Kusje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:29 schreef xcachet het volgende:
Ik stoor mij aan niemand. Ben wel wat gewend.
Kan ik me voorstellen, met Tjacka.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:29 schreef xcachet het volgende:
Ik stoor mij aan niemand. Ben wel wat gewend.
Wakker worden naast iemand met een apenpak aan vergeet je nooit meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, met Tjacka.
Ik zou me vies voelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wakker worden naast iemand met een apenpak aan vergeet je nooit meer.
Ik stoor me niet aan hem, gelukkigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, met Tjacka.
Wat praat jij man deze racisme moet stoppenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je doel is om de SC te verzieken met irritant en kutgedrag, kan je gewoon beter wegblijven.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan hem, gelukkig
jijquote:
Lekker zacht pak hoor. Je schijnt er chickies mee te versieren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wakker worden naast iemand met een apenpak aan vergeet je nooit meer.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat praat jij man deze racisme moet stoppen
Jij bent er helemaal voor gevallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker zacht pak hoor. Je schijnt er chickies mee te versieren.
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Luister anders even hier naar om even te calmeren
ik heb je rug maatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat praat jij man deze racisme moet stoppen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
goed man we moeten niet luisteren naar deze apen eh
Ik zag gewoon de stoeprand te laat. Wat gęnant.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent er helemaal voor gevallen.
Kinderachtig, godverdomme.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh
Gaan we het zo spelen?
Kinderachtig weer.
Je kan beter wegblijven
Geen zin inquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, kan je alsjeblieft het niveau opkrikken?
quote:
waarom haat je homo's?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook vaker sommige mensen haten me daar door
Ik ben altijd bij je tochquote:
hmmquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet het niet echt maar ik vind het gewoon fucking goor en vind dat het niet hoort...
Opzich als het binnenhuis is heb ik er geen probleem mee, maar ze moeten niet voor me neus zitten zoenen of gaan trouwen dat gaat me weer te verquote:
oke okequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Opzich als het binnenhuis is heb ik er geen probleem mee, maar ze moeten niet voor me neus zitten zoenen of gaan trouwen dat gaat me weer te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |