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt pax al, eerlijk zullen wij alles delen.
Sinds ik opgefokt als de tyfus ben en echt in staat ben om dat wijf kapot te meppen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds wanneer scheld jij met kanker?
Stel je ff aan manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds ik opgefokt als de tyfus ben en echt in staat ben om dat wijf kapot te meppen.
Je druk maken om Facebook überhaupt. Echt hoor totoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sinds ik opgefokt als de tyfus ben en echt in staat ben om dat wijf kapot te meppen.
en dan eerder op de dag huilen als iemand ''kanjer op'' tegen je zegtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je zou zelf ook wel wat terug zeggenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je druk maken om Facebook überhaupt. Echt hoor toto![]()
Verwijder het gewoon klaar
Dat ging om iets anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
o jij was laatst niet door 't rooie door die ene homo?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan eerder op de dag huilen als iemand ''kanjer op'' tegen je zegt
debiel
dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan eerder op de dag huilen als iemand ''kanjer op'' tegen je zegt
debiel
Nee want ik ga niet met die zwakzinnigen om waar jij continu ruzie mee schijnt te hebben. Gewoon mijden dat volkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je zou zelf ook wel wat terug zeggen
Dit ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want ik ga niet met die zwakzinnigen om waar jij continu ruzie mee schijnt te hebben. Gewoon mijden dat volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |