SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Voor wat het waard is; wat ik me later nog bedacht over zere schouders en benchen. Daar is al van alles over gezegd natuurlijk, maar ik merkte dat zodra ik met pull ups en chins begon m'n schouders stukken beter werden. Ik heb eigenlijk nooit gezocht naar het waarom, maar het heeft wel meegeholpen van een jarenlange schouderpijn/blessure af te komen.quote:
Misschien een goede antagonist van de pushes, kweenie.![]()
Haha, nu gaan we je dit hele topic uitlachen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:00 schreef Awesome_ het volgende:
Kut, net deze TT nadat ik een harde manscape heb gezetDeathlift or Die.![]()
Ik heb niet eens genoeg lichaamshaar om bearmode te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:00 schreef Awesome_ het volgende:
Kut, net deze TT nadat ik een harde manscape heb gezet![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niet eens genoeg lichaamshaar om bearmode te kunnen zijn.![]()
![]()
Bearmode is niet met een vette pens op de bank hangen.... hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Eindelijk voel ik me hier thuis met die tt![]()
Dayumm that hurts.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bearmode is niet met een vette pens op de bank hangen.... hoor.
Train 5/6 dagen in de week met die vette pensStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
je mag wel wat van mij lenen, wintervacht genoeg voor een nieuwe ijstijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niet eens genoeg lichaamshaar om bearmode te kunnen zijn.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik blijf deze rage de mooiste vinden.quote:
![]()
Ik zit nog steeds te denken hoe ik me calorieen ga halen in me cut.
Niet dat het veel of weinig is , maar hoe ik ongeveer door middel van me maaltijden en tussendoortjes op dit getal ga uitkomen.
Eten jullie elke dag ongeveer hetzelfde om dit makkelijk te maken? Of verschillende soorten maaltijden die je als wapen in zet?
Kan me voorstellen dat tools als 50 gram noten wel goed van toepassing komen.![]()
Wat is je BW? Wabt wat een kut scalingquote:....
80kg bench press is echt niet 'novice'. En een untrained iemand spontaan 50-60kg geven dan kan die een enkeltje ziekenhuis boeken denk ik :p .![]()
Wat is dat toch na trainingen, vooral als ik nog iets van cardio er achteraan doe, dat ik me de hele avond en nacht de ziekte pis
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ohp 40 is ook bsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Wat is je BW? Wabt wat een kut scaling....
80kg bench press is echt niet 'novice'. En een untrained iemand spontaan 50-60kg geven dan kan die een enkeltje ziekenhuis boeken denk ik :p .![]()
Nu voel ik me helemaal met deze beginner stats. Iemand die net begint op de bench direct 60kg....quote:![]()
Ik vind het niet echt bullshit. Na een weekje of 2-3 drukte ik ook wel 50 kilo een aantal keer. Ik was 15, bijna 16 toen ik begon met trainen. Nu zit ik op 1x 90. Ik ben net 17 jaar oud geworden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Damn, dat is echt impressive, zo easy ook. En wat een boomstammen van een benen heeft die vent, jezus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik blijf deze rage de mooiste vinden.
If not now, then when.![]()
Hij is 1.83 maar lijkt veel groter. Wat een bonk massa zit er ook op. Ook zo mooi die lach na de lock-out.
172 kg lichaamsgewicht op 1.83 ook, damn.
Zijn squat en bench zijn wel minder in vergelijking tot zijn deadlift though.If not now, then when.![]()
Hoe kijken de experts hier naar het volgende schema: (Push-Pull)
Train 3 a 4 keer per week, en train (vooralsnog) thuis (niet optimaal, I know...) Alle oefeningen 3 sets en 8 reps.
Training 1: (Push)
1. Bench press
2. Squat
3. shoulder press (dumbbell)
4. flyes (dumbbell)
5. leg extension
Training 2: (Pull)
1. Deadlift
2. dumbbell curls
3. dumbbell bent over rows
4. dumbbell side raises
5. leg curls
Is dit een goed trainingsschema of worden bepaalde spieren niet genoeg getraind?
Feedback welcome!![]()
![]()
Nee, joh meeste mensen drukken zo 90 kilo hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Ik begon met 30quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal met deze beginner stats. Iemand die net begint op de bench direct 60kg....
Maar goed, ik neem aan dat hij ergens zijn gewicht heeft ingevuld.![]()
Dat briesen als een stier wat i vooraf doet, dat kun je ook beschaaft doen, en dat helpt serieus echt...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doehet vaak b4 overhead dumble press en bij deadlifts en squat. Bij alle heavy compounds heavy sets eignelijk![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat briesen als een stier wat i vooraf doet, dat kun je ook beschaaft doen, en dat helpt serieus echt...
Ik doehet vaak b4 overhead dumble press en bij deadlifts en squat. Bij alle heavy compounds heavy sets eignelijk
Ik heb hem ook ooit één keer zo gerockt en het werkte echt als een trein
BEASTMODE![]()
Blijft een baas. Een vriend van me woont in IJsland en traint in de gym waar hij regelmatig komt. Hele gym valt altijd even stil als hij ff 10x 250kg doet alsof het niets is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik blijf deze rage de mooiste vinden.![]()
![]()
101 Kg en 194 cm, give or take.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
80kg bench press is echt niet 'novice'. En een untrained iemand spontaan 50-60kg geven dan kan die een enkeltje ziekenhuis boeken denk ik :p .
Al jaren in de sportschool maar kon niet echt de progressie en consistentie bewaken i.v.m. drukke baan en veel reistijd (11 uur per dag kwijt aan werk + reizen).
Heb nu een baan die kwartiertje fietsen is, dus het gaat nu veel harder qua consistentie.
Minder moe, meer tijd om te herstellen. Ideaal dus
Ik heb voor 2014 wel enkele doelstellingen:
- 150 Kg squat (raw),
- 200 Kg deadlift (raw)
- 110 Kg bench
OHP, geen idee. Daar suck ik zo hard in.![]()
Deze strength standards vind ik een stuk beter, zeker omdat er ook rekening met BW gehouden wordt:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal met deze beginner stats. Iemand die net begint op de bench direct 60kg....
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html![]()
Altijd beginnen met grote spiergroepen (die verbruiken het meeste energie).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:25 schreef prt1 het volgende:
Hoe kijken de experts hier naar het volgende schema: (Push-Pull)
Train 3 a 4 keer per week, en train (vooralsnog) thuis (niet optimaal, I know...) Alle oefeningen 3 sets en 8 reps.
Training 1: (Push)
1. Bench press
2. Squat
4. flyes (dumbbell)
5. leg extension
Training 2: (Pull)
1. Deadlift
2. dumbbell curls
4. dumbbell side raises
5. leg curls
Is dit een goed trainingsschema of worden bepaalde spieren niet genoeg getraind?
Feedback welcome!
ik zou het zo doen (en ik heb ook wat oefeningen vervangen):
1. Squat
2. Bench press
4. hacksquat/leg press
5. lying triceps extension
6. calf raises
1. Deadlift
2. pull ups/chins
4. leg curl
5. dumbbell curls
6. ab work![]()
Best wel nice toch. 100kg en net geen 2 meter. Grote gozer dus haha. Je bent geen uitsmijterquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
101 Kg en 194 cm, give or take.
Al jaren in de sportschool maar kon niet echt de progressie en consistentie bewaken i.v.m. drukke baan en veel reistijd (11 uur per dag kwijt aan werk + reizen).
Heb nu een baan die kwartiertje fietsen is, dus het gaat nu veel harder qua consistentie.
- 150 Kg squat (raw),
- 200 Kg deadlift (raw)
- 110 Kg bench
OHP, geen idee. Daar suck ik zo hard in.? Haha
Edit:/ oh dat waren je doelstellingen. Naja wat s je vp ongeveer op die 100Kg?![]()
Ik denk dat je je BP, wat nu 102 is volgens je eerste post hier, wel wat hoger mag doelstellen. Met veel werk aan m´n BP techniek en er veel op trainen ben ik in een maand of 3 van 5x 90 max naar een 1RM van 120 gegaan in iets van 3 maanden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
101 Kg en 194 cm, give or take.
- 150 Kg squat (raw),
- 200 Kg deadlift (raw)
- 110 Kg bench
OHP, geen idee. Daar suck ik zo hard in.
Het is natuurlijk hoeveel tijd je aan 1 oefening kwijt wil zijn. Maar ik denk dat je met een doelstelling van 110 in een jaar onder je kunnen zit.![]()
Vandaag kreeg een vriend van me een paar BP tips van een oud-powerlifter, scheen oud Nederlands kampioen te zijn. Vent was 73 en drukte nog met gemak 90kg weg, zei volgens mij dat zijn record 200 was. Hij deed ook nog aan kickboksen![]()
![]()
De strength standards die Xebrozius gebruikt zijn gescaled op BW voor de indeling op niveau. 1RM blijft onveranderd ondanks BW aangezien die hier geen invloed op heeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:03 schreef DjMark het volgende:
[..]
Deze strength standards vind ik een stuk beter, zeker omdat er ook rekening met BW gehouden wordt:
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.htmlOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Thanks, ziet er goed uit. Hacksquat kende ik niet, maar lijkt mij een goede toevoeging, want gewone squats voel ik overal behalve in mijn quads.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:09 schreef DjMark het volgende:
[..]
Altijd beginnen met grote spiergroepen (die verbruiken het meeste energie).
ik zou het zo doen (en ik heb ook wat oefeningen vervangen):
1. Squat
2. Bench press
4. hacksquat/leg press
5. lying triceps extension
6. calf raises
1. Deadlift
2. pull ups/chins
4. leg curl
5. dumbbell curls
6. ab work![]()
![]()
Aan degene die al een solide massa hebben opgebouwd, zoals dreamer. Drinken jullie eigenlijk alcohol?![]()
Wat bedoelen ze met deadlift RAW? Is een normale deadlift zo anders? Verder maken stats toch niet zo uit. Hard trainen, goed eten en rusten en dan ga je vanzelf snel vooruit.![]()
Ik meen mij te herinneren dat RAW zonder enige hulpmiddelen betekent. Dus geen belt en dergelijkequote:Op zondag 26 januari 2014 10:27 schreef stoeltafel het volgende:
Wat bedoelen ze met deadlift RAW? Is een normale deadlift zo anders? Verder maken stats toch niet zo uit. Hard trainen, goed eten en rusten en dan ga je vanzelf snel vooruit.![]()
![]()
In de supermarkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:23 schreef Hiatus het volgende:
Waar haal je goedkope blik tonijn in water?If not now, then when.![]()
Denk het ook. Tonijnstukken zijn trouwens lekkerder dan moot.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Hiatus het volgende:
[..]
goedkope , gooi me in een optie. Ah zal wel duurder dan lidl zijn.If not now, then when.![]()
RAW deadlifting mag met belt,quote:Op zondag 26 januari 2014 10:59 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat RAW zonder enige hulpmiddelen betekent. Dus geen belt en dergelijke
RAW squats mag met belt en wraps
daarnaast heb je ook nog een andere divisie .. no belt no wrapsBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
vroeger was ik een gestoorde party animal .. letterlijk doorgeslagen.. ramde zo een liter vodka weg op een indrinkavond om vervolgens in de stad keihard door te gaan op alles wat god verboden had, tot in de vroege middaguren van de zondag.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:15 schreef MrGuma het volgende:
Aan degene die al een solide massa hebben opgebouwd, zoals dreamer. Drinken jullie eigenlijk alcohol?
sinds 2.5 jaar heb ik al het gebruik van alcohol/middelen aan de kant gegooid .. drink nu hooguit nog een paar keer per jaar op speciale gelegenheden.
Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar wel meeste progressie heb gemaakt.. of het daaraan ligt weet ik niet, maar ik was niet meer brak na t weekend, ik at constant genoeg.. geen afleidingen meer.
Dus zou indirect zeker kunnen helpen door te minderen, mentaal iig wel voor mij dan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
deze is ook mooi van hem:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
de 2e lift.. lmaoBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
kan je weer helemaal overnieuw beginnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker dan, 5 dagen op 1000 kcal per dag geleefd
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
tonijnsteaks zijn nog beter ...nomnomnomnomquote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk het ook. Tonijnstukken zijn trouwens lekkerder dan moot.
alleen erg duurBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Goed punt, ik denk dat alcohol fysiologisch niet eens heel veel met je gains doet, maar met je levensstijl, en of je de volgende ochtend om 9:00 niet te brak bent om naar de gym te gaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger was ik een gestoorde party animal ..Confidence through competence![]()
Wat te denken van de uitdroging en het slechte slapen?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat alcohol fysiologisch niet eens heel veel met je gains doet, maar met je levensstijl, en of je de volgende ochtend om 9:00 niet te brak bent om naar de gym te gaan.![]()
Heeft niks met spiersynthese te maken, maar met brak zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat te denken van de uitdroging en het slechte slapen?Confidence through competence![]()
En ik maar denken dat goede hydratatie en een goede nachtrust essentieel zijn voor gains.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft niks met spiersynthese te maken, maar met brak zijn.![]()
Net zoals dat wiet je fucking lui en altijd lam maakt.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat alcohol fysiologisch niet eens heel veel met je gains doet, maar met je levensstijl, en of je de volgende ochtend om 9:00 niet te brak bent om naar de gym te gaan.If not now, then when.![]()
Jij denkt wel vaker iets.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En ik maar denken dat goede hydratatie en een goede nachtrust essentieel zijn voor gains.Confidence through competence![]()
Geen ervaring meequote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net zoals dat wiet je fucking lui en altijd lam maakt.Maar kan me voorstellen dat regelmatig gebruik je niet stimuleert naar de gym te gaan.
Confidence through competence![]()
zelf ook vervend wiet roker geweest, dat was idd helemaal killing voor mijn mental drivequote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net zoals dat wiet je fucking lui en altijd lam maakt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Brandon Lilly zojuist ongeluk gehad tijdens zijn 3e poging squat op de USPA
zijn tibia zag je door het stof heen, en mensen hoorden een enorme knal/pop uit zijn knie komen
iemand aan jury tafel zei dat het leek alsof de hele knie ook uit elkaar lag..
edit: ^^ die stream ja, zat al hele tijd te kijken, zag het live gebeuren..
kippenvel brrrBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
dan green wel net de 749lbs wrapless/beltless gezetBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik schakelde net te laat in. Ben benieuwd of er een filmpje van zal verschijnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef dreamerbulk het volgende:
zijn tibia zag je door het stof heen, en mensen hoorden een enorme knal/pop uit zijn knie komen
kippenvel brrrIf not now, then when.![]()
ik heb genoeg gezien, geen replay voor mij , mijn haren gingen rechtovereind staanquote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik schakelde net te laat in. Ben benieuwd of er een filmpje van zal verschijnen.
had t liever niet willen zienBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wel een beetje matig dat de stream niet HD is.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb genoeg gezien, geen replay voor mij , mijn haren gingen rechtovereind staan
had t liever niet willen zienIf not now, then when.![]()
dat er uberhaupt al een stream is .. is al een hele ontwikkeling hhahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel een beetje matig dat de stream niet HD is.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
als je ziet waar sporters van herstellen ... kan lang duren .. maar grote kans dat ze terug komen... doorzettingsvermogen zal het niet aan liggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt bizar. Hopelijk is het niets permanent.
Hoop het ook voor hemBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Jongens, vraagje! Wil nou echt eens serieus gaan cutten, Kcal tellen e.d. heb ik een mealplan van 's ochtends tot 's middags, enigste puntje is het avondeten. Eet met mn ouders mee.. Hoe tellen jullie dat avondeten mee, zelf wegen oid? Of een schatting?..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
ik zou schatten, als je de rest in check hebt en gewoon gewicht/vet verliest ..dan merk je dat gauw genoeg of het goed geschat is of niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Cataclyst het volgende:
Jongens, vraagje! Wil nou echt eens serieus gaan cutten, Kcal tellen e.d. heb ik een mealplan van 's ochtends tot 's middags, enigste puntje is het avondeten. Eet met mn ouders mee.. Hoe tellen jullie dat avondeten mee, zelf wegen oid? Of een schatting?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zo'n idee had ik al, bedankt. Wat zou een reële schatting zijn, rond de 700-900kcal?..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
op basis van wat je eet schatten ..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Cataclyst het volgende:
Zo'n idee had ik al, bedankt. Wat zou een reële schatting zijn, rond de 700-900kcal?
maar ik zou ongeveer dat aanhouden ja .. normaal bord eten is zoiets
je komt er snel achter of je het overschat of onderschat hebt op basis van je gewichtverliesBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Haha, ja logisch, bord friet is toch wat anders dan rijst met kip natuurlijk. Bedankt man!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Gewoon veel inkopen en dan gelijk verdelen over bakken. Eventueel labelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:03 schreef Cataclyst het volgende:
Haha, ja logisch, bord friet is toch wat anders dan rijst met kip natuurlijk. Bedankt man!
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Fuck that.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef dreamerbulk het volgende:
kippenvel brrr![]()
![]()
We hebben nog een ander topic lopen hè?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef kaminoko het volgende:
Gisteren een bestelling geplaatst voor laag gesneden tank tops deze en een train insaiyan die ik altijd al wilde hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik toch te twijfelen, heb namelijk niemand in me gym gezien die zoiets draagt.
Is het too much of dragen jullie dit ook?![]()
niet echt serieus bb related maar..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef kaminoko het volgende:
Gisteren een bestelling geplaatst voor laag gesneden tank tops deze en een train insaiyan die ik altijd al wilde hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik toch te twijfelen, heb namelijk niemand in me gym gezien die zoiets draagt.
Is het too much of dragen jullie dit ook?
gewoon dragen man! schijt aan wat anderen doen/denken ..
ik liep ook wel eens rond in een golds stringer waar mijn tepels/tieten er bijna compleet uithingen lololololBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ah okee. Das een klein lichtpuntje.quote:
Ik las effe snel. Net aangekomen in Spain. Nu een bad en slapen. Morgenochtend om 8 uur in de gym.![]()
![]()
Vraagje over bcaa. Wie neemt het het? En dan dagelijks of alleen op trainingsdagen? En merk je iets in het herstel?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
sorry ik zal het daar maar vragen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef H1N1 het volgende:
[..]
We hebben nog een ander topic lopen hè?ja dat klopt vind ze echt heel bruut uitzien, alleen hoop ik zelf niet dat me tepels eruitvliegen hahaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet echt serieus bb related maar..
gewoon dragen man! schijt aan wat anderen doen/denken ..
ik liep ook wel eens rond in een golds stringer waar mijn tepels/tieten er bijna compleet uithingen lolololol![]()
Wat vinden jullie de beste oblique oefeningen? Ik weet voor core gewoon de compounds, maar lack in obliques dus wil ze extra trainen om het bij te laten trekken."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
staand met 1 dumbell in hand en dan zo naar de zijkant buigenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Push. het volgende:
Wat vinden jullie de beste oblique oefeningen? Ik weet voor core gewoon de compounds, maar lack in obliques dus wil ze extra trainen om het bij te laten trekken.
voor de rest deadlifts, glute bridgesBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Vraagje terug: waarom zou je BCAAs nemen en niet een normaal, compleet eiwitsupplement zoals whey of caseine?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef stinkie het volgende:
Vraagje over bcaa. Wie neemt het het? En dan dagelijks of alleen op trainingsdagen? En merk je iets in het herstel?Confidence through competence![]()
daarom moet je het ook gebruiken nadat je van de gym komt. Ik ga altijd erg laat naar de gym en ben rond 22:00~23:00 thuis. Even iets eten en soms wiet en je slaapt als nooit tevoren.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen ervaring meeMaar kan me voorstellen dat regelmatig gebruik je niet stimuleert naar de gym te gaan.
Van alcohol slaap ik ook goed en lang. Hangt ook van denpersoon zelf af. Voor mij maakt het niet uit wat ik de dag ervoor heb gedaan, zolang ik genoeg slaap heb gehad en daarna weer goed heb gegeten ga ik gewoon naar de gym, lekker daar uitbrakken ipv thuis niks doen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Heb zitten zuipen zondagmiddag.
Ben om 9 uur gaan slapen, werd om 0200 uur wakker en ik kan nog niet slapen
Dat wordt super leuk als ik moet gaan trainen vandaag![]()
![]()
Ik heb niet gezopen en ben ook nog wakker. Gaat een leuke dag worden aangezien ik nog naar de gym moet en daarna op stap ga
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
ik doe hem wel in m'n hoofd oke? lol.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook ooit één keer zo gerockt en het werkte echt als een trein
Zo doe ik altijd in m'n hoofd eigenlijk![]()
![]()
Maar een dergelijke mind set is soms wel handig ja ehhe
Ik had vorige week m'n deadlift op 220kg gezet terwijl d'r een stuk of 5 stonden te kijken lol.
Nooit gelukt, en nu dacht ik "HET GAAT NU GODVEREDOMME GEBEUREN"
Paar keer flink ingeademd, alle tijd genomen die ik dacht nodig te hebben, en hup. VOlgens mij had d'r nog wel 10kg bij gekund lol.
Terwijl je daar dan weken tegenaan zit te hikken tegen dat gewicht lol
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 27-01-2014 07:33:08 ]![]()
Is het ook een IJslander?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijft een baas. Een vriend van me woont in IJsland en traint in de gym waar hij regelmatig komt. Hele gym valt altijd even stil als hij ff 10x 250kg doet alsof het niets is.
Dan is i waarsch. niet langer dan 160cm![]()
![]()
wel ziek zoveel reps.![]()
220? Beest! Hoe veel weken zat je er tegen aan?quote:Op maandag 27 januari 2014 07:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik doe hem wel in m'n hoofd oke? lol.
![]()
Ik had vorige week m'n deadlift op 220kg gezet terwijl d'r een stuk of 5 stonden te kijken lol.
Paar keer flink ingeademd, alle tijd genomen die ik dacht nodig te hebben, en hup. VOlgens mij had d'r nog wel 10kg bij gekund lol.
Terwijl je daar dan weken tegenaan zit te hikken tegen dat gewicht lol
Deathlift or Die.![]()
ik zou bijna willen zeggen vanaf de zomer maar dat is niet helemeaal eerlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
220? Beest! Hoe veel weken zat je er tegen aan?
Van de zomer zat ik op 200kg
beetje terugval gehad naar 180 toen ik echt zat te kutten met dat te weinig zout in m'n eten...
afgelopen maanden meer op form fixen voor squat getraint 2x per week dat hakt er ook aardig in met de rest van je compounds...
Maar een maand of 2 terug zat ik weer op 210kg en als ik hem nu een paar weken zo kan blijven doen op 220 dan hou ik die wel vast![]()
donderdag ff aan 225 trekken. dat moet ook wel lukken.
Zonder straps uiteraard.
Mede dankzij een tip die hier weer langs kwam dat je je schouders goed boven de bar moet houden.
Dat was met deadlift volgens mij bij mij ook de reden dat ik zoveel moeite had met naar voren kukelen. Dat ik toch begon met m'n schouders over de bar...
Op die max set is het nog niet super mooi kwa form though. Nog wel een beetje dat kukelen maar oke.
Wel 100% vlakke rug als een plank![]()
En zachtjes neer leggen i.v.m. Chinees srs
[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 27-01-2014 08:05:57 ]![]()
Ik heb nog een pot staan en heb de afgelopen weken elke dag genomen, puur om te kijken of het nou echt verschil maakt. Antwoord is nee. Ik merk geen enkel verschil.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef stinkie het volgende:
Vraagje over bcaa. Wie neemt het het? En dan dagelijks of alleen op trainingsdagen? En merk je iets in het herstel?
Die pot kan dus ook de prullenbak in.![]()
![]()
220.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
Terwijl je daar dan weken tegenaan zit te hikken tegen dat gewicht lol![]()
![]()
Mooi is dat als je een max uitvoert en het gaat helemaal perfect. Dan denk je altijd dat er nog een rep in zat of dat er nog wel wat gewicht bij had gekund.![]()
![]()
Hij is 1.83 hoog en 175 kilo.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is het ook een IJslander?
![]()
wel ziek zoveel reps.![]()
![]()
Haha, nee. Hij zit zelf op een 1RM van 265kg oid. Benni is degene die de 10x250's doet.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is het ook een IJslander?
![]()
wel ziek zoveel reps.
Sowieso is die gym frequent bezocht door flink wat zwaargewichten. Gasten die meedraaien in de wereld top van strongman wedstrijden trainen er ook. Motiverende omgeving..![]()
Waarom niet gewoon zwaarder dan?quote:"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Omdat dat niet bij z'n schema hoort waarschijnlijk. Het is een American Football speler, die zal wel een aardig uitgekiend trainingsschema hebben.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb fucking weinig energie laatste week..verneukt ritme etc.
Workouts:
3x gym en klimmen.
En dat terwijl ik 2x/3xper week wil hardlopen.![]()
Misschien gewoon kijken hoeveel je er wel niet kunt op dat gewicht? Niet alles hoeft helemaal berekend te zijn maar ik denk wel dat hij aardig zwaar kan als ik dit ziequote:
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Winterdipje..?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Workouts:
3x gym en klimmen.
En dat terwijl ik 2x/3xper week wil hardlopen.Behulpzaam als een waterkraan.
Vraag je niet teveel van je lichaam? Te zwaar liften ed.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Workouts:
3x gym en klimmen.
Proberen weer een normaal ritme te krijgen. En even rustig aan doen tot je dat weer hebt anders blijf je achter jezelf aanlopen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Workouts:
3x gym en klimmen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 07:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
Terwijl je daar dan weken tegenaan zit te hikken tegen dat gewicht lol![]()
wereldrecord houderquote:Op maandag 27 januari 2014 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh nou snap ik het lol
het was niet z'n vriend die die 10x deed maar die freak lol
lekkere deadlift btw heb je gezet manBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dan houd ik mijn 14 euro in mijn zakquote:Op maandag 27 januari 2014 08:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb nog een pot staan en heb de afgelopen weken elke dag genomen, puur om te kijken of het nou echt verschil maakt. Antwoord is nee. Ik merk geen enkel verschil.
Die pot kan dus ook de prullenbak in.
Zag van de week dat het ook is toegevoegd aan mijn pot Whey.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hoe zou jij verschil moeten merken dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 08:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb nog een pot staan en heb de afgelopen weken elke dag genomen, puur om te kijken of het nou echt verschil maakt. Antwoord is nee. Ik merk geen enkel verschil.
Die pot kan dus ook de prullenbak in.
Had gelezen dat je er wel iets aan kan hebben tov whey. De strekking van het verhaal weet ik niet eens meer![]()
het schijnt te helpen bij het spierherstel. En dat kun je natuurlijk testen. Als je dan merkt dat het herstel net zo lang duurt, dan doet het blijkbaar niets voor je.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:16 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Hoe zou jij verschil moeten merken dan?
Had gelezen dat je er wel iets aan kan hebben tov whey. De strekking van het verhaal weet ik niet eens meerDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Het "succes" van BCAA's is te wijten aan het feit dat de menselijke testgroepen die ze innamen geen gecontroleerd hoog eiwit dieet erop nahielden... Daaruit trokken ze dan successen dat BCAA heel goed werkt...quote:Op maandag 27 januari 2014 15:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
het schijnt te helpen bij het spierherstel. En dat kun je natuurlijk testen. Als je dan merkt dat het herstel net zo lang duurt, dan doet het blijkbaar niets voor je.
"It's a bit like dehydrating someone, making them then drink some Gatorade, noting that they become hydrated, and then recommending that people that AREN'T dehydrated drink Gatorade "because it's SCIENTIFICALLY PROVEN to improve hydration"."Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
![]()
Muscle failure is toch juist niet effectief? Tenminste, dat ik wat ik altijd heb gelezen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
al die hippe youtube channels zijn voor mij geen wetenschap, ik zal daar dan ook nooit kennis uit vergaren..quote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Push. het volgende:
Muscle failure is toch juist niet effectief? Tenminste, dat ik wat ik altijd heb gelezen.
die gasten maken het zo gek als ze willen, nieuwe "trainingmethodes" creëren voor meer subs enzBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:15 year old Ekaterina Stolyarenko became the 11th Kazakhstani weightlifter who tested positive in 2013 – also for stanozolol. She was 2013 Asian Youth Bronze medalist.
http://www.allthingsgym.c(...)4-plans-doping-news/![]()
"From Chad Smith at Juggernaut
Brandon Lilly will undergo surgery this morning to repair meniscus, patella tendon and quad tendon tears in both legs, as well as an ACL tear and totally fractured (like in 2 very distinct pieces) patella in the left leg.
If this injury had happened to just about anyone else, I would think their lifting career is done, but I am supremely confident that Brandon will rise to another level. This is the first part of what will be an amazing comeback story.
Brandon's spirits are quite high considering all things, but would certainly appreciate any Instagram posts or videos using #365strong. Find him at @BrandonLilly3 and us at @JuggernautTraining.
Brandon Lilly will be back and stronger than ever. No Doubt!! #aintnobitch"Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik heb nogal moeite met een goede houding tijdens de deadlift. Heb ADHD en vaak gaat dit gecombineerd met een slechte motoriek, bij mij in ieder geval wel. Ook heb ik last van een holle rug. Gelukkig gaat de back en front squat nu goed alleen de deadlift niet. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben? Hoe ging het bij jullie beter? Zou een fysio iets toevoegen? Ga nu wel veel vaker waardoor de meeste oefeningen steeds makkelijker gaan.![]()
dit is een zeer goede vidquote:Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef stoeltafel het volgende:
Ik heb nogal moeite met een goede houding tijdens de deadlift. Heb ADHD en vaak gaat dit gecombineerd met een slechte motoriek, bij mij in ieder geval wel. Ook heb ik last van een holle rug. Gelukkig gaat de back en front squat nu goed alleen de deadlift niet. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben? Hoe ging het bij jullie beter? Zou een fysio iets toevoegen? Ga nu wel veel vaker waardoor de meeste oefeningen steeds makkelijker gaan.
Basic krachttraining is en blijft het beste, zowel voor powerlifters als body builders.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
al die hippe youtube channels zijn voor mij geen wetenschap, ik zal daar dan ook nooit kennis uit vergaren..
die gasten maken het zo gek als ze willen, nieuwe "trainingmethodes" creëren voor meer subs enz![]()
Thnxquote:![]()
nicequote:![]()
jep, maar daar valt geen geld aan te verdienen..quote:Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Basic krachttraining is en blijft het beste, zowel voor powerlifters als body builders.
want... het kan toch niet zo makkelijk zijn? Geld ook voor diëten...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
True. Er ligt nog steeds een markt open. Kom met wat ´nieuwe´ ideeen of invalshoek, zorg dat je wat wetenschappelijke onderbouwing hebt. En belangrijkste, douw een hoop poen in marketing, et voila.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jep, maar daar valt geen geld aan te verdienen..
want... het kan toch niet zo makkelijk zijn? Geld ook voor diëten...![]()
Vitamine D slikken, mocht je (iedereen) dat nog niet doen. Voor de rest zorgen dat je iig genoeg slaap krijgt. Sporten hierom hee bouwen anders raak je snel overtraind.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
eindelijk weer 140 op de bench aangetikt..zat nog wel wat extra's in de tank maar wou mijn kracht verdelen over de rest van de oefeningen...dus nieuw pr op incline bench gezet van 120kg, ook nog dippen met 40kg 3x6 reps gedaan..
goed dagje vandaag dusBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Mja, staat hier ook bij personen van 100 kilo. http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/PressStandardsKg.htmlquote:![]()
zou wel reeel kunnen zijn ja op 100kg, dan ben je al geen kleine jongen..mits t niet alleen maar vet is lolquote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, staat hier ook bij personen van 100 kilo. http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/PressStandardsKg.htmlBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zelfs al is het vooral vet. Dan moet je alsnog de extra kracht hebben om het extra vet mee te dragen en te verplaatsen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou wel reeel kunnen zijn ja op 100kg, dan ben je al geen kleine jongen..mits t niet alleen maar vet is lolOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
truequote:Op maandag 27 januari 2014 22:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zelfs al is het vooral vet. Dan moet je alsnog de extra kracht hebben om het extra vet mee te dragen en te verplaatsen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nou ja oke, ik begon in ieder geval veel lager met allesquote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, staat hier ook bij personen van 100 kilo. http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/PressStandardsKg.html![]()
![]()
zijn gemiddelden hequote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou ja oke, ik begon in ieder geval veel lager met alles
Ik vind het ook niet onrealistisch. Het was echter niet wat ik meteen boven m´n hoofd duwde toen ik met OHP begon. Maar toen was ik iets van 85 - 90 kilo. Ik geloof dat ik 30 kilo al veel vond.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou wel reeel kunnen zijn ja op 100kg, dan ben je al geen kleine jongen..mits t niet alleen maar vet is lol![]()
Van de week weer eens kijken waar m´n 1RM zit met de OHP. Ik heb het de laatste tijd op 60 kilo voor reps gehouden. Ik schat dat ik ergens richting de 75 - 80 wel moet kunnen pressen nu.![]()
Je was waarschijnlijk ook geen 100 kilo.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou ja oke, ik begon in ieder geval veel lager met alles![]()
lol ja ik probeerde het vorige week..quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet onrealistisch. Het was echter niet wat ik meteen boven m´n hoofd duwde toen ik met OHP begon. Maar toen was ik iets van 85 - 90 kilo. Ik geloof dat ik 30 kilo al veel vond.![]()
Van de week weer eens kijken waar m´n 1RM zit met de OHP. Ik heb het de laatste tijd op 60 kilo voor reps gehouden. Ik schat dat ik ergens richting de 75 - 80 wel moet kunnen pressen nu.
85 easy, 90 ging opzich ook nog wel, 92,5 ...nee hoor..
die grens is altijd zo dun bij presses lol
M´n doel voor de OHP voor dit jaar is BW pressen. M´n laatste 1RM was 70 kilo een paar maanden geleden, dus van daar gerekend nog iets meer dan 30 te gaan.![]()
![]()
100kg is echt een zeer bazige press, that's the stuff what dreams are made ofquote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef Snakey het volgende:
M´n doel voor de OHP voor dit jaar is BW pressen. M´n laatste 1RM was 70 kilo een paar maanden geleden, dus van daar gerekend nog iets meer dan 30 te gaan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Jah, die 2,5 kilo is dan echt teveel. alsof er stiekem iemand achter je staat die de bar vasthoudt.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol ja ik probeerde het vorige week..
85 easy, 90 ging opzich ook nog wel, 92,5 ...nee hoor..
die grens is altijd zo dun bij presses lol![]()
![]()
ja was heel erg hatelijk, ook geen kleinere schijfjes zijn er lolquote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, die 2,5 kilo is dan echt teveel. alsof er stiekem iemand achter je staat die de bar vasthoudt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Paar powerlifters hier doen 8 x 100 kilo, dan met een bal keihard op de grond stuiteren met gestrekte armen voor een rep of 10, en dan gelijk weer 8 x 100 pressen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
100kg is echt een zeer bazige press, that's the stuff what dreams are made of![]()
Maar die jongens zijn iets van 120 kilo.![]()
pff 8x100kgquote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Paar powerlifters hier doen 8 x 100 kilo, dan met een bal keihard op de grond stuiteren voor een rep of 10, en dan gelijk weer 8 x 100 pressen.![]()
Maar die jongens zijn iets van 120 kilo.
dat vertaalt wel naar een kleine 180kg bench denk ikBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nou, het rare is dat ik ze nog nooit heb zien benchen. Maar dat ligt vooral aan de tijd dat ik train, ´s morgens vroeg. Als ik ze zie trainen train ik later in de dag. En volgens mij trainen er meer PL-ers in de avond. Maar dat vind ik niks. Misschien eens ´s avonds een bak koffie doen een bak koffie in de gym, want ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pff 8x100kg
dat vertaalt wel naar een kleine 180kg bench denk ik![]()
Owja, de gym heeft eindelijk eens een hele nieuwe vloer gekregen. Niet meer struikelen rond de BP met 20 kilo platen in je handen.![]()
![]()
nice!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Snakey het volgende:
Owja, de gym heeft eindelijk eens een hele nieuwe vloer gekregen. Niet meer struikelen rond de BP met 20 kilo platen in je handen.
Onze f4f(die al 1 van de beste vestigingen van nederland is ... dankzij mij . kuch kuch), krijgt nu ook een hele zooi nieuwe 20kg plates erbij en misschien zelfs een olympic platform(leuk voor deadlifts).
Geen boze gezichten meer wanneer ik aan t pullen ben op mijn dooie gemakje
t blijft een kutgym, maar kan er alles doen wat ik wil .. en hij groeit toch een beetje aan je he.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Bryce Lewis.quote:Zijn vrouw is
Een platform zou te gek zijn. Al is het maar gevoel, het voelt allemaal toch net effe wat beter.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
Onze f4f(die al 1 van de beste vestigingen van nederland is ... dankzij mij . kuch kuch), krijgt nu ook een hele zooi nieuwe 20kg plates erbij en misschien zelfs een olympic platform(leuk voor deadlifts).
t blijft een kutgym, maar kan er alles doen wat ik wil .. en hij groeit toch een beetje aan je he.
En tja,een kutgym. Hier is het allemaal oude zooi,wat nu wel weer aardig is opgeknapt. Maar het groeit aan je inderdaad. Ik ben al een paar keer bij andere gyms wezen kijken en ook zijn ze beter, maar ze hebben ´het´ gewoon niet voor me. Een rammelende bar waarvan ik elke keer als ik binnenkom de sleeves vast moet draaien kan me niks meer schelen. ;D![]()
Ik sleep altijd zon mat mee midden in de zaal om te liften...hoor dan zelfs door mijn muziek heen dat de platen neerkomen lol.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
t blijft een kutgym, maar kan er alles doen wat ik wil .. en hij groeit toch een beetje aan je he.![]()
ik gebruik geen matten, gewoon rammen, moeten ze maar voor iets fatsoenlijks zorgenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik sleep altijd zon mat mee midden in de zaal om te liften...hoor dan zelfs door mijn muziek heen dat de platen neerkomen lol.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Beton kapot alles.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik gebruik geen matten, gewoon rammen, moeten ze maar voor iets fatsoenlijks zorgenIf not now, then when.![]()
lmao pete rubish stijlquote:
kan het gewicht helaas nog niet zo uit mijn handen laten vallen van grote hoogte ... dan gaan ze wel piepen volgens mij
Wel jammer is dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao pete rubish stijl
kan het gewicht helaas nog niet zo uit mijn handen laten vallen van grote hoogte ... dan gaan ze wel piepen volgens mij![]()
Bij mij in de gym hebben ze gewoon een heel groot vierkant wat mee veert, overal rubberen matten, platforms en shit. Vond dat wel vet toen ik het voor het eerst zag. Is een heel verschil i.t.t. van die health gyms en überhaupt mijn homegym destijds.If not now, then when.![]()
nice, klinkt goedquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel jammer is dat.![]()
Bij mij in de gym hebben ze gewoon een heel groot vierkant wat mee veert, overal rubberen matten, platforms en shit. Vond dat wel vet toen ik het voor het eerst zag. Is een heel verschil i.t.t. van die health gyms en überhaupt mijn homegym destijds.
ik hoop ooit nog een keer in een powerrack te kunnen squatten
Dat hebben ze hier dan weer niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice, klinkt goed
ik hoop ooit nog een keer in een powerrack te kunnen squattenEcht zo lame is dat.
Zijn er gyms die met die mooie gekleurde schijven trainen. Wij trainen met spul van Rogue? En verder wel prima schijven. We mogen alles laten vallen. Maakt af en toe best wel wat geluid bij 100kg+ barbells.![]()
Hier Eleiko rubberen schijven. 25 rood 20 blauw 15 geel 10 groen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn er gyms die met die mooie gekleurde schijven trainen. Wij trainen met spul van Rogue? En verder wel prima schijven. We mogen alles laten vallen. Maakt af en toe best wel wat geluid bij 100kg+ barbells.If not now, then when.![]()
Zou best kunnen, maar ben daar normaal niet gevoelig voor.quote:Ik doe nu meer aan cardio en veel explosieve trainingen. Echt zwaarder liften wil ik het niet noemen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:58 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Vraag je niet teveel van je lichaam? Te zwaar liften ed.Ja ik heb normaal een hekel aan rusten. Soms hakt het erin, dat heb ik meestal een paar dagen..maar het is nu echt iets van de laatste 2 weken, alleen sinds een week dat ik pas echt zoiets van dat ik me eraan overgeef.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Proberen weer een normaal ritme te krijgen. En even rustig aan doen tot je dat weer hebt anders blijf je achter jezelf aanlopen.![]()
Kankuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurzooooi.
Ik wil mij gvd toch eens trainen -.- . En waarom elke keer als ik in bed lig?
Shit 'blessure' . Of wat de fuck het ook is. 4 maanden(of 6) zowat op je reet zitten (zo nu en dan toch naar de gym).
FUUUUUU.
/ragequit![]()
Misschien wat meer carbs rondom trainingen. En probeer echt genoeg rust te pakken. Weet niet wat je allemaal doet maar als je bijv. 3x pw op explosiviteit traint en daarnaast ook nog flink aan 't hardlopen bent is het misschien verstandiger om wat meer te periodiseren. Niet elke training volgas gaan, maar opbouwen richting een piekmoment waarop je alles geeft bijv 1x per week of 1x per 2 weken. De ene week wat meer endurance werk, en de week erop meer explosiviteit.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ben daar normaal niet gevoelig voor.
[..]
Ik doe nu meer aan cardio en veel explosieve trainingen. Echt zwaarder liften wil ik het niet noemen.
[..]
Ja ik heb normaal een hekel aan rusten. Soms hakt het erin, dat heb ik meestal een paar dagen..maar het is nu echt iets van de laatste 2 weken, alleen sinds een week dat ik pas echt zoiets van dat ik me eraan overgeef.Behulpzaam als een waterkraan.
Als je dan zware oefeningen uitvoert, veer je zelf dan niet mee?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel jammer is dat.![]()
Bij mij in de gym hebben ze gewoon een heel groot vierkant wat mee veert, overal rubberen matten, platforms en shit. Vond dat wel vet toen ik het voor het eerst zag. Is een heel verschil i.t.t. van die health gyms en überhaupt mijn homegym destijds.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog tips hoe de voeten te plaatsen/andere deadlift tips?![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef Atemno het volgende:
Deze was net gisteren gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog tips hoe de voeten te plaatsen/andere deadlift tips?quote:![]()
Mijn record is 14x haha maar dan niet meerdere sets achterelkaar. Zwaar bankdrukken doe ik maar in vlagen ivm schouders die gaan zeuren danquote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Paar powerlifters hier doen 8 x 100 kilo, dan met een bal keihard op de grond stuiteren met gestrekte armen voor een rep of 10, en dan gelijk weer 8 x 100 pressen.![]()
Maar die jongens zijn iets van 120 kilo.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
100 kilo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:15 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Mijn record is 14x haha maar dan niet meerdere sets achterelkaar. Zwaar bankdrukken doe ik maar in vlagen ivm schouders die gaan zeuren dan![]()
Ja maar toen trainde ik er specifiek voor puur voor de lol omdat die gasten in de NFL (college guys) die test moeten afleggen voor de draftquote:
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ah, we hadden het over de OHP.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:24 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja maar toen trainde ik er specifiek voor puur voor de lol omdat die gasten in de NFL (college guys) die test moeten afleggen voor de draft![]()
BP press ik ook wel 100 kilo x 6. Geen 14 though.![]()
![]()
lol
We hadden het toch over 100kg overhead press?
Wat is er zo bijzonder aan 100kg 8x bench? of 14x bench?![]()
Ja nee misschien begreep ik het gisteren fout, maar volgens mij ging het om OHPquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:28 schreef kidkash19 het volgende:
Verkeerd gelezen
Excuses
OHP doe ik niet
Maar bench 100kg 8x snakey, dat kun je heus wel...![]()
Dat ligt een beetje aan m´n dag. Ik kon er gisteren net 3 uitpersen, wat me een beetje verbaasde toen ik onder de bar lag. Bij de derde rep was het alsof iemand stiekem de bar vasthield.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja nee misschien begreep ik het gisteren fout, maar volgens mij ging het om OHP
Maar bench 100kg 8x snakey, dat kun je heus wel...
Maar dat is niet zo raar na vorige week een bizar drukke en stressvolle week, en heel het weekend autorijden wat vermoeiend is en eten er nogal bij inschiet.
Vrijdag weer BP, dan zou ik uitgerust moeten zijn.![]()
mja, bp is wel een oefening die heel snel niet meer lekker lukt als je niet uitgerust bent, of als je de dag ervoor je schouders gedaan hebt bijv...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan m´n dag. Ik kon er gisteren net 3 uitpersen, wat me een beetje verbaasde toen ik onder de bar lag. Bij de derde rep was het alsof iemand stiekem de bar vasthield.
Maar dat is niet zo raar na vorige week een bizar drukke en stressvolle week, en heel het weekend autorijden wat vermoeiend is en eten er nogal bij inschiet.
Vrijdag weer BP, dan zou ik uitgerust moeten zijn.![]()
Shit happens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:28 schreef kidkash19 het volgende:
Verkeerd gelezen
Excuses
OHP doe ik niet![]()
Ik vind de OHP wel een mooie oefening. Er is altijd zoveel aan te tweaken, en met die tweakjes wordt je elke keer wat sterker. Zeker als je doorkrijgt dat het een full body lift is.![]()
Ik riskeer het niet ivm mn schouders, doe sowieso amper presses boven mn hoofd uit. Doe de laatste maanden de press met elastic bands, heel anders maar wel erg goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit happens.![]()
Ik vind de OHP wel een mooie oefening. Er is altijd zoveel aan te tweaken, en met die tweakjes wordt je elke keer wat sterker. Zeker als je doorkrijgt dat het een full body lift is.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik snap niet hoe mensen in de ochtend kunnen trainen. Paar keer geprobeerd, geen succes voor mij. In de avond rond 20:00~21:00 zit ik op mijn piek qua actief zijn. Is ook veel makkelijker aangezien je na het trainen lekker kan douchen en daarna heerlijk in slaap valt. Als ik in de ochtend ga moet ik nog de rest van de dag doorbrengen na een zware training, gaat niet werkenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef Snakey het volgende:
g. Als ik ze zie trainen train ik later in de dag. En volgens mij trainen er meer PL-ers in de avond. Maar dat vind ik niks. Misschien eens ´s avonds een bak koffie doen een bak koffie in de gym, want ik ben wel benieuwd eigenlijk.
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Vermoedheid is een bitch. Soms voel je je niet eens echt moe, tot je onder de bar ligt. Dan voel je het ineens in je lijf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja, bp is wel een oefening die heel snel niet meer lekker lukt als je niet uitgerust bent, of als je de dag ervoor je schouders gedaan hebt bijv...
Ik heb het trouwens vooral als ik geprobeerd heb te maxen op de DL. M'n CNS heeft dan echt even een paar dagen nodig om bij te komen. Zal de leeftijd wel zijn.![]()
![]()
OHP is idd een mooie oefening, een van mijn huidige favorieten qua presses. Maar je kan qua gewicht zoveel doen door middel van hoe je dat gewicht omhoog krijgt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit happens.![]()
Ik vind de OHP wel een mooie oefening. Er is altijd zoveel aan te tweaken, en met die tweakjes wordt je elke keer wat sterker. Zeker als je doorkrijgt dat het een full body lift is.
Strict, of met een kleine push press, of full jerk. Kan gauw een goede 30kg in max gewicht schelen.
Push press is voor mij trouwens de beste manier om progressie te boeken, helpt je net even over de drempel heen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
mja, dat vind ik dus altijd het punt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit happens.![]()
Ik vind de OHP wel een mooie oefening. Er is altijd zoveel aan te tweaken, en met die tweakjes wordt je elke keer wat sterker. Zeker als je doorkrijgt dat het een full body lift is.
Je kan hem vanuit hjeel je lichaam doen, dan is er weinig aan om richting de 80kg of 100kg te komen. Maar als je hem puur van stilstaant (dus zonder knieebuig hupje zegmaar) puur vanuit je schouders pakt, dan is het heel wat anders.ja precies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
OHP is idd een mooie oefening, een van mijn huidige favorieten qua presses. Maar je kan qua gewicht zoveel doen door middel van hoe je dat gewicht omhoog krijgt.
Strict, of met een kleine push press, of full jerk. Kan gauw een goede 30kg in max gewicht schelen.
Push press is voor mij trouwens de beste manier om progressie te boeken, helpt je net even over de drempel heen.
[ Bericht 15% gewijzigd door RaymondK op 28-01-2014 11:55:31 ]![]()
Dat is bij iedereen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vermoedheid is een bitch. Soms voel je je niet eens echt moe, tot je onder de bar ligt. Dan voel je het ineens in je lijf.
Ik heb het trouwens vooral als ik geprobeerd heb te maxen op de DL. M'n CNS heeft dan echt even een paar dagen nodig om bij te komen. Zal de leeftijd wel zijn.
Als het goed is ga je gewoon maximaal met DL maxen... Dan vraag je gewoon echt alles van je
Net als met lekker squatten. Ben je na 20 minuten zo numb als een hond![]()
Het verschilt heel erg per persoon. 's Morgens trainen is het meest praktisch voor me. Ik werk vrij vaak met mensen in de US waardoor ik regelmatig tot 's avonds laat werk, ipv in de ochtend. Als ik 's avonds zou trainen zou dat een hoop gestress opleveren om alles een beetje in te passen. Daarbij heb ik geen moeite met een zware training, douchen eten en aan het werk. Doe het al jaren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen in de ochtend kunnen trainen. Paar keer geprobeerd, geen succes voor mij. In de avond rond 20:00~21:00 zit ik op mijn piek qua actief zijn. Is ook veel makkelijker aangezien je na het trainen lekker kan douchen en daarna heerlijk in slaap valt. Als ik in de ochtend ga moet ik nog de rest van de dag doorbrengen na een zware training, gaat niet werken![]()
Daar heb ik het over, geen kniebuiging of hupje. Dus geen push press. Ik ga hem vrijdag weer eens maxen. Ik denk dat ik wel aan de 75 - 80 kilo kom.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja, dat vind ik dus altijd het punt.
Je kan hem vanuit hjeel je lichaam doen, dan is er weinig aan om richting de 80kg of 100kg te komen. Maar als je hem puur van stilstaant (dus zonder knieebuig hupje zegmaar) puur vanuit je schouders pakt, dan is het heel wat anders.![]()
Dit is ook interessant: http://bayesianbodybuilding.com/best-time-to-work-out/If not now, then when.![]()
mijn onderrug is de beperkende factor hierinquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar heb ik het over, geen kniebuiging of hupje. Dus geen push press. Ik ga hem vrijdag weer eens maxen. Ik denk dat ik wel aan de 75 - 80 kilo kom.![]()
Je glutes keihard aanspannen. Dat maakt je lift in het begin even wat moeilijker omdat je lijf nogal stijf aanvoelt, maar zo bescherm je je onderrug en heb je veel minder snel last van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mijn onderrug is de beperkende factor hierin![]()
Yep, en ik ben het er ook mee eens dat de vroege avond/late middag over het algemeen de piek ligt. Maar als je geen profesionele athleet bent kan je je workout het beste aanpassen aan hoe dat het beste in je dag uitkomt. Voor mij praktisch gezien dus in de ochtend. Daarbij hou ik er van om ´s morgens te trainen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is ook interessant: http://bayesianbodybuilding.com/best-time-to-work-out/
Arnold en kornuiten trainde vroeg ik de ochtend trouwens. Ook om de reden dat ze dan de rest van de dag aan zaken konden besteden. Hoewel ze met perioden 2x per dag trainde, dus ook weer ´s avonds een keer.![]()
![]()
Indeed, aanspannen die glutes. Voorkomt een grote lordose van de onderrug. Staat ook nog eens stabieler waardoor je makkelijker kracht kan zetten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je glutes keihard aanspannen. Dat maakt je lift in het begin even wat moeilijker omdat je lijf nogal stijf aanvoelt, maar zo bescherm je je onderrug en heb je veel minder snel last van.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
En je core. je hebt een enorm sterke core nodig voor een zware OHP.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Indeed, aanspannen die glutes. Voorkomt een grote lordose van de onderrug. Staat ook nog eens stabieler waardoor je makkelijker kracht kan zetten.
Ik begin er nu aan te wennen, maar het heeft best lang geduurd voor 1) ik alles zo aangespannen kreeg, glutes, core, lats, en 2) sowieso zo kon pressen omdat het allemaal nogal stijf gaat op die manier.![]()
In een paar dagen ga ik mijn hele schema omgooien, maar krijg nogal koppijn van het balanceren van een aangepast T-Nation (50%/60%/70%) 5/3/1 schema met de juiste assistance exercises.
So far is elke cycle 4 weken volgens het 5/3/1+ principe en 4 dagen per week waarvan de laatste week een deload is, maar als main assist exercise gooi ik er een BBB oefening bij. Ik weet niet of het een goed idee is om eerst te squatten (of te deadliften) voordat ik de bench/schouder days heb, gezien er geen dag tussen squat/DL en bench/shoulder dagen zit.
De assistance exercises zijn een beetje gelimiteerd doordat ik geen beschikking heb over cables en andere leuke snufjes, dus meer dan een barbell en dumbbells heb ik niet echt. Tevens erg lastig om pull/push in balans te houden, maar als iemand suggesties of ander commentaar heeft, het zou mij enorm veel helpen.
Edit: Wellicht wat eenvoudiger te zien op m'n sheet voor 1 cycle http://imgur.com/a/NAFBS Shoulder Press zit een klein foutje in, moet zijn 52,5kg als basis zie ik nu (zwakke punt).![]()
http://mobiel.nu.nl/algemeen/3686615/veertig-procent-nederlanders-dik.html![]()
om te janken
![]()
1200+1200+900=veel kcal![]()
Wat een dikzakken. Maar goed dat jij nu een hele dag Kcal in een maaltijd naar binnen gaat werken.
.
![]()
Vriend, daar dragen mensen aan dit topic gewoon aan bij. Als ik 100 kilo bij 1,94 ben heb ik ook overgewicht, om over Raymond nog niet te beginnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
om te janken
[ afbeelding ]
1200+1200+900=veel kcalTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
obese klasse 2 hier srsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, daar dragen mensen aan dit topic gewoon aan bij. Als ik 100 kilo bij 1,94 ben heb ik ook overgewicht, om over Raymond nog niet te beginnen.
bmi
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, daar dragen mensen aan dit topic gewoon aan bij. Als ik 100 kilo bij 1,94 ben heb ik ook overgewicht, om over Raymond nog niet te beginnen.quote:Je BMI is 30,5
Je bent veel te zwaar voor je lengte
Probeer af te vallen en neem contact op met je huisarts. Hij of zij weet waar je terecht kan.![]()
![]()
Jah zeg, daar heb ik jaren hard voor gewerkt. Ik ben trots op mijn BMI.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"Hij of zij weet waar je terrecht kan"
Bij de sportscheul![]()
![]()
Je BMI is 26,3
Je bent te zwaar voor je lengte
Zorg ervoor dat je niet verder aankomt of probeer wat af te vallen als je gezondheidsproblemen in je familie hebt.
haha fuck you![]()
Wat als je naar de huisarts gaat met het verhaal dat je een te hoog BMI hebt en helemaal in paniek bent, maar ondertussen wel 10-12 BF% rockt?BEASTMODE![]()
Dan zegtie waarschijnlijk dat je wat minder vet moet eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:50 schreef Awesome_ het volgende:
Wat als je naar de huisarts gaat met het verhaal dat je een te hoog BMI hebt en helemaal in paniek bent, maar ondertussen wel 10-12 BF% rockt?![]()
Das het antwoord op alles omtrent voeding bij mijn huisarts in ieder geval.![]()
![]()
Ik begin aan week 4 van Madcow. Heb gister voor het eerst een training gemist, de maandag..
Wat is handiger?
Deze week dinsdag, woensdag en vrijdag trainen en dan woensdag de squats overslaan?
Of dinsdag, donderdag en zaterdag trainen?![]()
Harde cringefeels.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zegtie waarschijnlijk dat je wat minder vet moet eten.![]()
Das het antwoord op alles omtrent voeding bij mijn huisarts in ieder geval.
BEASTMODE![]()
Zijn wel hele grote verschillen. Wel interessant. Is er meer onderzoek naar gedaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is ook interessant: http://bayesianbodybuilding.com/best-time-to-work-out/"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ja, is behoorlijk simpel samen te vatten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef Push. het volgende:
[..]
Zijn wel hele grote verschillen. Wel interessant. Is er meer onderzoek naar gedaan?
Ter voorbereiding op een wedstrijd kan je als athleet het beste trainen op de tijd van de wedstrijd. 's Ochtends een wedstrijd, train dan ook s' ochtends voor een aangepast ritme van het lichaam zodat het ingesteld is op een inspanning in de ochtend.
Prestaties zijn echter optimaal in de namiddag. Dus een training en wedstrijd tijdens de namiddag zouden theoretisch gezien de beste resultaten opleveren.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
zkr push press is baasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
OHP is idd een mooie oefening, een van mijn huidige favorieten qua presses. Maar je kan qua gewicht zoveel doen door middel van hoe je dat gewicht omhoog krijgt.
Push press is voor mij trouwens de beste manier om progressie te boeken, helpt je net even over de drempel heen.
mijn stricte is 90kg, pushpress 120.. dan beuk je wel ff langs die barriere heen jaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Iemand hier die aan invriezen van maaltijden doet? Zo ja, tips voor recepten die lekker blijven nadat ze weer ontdooit zijn?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
om te janken
[ afbeelding ]
1200+1200+900=veel kcal
Heel leuk die theorie met die hormonen enzo, maar het duurt uren voordat er uberhaupt een verhoogde mate van transcriptie is nadat er meer binding van androgenen aan de AR is (idem eigenlijk voor alle overige genomische effecten van kernreceptoren).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is ook interessant: http://bayesianbodybuilding.com/best-time-to-work-out/
De referentie van dit stukje, waar het uiteindelijk om gaat (wat overigens hier geen bevestiging van zou zijn):Is ook echt helemaal nergens te vinden. Zou graag die data willen inzien, maar lijkt niet te bestaan.quote:Regardless of whether hormones are related or not, muscle hypertrophy signalling is much higher in the afternoon than in the morning according to gene expression and cellular activation research [28].
Edit:
Tweede referentie die ik graag zou willen lezen:Blijkt een gepubliceerde PhD thesis te zijn. Naast dat deze nergens (meer) te krijgen is, refereert ie niet naar de pagina waar die z'n data uithaalt, wat nogal kwalijk is zodra je naar iets van >100 pagina's loopt te refereren. Kan zo uberhaupt niks verifieren.quote:It is no surprise then that most sports records are broken in the early evening [9].
Edit2: Die referentie, en pretty much all the rest, komt uit z'n eerste ref. Hele stuk lijkt een samenvatting van z'n eerste ref met wat eigen interpretatie waar z'n eerste referentie 'n stuk voorzichter mee is. Zucht.
[ Bericht 5% gewijzigd door Diabox op 28-01-2014 18:23:36 ]![]()
En dat dan als PhD met publicatie. Ziek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heel leuk die theorie met die hormonen enzo, maar het duurt uren voordat er uberhaupt een verhoogde mate van transcriptie is nadat er meer binding van androgenen aan de AR is (idem eigenlijk voor alle overige genomische effecten van kernreceptoren).
De referentie van dit stukje, waar het uiteindelijk om gaat (wat overigens hier geen bevestiging van zou zijn):
[..]
Is ook echt helemaal nergens te vinden. Zou graag die data willen inzien, maar lijkt niet te bestaan.
Edit:
Tweede referentie die ik graag zou willen lezen:
[..]
Blijkt een gepubliceerde PhD thesis te zijn. Naast dat deze nergens (meer) te krijgen is, refereert ie niet naar de pagina waar die z'n data uithaalt, wat nogal kwalijk is zodra je naar iets van >100 pagina's loopt te refereren. Kan zo uberhaupt niks verifieren.
Edit2: Die referentie, en pretty much all the rest, komt uit z'n eerste ref. Hele stuk lijkt een samenvatting van z'n eerste ref met wat eigen interpretatie waar z'n eerste referentie 'n stuk voorzichter mee is. Zucht."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Vraag het hem zou ik zeggen: https://www.facebook.com/menno.henselmans.9?fref=tsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heel leuk die theorie met die hormonen enzo, maar het duurt uren voordat er uberhaupt een verhoogde mate van transcriptie is nadat er meer binding van androgenen aan de AR is (idem eigenlijk voor alle overige genomische effecten van kernreceptoren).
De referentie van dit stukje, waar het uiteindelijk om gaat (wat overigens hier geen bevestiging van zou zijn):
[..]
Is ook echt helemaal nergens te vinden. Zou graag die data willen inzien, maar lijkt niet te bestaan.
Edit:
Tweede referentie die ik graag zou willen lezen:
[..]
Blijkt een gepubliceerde PhD thesis te zijn. Naast dat deze nergens (meer) te krijgen is, refereert ie niet naar de pagina waar die z'n data uithaalt, wat nogal kwalijk is zodra je naar iets van >100 pagina's loopt te refereren. Kan zo uberhaupt niks verifieren.
Edit2: Die referentie, en pretty much all the rest, komt uit z'n eerste ref. Hele stuk lijkt een samenvatting van z'n eerste ref met wat eigen interpretatie waar z'n eerste referentie 'n stuk voorzichter mee is. Zucht.If not now, then when.![]()
ai ai ai .. brandon lilly moet zelf opdraaien voor zijn ziekenhuis kosten ... 100k estimate ...
"Due to Brandon Lilly's status as a 'professional powerlifter' his insurance is denying him the normal coverage he would receive.
Brandon needs our help. Please support Brandon's recovery from this terrible injury by donating to this fund and sharing the link... https://fundly.com/brandon-lilly-medical-expenses?ft_src=fbshare"Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik vind eigenlijk wel dat zijn sponsor flink moet bijdragen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef dreamerbulk het volgende:
ai ai ai .. brandon lilly moet zelf opdraaien voor zijn ziekenhuis kosten ... 100k estimate ...
"Due to Brandon Lilly's status as a 'professional powerlifter' his insurance is denying him the normal coverage he would receive.
Brandon needs our help. Please support Brandon's recovery from this terrible injury by donating to this fund and sharing the link... https://fundly.com/brandon-lilly-medical-expenses?ft_src=fbshare"If not now, then when.![]()
haha ja .. maar dan ken je Animal nog nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat zijn sponsor flink moet bijdragen.zit denk ik helemaal vastgebouwd in het contract.
Murica of peaceBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
als iedereen uit de fb cube groep 15 dollar doneert is het bedrag er al, ben benieuwd, wel knap lullig voor hem, als hij niet meer op niveau kan komen is hij Animal ook kwijt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Bedraag gaat snel omhoog. Toen ik de link postte (twee posts boven die van jouquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef dreamerbulk het volgende:
als iedereen uit de fb cube groep 15 dollar doneert is het bedrag er al, ben benieuwd, wel knap lullig voor hem, als hij niet meer op niveau kan komen is hij Animal ook kwijt.) stond die nog maar op $ 300,-.
ohja jij had m ook gepostquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bedraag gaat snel omhoog. Toen ik de link postte (twee posts boven die van jou) stond die nog maar op $ 300,-.
ja gaat hard, mooie zaakBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik heb geen FB en ik weet zeker dat hij hem ook niet heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag het hem zou ik zeggen: https://www.facebook.com/menno.henselmans.9?fref=ts![]()
Leuk stukje over de gezonde voeding in de supermarkt
http://www.trosradar.nl/u(...)7-01-2014/etiketten/![]()
Ik mag hopen dat dit hier geen nieuws is hier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:27 schreef stoeltafel het volgende:
OHP op 75 kilo nu. Wel met een beetje vermoeide schouders van maandag en een tijdje minder OHP omdat ik me meer op de BP heb geconcentreerd. Er zit dus wel wat meer in.![]()
Zeer netjes. Ga de OHP zelf ook maar weer eens in mijn schema opnemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Snakey het volgende:
OHP op 75 kilo nu. Wel met een beetje vermoeide schouders van maandag en een tijdje minder OHP omdat ik me meer op de BP heb geconcentreerd. Er zit dus wel wat meer in.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
75 kg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Snakey het volgende:
OHP op 75 kilo nu. Wel met een beetje vermoeide schouders van maandag en een tijdje minder OHP omdat ik me meer op de BP heb geconcentreerd. Er zit dus wel wat meer in.hoeveel reps? dayumn Nice man!
Vanavond voor het eerst naar mijn nieuwe gym in Haarlem, ben benieuwd.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeer netjes. Ga de OHP zelf ook maar weer eens in mijn schema opnemen.Cheers.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
75 kg.hoeveel reps? dayumn Nice man!
Vanavond voor het eerst naar mijn nieuwe gym in Haarlem, ben benieuwd.![]()
Het was een 1RM, meer zat er niet in. Ik probeerde daarvoor 80 kilo, maar die kreeg ik niet gelocked, dus die telt niet.![]()
Maar wel weer gelijk enthousiast over de OHP nadat ik het al een tijdje niet echt gemaxed had. Eens kijken hoe ver ik kom de komende weken.![]()
Ik had maandag al het gevoel, maar vanmorgen bevestigd dat degene die de gym runde z´n eigen gym is begonnen. Samen met de gozert die ik wilde vragen mij een tijdje te coachen met PL. En ze zeggen uiteraard niet waar hij nu zit, daar lullen ze omheen.![]()
Van de week maar eens op zoek en rondvragen. Waarschijnlijk heeft hij een stuk betere hardcore gym opgezet.![]()
Nice! Maar waarom zouden ze dat geheim willen houden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:34 schreef Snakey het volgende:
Ik had maandag al het gevoel, maar vanmorgen bevestigd dat degene die de gym runde z´n eigen gym is begonnen. Samen met de gozert die ik wilde vragen mij een tijdje te coachen met PL. En ze zeggen uiteraard niet waar hij nu zit, daar lullen ze omheen.![]()
Van de week maar eens op zoek en rondvragen. Waarschijnlijk heeft hij een stuk betere hardcore gym opgezet.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Klanten binnen houden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice! Maar waarom zouden ze dat geheim willen houden?![]()
Mooi voorbeeldje kwam ik van de week tegen bij m'n kwarkquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:27 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.trosradar.nl/u(...)7-01-2014/etiketten/.
Minder eiwit, meer vet en de portie aangepast zodat het lijkt alsof er minder kcal inzitten terwijl er (iets) meer kcal per 100 inzit.
Soukidan op je oogbal.![]()
Is dit het zelfde als de OHP?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Snakey het volgende:
OHP op 75 kilo nu. Wel met een beetje vermoeide schouders van maandag en een tijdje minder OHP omdat ik me meer op de BP heb geconcentreerd. Er zit dus wel wat meer in.
![]()
Allemaal leuk en aardig om naar de supermarkten te wijzen, maar dit is hoe het wettelijk is vastgesteld. Als er 1 biologisch product in een product zit mag het als biologisch verkocht worden. Daar gaat het dan al mis natuurlijk, supermarkten en producenten maken daar gretig (legaal) gebruik. Die wetgeving zou dus aangepast moeten worden om het echt eerlijk te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:27 schreef stoeltafel het volgende:
Nope, dat is een push press. Dit is een OHP.quote:![]()
Eens, snap niet dat de overheid hier zo weinig aan doet. Komt denk ik door de machtig van de voedingslobby, die is echt gigantisch. Dit is een interessante docu http://www.documentairenet.nl/review/zembla-de-zoete-verleiders/quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig om naar de supermarkten te wijzen, maar dit is hoe het wettelijk is vastgesteld. Als er 1 biologisch product in een product zit mag het als biologisch verkocht worden. Daar gaat het dan al mis natuurlijk, supermarkten en producenten maken daar gretig (legaal) gebruik. Die wetgeving zou dus aangepast moeten worden om het echt eerlijk te maken.![]()
Ik denk dat je deze info beter bij Fitness kan vermelden
Heb dus zo'n gast rondlopen die telkens denkt dat ik met mijn reet op de grond moet squatten ofzo.
Ik kom met mijn kontje net zo ver als mijn knieën. Het wordt echt lastig met mijn korte beentjes (ben 1,72) nog veel verder te gaan, dan voel ik het gewoon aan mijn knieën. Die dude is zelf 1,92 meter.
Strakjes ga ik ook weer squatten dus ik zal zelf eens even kijken hoe ver ik ga.![]()
Eens, maar een pot stevia die voor 97% uit suikerz bestaat is gewoonquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig om naar de supermarkten te wijzen, maar dit is hoe het wettelijk is vastgesteld. Als er 1 biologisch product in een product zit mag het als biologisch verkocht worden. Daar gaat het dan al mis natuurlijk, supermarkten en producenten maken daar gretig (legaal) gebruik. Die wetgeving zou dus aangepast moeten worden om het echt eerlijk te maken.. Net als die Lipton Groene thee waar gewoon stukjes suiker inzitten (zie Keuringsdienst van Waarde).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Geen suikers toch? Er wordt http://nl.wikipedia.org/wiki/Maltodextrine aan toegevoegd om de bittere (na)smaak weg te krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens, maar een pot stevia die voor 97% uit suikerz bestaat is gewoon. Net als die Lipton Groene thee waar gewoon stukjes suiker inzitten (zie Keuringsdienst van Waarde).
![]()
Netjes, netjes! Het ziet er ook monsterlijk uit wanneer je grote gewichten op de OHP wegdrukt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Snakey het volgende:
OHP op 75 kilo nu. Wel met een beetje vermoeide schouders van maandag en een tijdje minder OHP omdat ik me meer op de BP heb geconcentreerd. Er zit dus wel wat meer in.Op naar de 80.
Daarom moet je ook die ijsthee van Pickwick nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens, maar een pot stevia die voor 97% uit suikerz bestaat is gewoon. Net als die Lipton Groene thee waar gewoon stukjes suiker inzitten (zie Keuringsdienst van Waarde).
![]()
Die chick is domquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:27 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.trosradar.nl/u(...)7-01-2014/etiketten/niet te doen.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Kloptquote:Wat nou volgorde. Gewoon voedingswaarden checken en kijken of er niet teveel natrium e.d. in zit.
![]()
Het rare was dat toen ik vorig jaar van 50 naar 60 kilo ging de platen wat intimiderend waren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes, netjes! Het ziet er ook monsterlijk uit wanneer je grote gewichten op de OHP wegdrukt.Op naar de 80.
![]()
Nu kijk ik er eigenlijk niet meer naar en vind ik 4x 20 kilo platen intimiderend.![]()
![]()
Eens. Ik was iets te kort door de bocht. Maar de gychemische index van matodextrose is ook heel hoog. En sowieso: iets als stevia verkopen als er maar 3% in zitquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen suikers toch? Er wordt http://nl.wikipedia.org/wiki/Maltodextrine aan toegevoegd om de bittere (na)smaak weg te krijgen.
Bigorexia. Je blijft omhoog kijken en wat je bereikt hebt vind je niet zoveel meer voorstellen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het rare was dat toen ik vorig jaar van 50 naar 60 kilo ging de platen wat intimiderend waren.![]()
Nu kijk ik er eigenlijk niet meer naar en vind ik 4x 20 kilo platen intimiderend.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daarom moet je ook die ijsthee van Pickwick nemen.Ik had het over zakjes thee. Verder: heb je wel eens op de verpakking naar de ingredienten van ijsthee gekeken?
Het lijkt wel of de zgn A merken de zaak nog het meest verkrachten.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Even 2 quotes van stereo die het verklaren:quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens. Ik was iets te kort door de bocht. Maar de gychemische index van matodextrose is ook heel hoog. En sowieso: iets als stevia verkopen als er maar 3% in zitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt 1 theelepel maltodextrine met daarin de stevia/sucralose/aspartaam nodig om de zoetkracht van 1 klontje suiker te halen. 1 theelepel maltodextrine, in die vorm, is wat... 0.5-1 gram? Da's 2-4 kcal. Dat overleef je wel.
Bedenk dat brood, pasta, aardappels allemaal glucose is. Daar ga je toch ook niet om 2-4 kcal miepen?
Het hele punt van zoetstofproducten is niet dat het absoluut 0 kcal is. Het punt is dat je er 90-95% minder kcal van nodig hebt vergeleken met tafelsuiker, voor dezelfde zoetkracht. Kijk maar naar hier beneden: 97.7 gram carbs per 100 gram product. Maar je hebt maar 0.5 gram per portie nodig!
[ link | afbeelding ]
Jij studeert farmacie toch? Kijk maar naar de pilletjes: vaak is maar 0.01% van het pilletje werkzame stof, en de rest vulmiddel, bijvoorbeeld lactose. Vulmiddel is nodig omdat je anders het pilletje niet vast kan pakken of zelfs kunt zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ze stoppen er niet voor de lol maltodextrine als vulmiddel in heff foto voor je gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Ze stoppen er maltodextrine als fluffy vulmiddel in zodat je er makkelijker mee kan rekenen qua volume (1 op 1) en massa (10 op 1) versus zoetkracht van tafelsuiker/sucrose.
Zoetstoffen hebben een zoetkracht van 50x - 300x normale tafelsuiker. Daarom moet je ze 'verdunnen' met maltodextrine, omdat anders de omgangshoeveelheden te ieneminie worden.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ah, het heeft een naam.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bigorexia. Je blijft omhoog kijken en wat je bereikt hebt vind je niet zoveel meer voorstellen.![]()
![]()
Vandaag voor het eerst shrugs gedaan, dankzij de dankbare realisatiedat het grootste gedeelte van je traps achterop je rug zit en dus veel van die dikte geeft.
![]()
![]()
Voel ze nog.Heb gewoon bar shrugs in de smith machine gedaan, en dan focussen op het 'naar buiten draaien' van je handen / 'breaking the bar' en daarmee dus het bij elkaar trekken van je schouderbladen.
Las ook op een site dat je ze die shrugs horizontaal kan doen, dat je voorover op een bankje ligt ofzo, en dan met dumbbells. Maar is dat bankje dan niet veel te laag?Mensen hier die dat wel eens gedaan hebben? Hoe dat?
![]()
![]()
Euhh, je traint met shrugs vooral de upper traps door de elevatie en het licht naar achteren brengen van de schouders(retractie). De rest van de traps worden weinig geactiveerd tijdens shrugs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag voor het eerst shrugs gedaan, dankzij de dankbare realisatiedat het grootste gedeelte van je traps achterop je rug zit en dus veel van die dikte geeft.
![]()
[ afbeelding ]
Voel ze nog.Heb gewoon bar shrugs in de smith machine gedaan, en dan focussen op het 'naar buiten draaien' van je handen / 'breaking the bar' en daarmee dus het bij elkaar trekken van je schouderbladen.
Las ook op een site dat je ze die shrugs horizontaal kan doen, dat je voorover op een bankje ligt ofzo, en dan met dumbbells. Maar is dat bankje dan niet veel te laag?Mensen hier die dat wel eens gedaan hebben? Hoe dat?
De middelste kop pak je vooral tijdens retractie in het transversale vlak. Oftewel een roei beweging.
De onderste kop pak je bij depressie (tijdens dips) van de schouders of opwaartse rotaties bijv. bij een overheadpress.
Bij een shrug zullen ze wel synergetisch werken, maar om ze allemaal volledig te trainen zal je toch echt extra oefeningen moeten doen zoals een BOR, OHP en de shrug of clean.
Met 'horizontale' shrugs wil je vooral depressie en retractie maken van het schoudergewricht. Hiermee zal dus meer aanspraak worden gemaakt op het onderste gedeelte van de traps. Deze zijn bij veel mensen onder ontwikkeld en opgerekt door het vele zitten voor de computer waarbij de schouders geheven zijn en naar voren staan.. Daarnaast worden er veelal push bewegingen uitgevoerd in een sportschool en maar weinig oefeningen welke een depressie en retractie vragen van de schouder.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Zo ziet mijn trainingsschema er ongeveer uit:quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euhh, je traint met shrugs vooral de upper traps door de elevatie en het licht naar achteren brengen van de schouders(retractie). De rest van de traps worden weinig geactiveerd tijdens shrugs.
De middelste kop pak je vooral tijdens retractie in het transversale vlak. Oftewel een roei beweging.
De onderste kop pak je bij depressie (tijdens dips) van de schouders of opwaartse rotaties bijv. bij een overheadpress.
Bij een shrug zullen ze wel synergetisch werken, maar om ze allemaal volledig te trainen zal je toch echt extra oefeningen moeten doen zoals een BOR, OHP en de shrug of clean.
Met 'horizontale' shrugs wil je vooral depressie en retractie maken van het schoudergewricht. Hiermee zal dus meer aanspraak worden gemaakt op het onderste gedeelte van de traps. Deze zijn bij veel mensen onder ontwikkeld en opgerekt door het vele zitten voor de computer waarbij de schouders geheven zijn en naar voren staan.. Daarnaast worden er veelal push bewegingen uitgevoerd in een sportschool en maar weinig oefeningen welke een depressie en retractie vragen van de schouder.
RUG
Pull ups 4 sets
Deadlift 5 sets
Bent over row 3-4 sets
Seated row 3-4 sets
Narrow grip lat pulldown 3-4 sets
BORST/TRICEPS
Benchpress 4 sets
Incline benchpress 4 sets
Flyes 3-4 sets
Incline flyes 3-4 sets
Dips 4 sets
Tricep pushdown 3-4 sets
Skullcrushers 3-4 sets
SCHOUDERS/BICEPS
Military press 4 sets
Lateral raises 4-5 sets
Face pulls 3-4 sets
Rear delt machine 3-4 sets
Upright row 3-4 sets
Shrugs 3-4 sets
Chin up 4 sets
Bicep curl 3 sets
Dumbbell hammercurl 3 sets
BENEN
Squats 4-5 sets
Leg press 3-4 sets
Stiff legged deadlifts 3-4 sets
Leg extensions 3-4 sets
Hamstring curl 3-4 sets
Calves machine 4 sets
Zijn er specifieke lichaamsdelen waarvan jij denkt dat ik die niet genoeg aanpak met dit schema? Of waar ik meer aandacht aan zou kunnen geven?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Als niet-fysio vind ik het een prima schema.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Zo ziet mijn trainingsschema er ongeveer uit:
RUG
Pull ups 4 sets
Deadlift 5 sets
Bent over row 3-4 sets
Seated row 3-4 sets
BORST/TRICEPS
Benchpress 4 sets
Flyes 3-4 sets
Incline flyes 3-4 sets
Dips 4 sets
Tricep pushdown 3-4 sets
Skullcrushers 3-4 sets
SCHOUDERS/BICEPS
Military press 4 sets
Lateral raises 4-5 sets
Face pulls 3-4 sets
Upright row 3-4 sets
Shrugs 3-4 sets
Chin up 4 sets
Bicep curl 3 sets
BENEN
Squats 4-5 sets
Leg press 3-4 sets
Leg extensions 3-4 sets
Hamstring curl 3-4 sets
Calves machine 4 sets
Zijn er specifieke lichaamsdelen waarvan jij denkt dat ik die niet genoeg aanpak met dit schema? Of waar ik meer aandacht aan zou kunnen geven?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef dreamerbulk het volgende:
kippenvel brrrBen benieuwd wat ze nu gaan doen met het al ontvangen geld.quote:Good news, I was able to refile my coverage appropriately and it appears all but an optional ambulance ride will be covered. So in the end things worked out and every single penny raised was refunded. I'll post some updates this week as I get up and moving.![]()
Jawel, die van pickwick valt wel mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]Ik had het over zakjes thee. Verder: heb je wel eens op de verpakking naar de ingredienten van ijsthee gekeken?
![]()
fundraiser is al stopgezet, geld is al geretourneerdquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen met het al ontvangen geld.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Alleen je buik train je niet als ik het schema zie. Hoeft ook niet speciaal omdat je ze al meepakt met compounds zoals; squat, deadlift, overheadpress, pull ups etc..quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
*knip*
Zijn er specifieke lichaamsdelen waarvan jij denkt dat ik die niet genoeg aanpak met dit schema? Of waar ik meer aandacht aan zou kunnen geven?
Dus heb geen specifieke lichaamsdelen welke je te weinig aanpakt. Ben zelf meer een voorstander van 2x per week een spiergroep aanpakken en volgens mij pak je alles 1x met deze split. Vind het nogal lang om een supercompensatie van 7 dagen te verwachten. Train zelf alles met 3/4 dagen rust ertussen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jij draait wel een hoge volume per dag ofniet? Is een wat meer UB/LB benadering niet goed? En Rug-dag beginnen met deadlift?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
RUG
Pull ups 4 sets
Deadlift 5 sets
Bent over row 3-4 sets
Seated row 3-4 sets
BORST/TRICEPS
Benchpress 4 sets
Flyes 3-4 sets
Incline flyes 3-4 sets
Dips 4 sets
Tricep pushdown 3-4 sets
Skullcrushers 3-4 sets
SCHOUDERS/BICEPS
Military press 4 sets
Lateral raises 4-5 sets
Face pulls 3-4 sets
Upright row 3-4 sets
Shrugs 3-4 sets
Chin up 4 sets
Bicep curl 3 sets
BENEN
Squats 4-5 sets
Leg press 3-4 sets
Leg extensions 3-4 sets
Hamstring curl 3-4 sets
Calves machine 4 sets
Zijn er specifieke lichaamsdelen waarvan jij denkt dat ik die niet genoeg aanpak met dit schema? Of waar ik meer aandacht aan zou kunnen geven?![]()
strekking van het verhaal is; cholestrol in het lichaam is bijna niet te beïnvloeden door middel van voedsel, tenzij je echt zwaar genetisch aanleg hebt voor een fukked up cholestrol.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:10 schreef Hiatus het volgende:
Eieren eten en het cholesterol verhaal. Wat is daar van waar en wat is gezond/ongezond?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
"Every single penny raised was refunded" staat erquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen met het al ontvangen geld.![]()
![]()
post dan geen foto lmaoquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Progje voor vandaag, Defranco![]()
Warm up
1) Overhand Band Pull-aparts x 10 reps
2) Shoulder Dislocates x 5 reps
3) Underhand Band Pull-aparts x 10 reps
4) Shoulder Dislocates x 5 reps
5) Band Resisted External Rotations x 10 reps each arm
6) 3D Band Pull-aparts x 10 reps
7) Push-up Pluses x 10 reps
8) Side-to-Side Chest Stretch x 5 each side
9) Prone T-Y-W Complex x 5 reps
10) Dynamic Blackburns x 10 reps
11A) Explosive Power Rope Backward Circles x 15 reps (2 sets)
11B) Plyo Push-ups on Bench x 5 reps (2 sets)
Workout (secondes zijn de rustperiodes tussen sets)
1)
Dynamic Bench w / mini bands
6 x 3 (w/ 55% bar weight)
45-60 sec
2)
Ply Push ups feet elevated
4x4
20-30 sec
3)
Close Grip 3-Board Press
3 x 3 (w/ 80-85% 1RM)
120 sec
4A) Explosive Concentric Prowler Rows 4 x 30 yards No rest
4B) Underhand Band Pull-Aparts 4 x 20 reps 90 sec
5A) One Arm DB/KB Shrugs 3 x 20 reps each side No rest
5B) Lateral Raises, thumbs up 3 x 10 reps 90 sec
6A) Banded Triceps Extensions 3 x AMRAP x 30 sec No rest
6B) Zottman Curls 3 x 10 reps 180 sec
7)
CORE: Stir the Pots (feet elevated) on Swiss Ball
3 x 12/12 reps
*Perform 12 circles to the left, then 12 circles to the right.
60 secIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
IIFYMquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:56 schreef Ro-ald het volgende:
Yoghurt kan je ook gewoon eten in plaats van kwark? Want ik houd niet zo van kwark.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Die foamroller+ bal blijkt wel nodig te zijn. Adductoren, IT-band, glutes+piriformis en quadriceps is om bijna van te janken zo pijnlijk als je gewicht erop zet. Rest van het lichaam is wel goed te doen vergeleken met die punten. Maar eens vaker doen samen met wat stretches.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
lats zijn ook wel ongemakkelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:05 schreef Verbosity het volgende:
Die foamroller+ bal blijkt wel nodig te zijn. Adductoren, IT-band, glutes+piriformis en quadriceps is om bijna van te janken zo pijnlijk als je gewicht erop zet. Rest van het lichaam is wel goed te doen vergeleken met die punten. Maar eens vaker doen samen met wat stretches.![]()
Haha, maar goed ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het rare was dat toen ik vorig jaar van 50 naar 60 kilo ging de platen wat intimiderend waren.![]()
Nu kijk ik er eigenlijk niet meer naar en vind ik 4x 20 kilo platen intimiderend.Ook als je iemand ziet die zwaarder lift dan is dat weer een berg motivatie om ook zoveel schijven te kunnen stacken.
Met name de IT-bands, goddamnquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:05 schreef Verbosity het volgende:
Die foamroller+ bal blijkt wel nodig te zijn. Adductoren, IT-band, glutes+piriformis en quadriceps is om bijna van te janken zo pijnlijk als je gewicht erop zet. Rest van het lichaam is wel goed te doen vergeleken met die punten. Maar eens vaker doen samen met wat stretches.
Valt wel mee bij mij.quote:
De IT-band en piriformis zijn echt duivels.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Als je niet wil dat die ONZ gymbagger hier weer terugkomt moet je even terechte klacht in mijn lastste KLB topic posten.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik ook. Terwijl ik nog steeds geen antwoord kreeg op de vraag waarom?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Same herequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik ben gebanned van het fb topic.kaulo kneuzen
![]()
Ik denk dat Snakey roid rage krijgt wanneer hij merkt dat in dit topic onzin gepost wordt.If not now, then when.![]()
knopjes werken overal. Slechts de politiek achter de schermen bepaald of ie het aandurft?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
Godver. Nieuw topicje in een forum waar die geen macht heeft?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
ik stel voor kpd want dan kunnen we leukere gymchicksOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Doe maar een toepasselijke TT.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik ben gebanned van het fb topic.
Maar Fopje, een andere ONZ-mod zegt dat ze het erover gaan hebben. Rolf schijnt zich niet in onze gesprekken te kunnen vinden.![]()
![]()
Fopje is een goede knul.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar Fopje, een andere ONZ-mod zegt dat ze het erover gaan hebben.If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: